مشاوره تلفنی / مشاوره آنلاین با برترین پزشکان کشور

0 249
زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

امروزه با توجه به مشغله زیاد و به خصوص پس از همه گیری کرونا که ما را با شیوه جدیدی از زندگی آشنا کرده است، بیشتر افراد سعی می‌کنند در زمان خود صرفه جویی کنند و کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. تنظیم یک مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین با پزشک به راحتی انجام می‌شود. این کار به شما امکان می‌دهد بدون توجه به جایی که هستید با یک پزشک صحبت کنید. در شرایط خاص، مشاوره تلفنی یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای مراجعه به پزشک در یک کلینیک است.

مشاوره آنلاین با پزشک را می‌توان به سرعت از طریق تلفن یا فرم درخواست در همین صفحه رزرو کرد. مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین دردسر‌های رفت و آمد را ندارند که یک مزیت بزرگ برای بسیاری از افراد به حساب می‌آید. در مشاوره آنلاین و تلفنی پزشکان می‌توانند به طیف وسیعی از بیماران غیر اورژانسی مشاوره دهند.

یک مشاوره آنلاین به شما امکان می‌دهد که از طریق اینترنت با پزشک عمومی یا سایر متخصصان بهداشت تماس بگیرید. این گونه می‌‌توانید از انتظار برای گرفتن وقت از پزشک راحت شوید. با یک پزشک آنلاین از طریق چت، تماس صوتی یا تماس ویدیویی مشورت کنید و مشکلات سلامتی خود را مطرح کنید. خدمات آنلاین پزشک مزایای بسیاری از جمله راحتی، قابلیت اطمینان و دسترسی را ارائه می‌دهد. مهم است بدانید اگر از مشاوره تلفنی استفاده می‌کنیم، خدماتی با کیفیت به بیماران ارائه می‌دهیم. همچنین حفظ حریم خصوصی بیمار و محرمانه بودن جلسه کاملا حفظ می‌شود.

شرایط مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی

شاید بپرسید برای اینکه یک مشاوره پزشکی آنلاین یا تلفنی با پزشک داشته باشید چه تجهیزاتی لازم است؟ برای مشاوره تلفنی کافی است یک تلفن داشته باشید و برای مشاوره آنلاین و تصویری به موارد زیر نیاز دارید که معمولا از گوشی‌های هوشمند امروزی قابل دریافت است.

  • داشتن میکروفونی که دکتر بتواند صدای شما را به وضوح بشنود.
  • دوربین را طوری قرار دهید که بتوانید تماس چشمی خوبی با پزشک داشته باشید.
  • در مورد علائم و سابقه پزشکی خود و داروهایی که مصرف می‌کنید اطلاعات و آمادگی کامل داشته باشید.
مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشک
مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشک

چرا مشاوره آنلاین یا تلفنی؟

خدمات پزشکی آنلاین به شدت در حال رشد هستند. به ‌جای مراجعه به پزشک و تشریح علائم خود برای دریافت درمان، گرفتن وقت از پزشک به صورت آنلاین برای مشاوره در حال حاضر یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. رزرو آنلاین مشاوره پزشکی مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا در زیر ذکر شده است:

  • راحتی بیشتر برای صحبت با پزشک در زمانی که به آن نیاز دارید. می‌توانید زمان قرار ملاقات دلخواه خود را از لیست زمان‌های موجود انتخاب کنید و با کلیک یک دکمه رزرو خود را انجام دهید. در مورد زمان انتظار، دیگر انتظاری در مطب دکتر وجود ندارد. هنگامی که فردی ناگهان مشکلی برایش به وجود می‌آید و به کمک پزشکی نیاز دارد، مشاوره آنلاین یک روش خوب برای دریافت مشاوره فوری پزشکی است تا بعد در صورت لزوم در زمان مناسب مشاوره حضوری صورت بگیرد.
  • در هر زمان می‌توانید با پزشک خود صحبت کنید. با استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین می‌توانید حتی در ساعت کاری یا حتی زمانی که در سفر هستید با پزشک خود وقت ملاقات بگیرید و هر زمان که می‌خواهید با پزشک خود صحبت کنید.
  • در زمان صرفه جویی کنید. با خدمات آنلاین پزشکی، در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. هنگام رزرو آنلاین، می‌توانید فرصت‌های زمانی موجود را ببینید و فورا قرار ملاقات بگذارید. همچنین در زمان رانندگی و انتظار در مطب پزشک صرفه جویی خواهید کرد. اگر فاصله زیادی با مطب دکتر خود دارید، مقدار قابل توجهی در زمانتان صرفه جویی خواهد شد. برای افراد پرمشغله، راحتی خدمات پزشک آنلاین یکی از بزرگترین مزیت‌هاست. شما به سادگی می‌توانید بازدید خود را در زمان استراحت یا قبل یا بعد از کار برنامه ریزی کنید. اگر آنقدر مشغول هستید که نمی‌توانید وقتی را برای ملاقات با پزشک اختصاص دهید، مشاوره آنلاین ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

چگونه برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی آماده شویم؟

مانند یک مشاوره حضوری، مشاوره پزشکی آنلاین نیز نیاز به آمادگی دارد. وقتی این مراحل را انجام دهید، می‌توانید بیشترین استفاده را از وقت خود با پزشک ببرید:

  • از سرعت مناسب اینترنت خود اطمینان حاصل کنید

حتما قبل از مشاوره آنلاین سرعت اینترنت خود را چک کنید تا در طول مشاوره صدا یا تصویر قطع نشود. نقطه‌ای را در خانه خود پیدا کنید که در آن سرعت اتصال به اینترنت قوی‌تر باشد.

  • یک مکان آرام و بدون مزاحمت پیدا کنید

در انتخاب محل ملاقات با پزشک آنلاین خود نیز باید حریم خصوصی را در نظر بگیرید. ممکن است در طول جلسه مشاوره درباره اطلاعات حساس سلامتی صحبت کنید. پزشک همچنین ممکن است از شما بخواهد که معاینات فیزیکی انجام دهید، که ممکن است در حالی که افراد دیگر حاضر هستند، راحت نباشید.

  • قبل از نوبت آنلاین، خود همه چیز را بررسی کنید

بررسی کنید که آیا صدا و تصویر شما کار می کند یا خیر. در صورت امکان، با یکی از عزیزان یا دوستان خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا صدا و تصویر شما به وضوح شنیده و دیده می‌شود یا خیر.

  • علائم خود را بنویسید

حتما قبل از مشاوره علائم خود و مواردی را که می‌خواهید با پزشک خود در میان بگذارید را بنویسید تا مطمئن شوید چیزی را فراموش نکرده‌اید. داروهایی که مصرف می‌ کنید را نیز به خاطر داشته باشید تا به پزشک خود بگویید. (1)

درخواست مشاوره آنلاین و تلفنی

اما شاید این سوال برای شما تا که تا اینجای مقاله را مطالعه کرده‌اید پیش آمده باشد که چطور می‌توانید برای مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی با پزشک وقت رزرو کنید. ما به شما کمک می‌کنیم. تیم هومژانس با بهره گرفتن از برترین متخصصان کشوری، این خدمت را با هزینه بسیار مقرون به صرفه برای شما آماده کرده است. کافی است همین حالا اطلاعات خود را در فرم زیر پر کرده و منتظر تماس متخصصان مجموعه ما باشید. تا دیر نشده اقدام کنید.





    جمع بندی

    مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی راهی برای بیماران است که به راحتی با پزشک مورد نظر خود ارتباط داشته باشند و بدون مراجعه حضوری از این خدمت برخوردار شوند. همچنین در این مقاله درباره مزایای استفاده از مشاوره آنلاین با پزشک صحبت کردیم. اگر قصد استفاده از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین را دارید، تیم هومژانس با بهترین شرایط آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مشاوره پزشکی آنلاین است.



    شرایط مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی چیست؟

    داشتن میکروفونی که دکتر بتواند صدای شما را به وضوح بشنود.
    قرار دادن دوربین به طوری که بتوانید تماس چشمی خوبی با پزشک داشته باشید.
    داشتن اطلاعات و آمادگی کامل در مورد علائم و سابقه پزشکی خود و داروهایی که مصرف می‌کنید.

    مزیت های مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی چیست؟

    مواردی مثل راحتی بیشتر برای صحبت با پزشک در زمانی که به آن نیاز دارید. به علاوه در هر زمان می‌توانید با پزشک خود صحبت کنید. همچنین صرفه جویی در زمان از مزیت های مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی است.

    از کجا بهترین مشاوره با پزشک را داشته باشیم؟

    با پر کردن فرم موجود در همین صفحه، با انبوهی از پزشکان متخصص در همه زمینه‌ها مواجه خواهید شد که می‌توانید با آنها مشاوره آنلاین یا تلفنی درباره مشکل خود داشته باشید.

    منبع thehospitalatmaayo
    نظر بگذارید

    ایمیل شما منتشر نمی شود.