10 آزمایشگاه خوب تهران | لیست بهترین آزمایشگاه ها 1402

3 81,160
زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

یکی از دغدغه‌های بزرگ امروزی، پیدا کردن بهترین و دقیق ترین مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها است. تمام پزشکان با استناد بر نتیجه آزمایش‌هایی که از بیماران خود می‌گیرند، درمان و داروهای مناسبی را تجویز می‌کنند. تهران به‌ عنوان پایتخت ایران، دارای بهترین آزمایشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف است. اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین آزمایشگاه تهران هستید، در این مقاله از مجله سلامت کیوان همراه ما باشید تا بر اساس تجربه کاری و بررسی نظر سنجی‌ها به معرفی 10 تا از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه‌های تهران بپردازیم.

چرا انتخاب آزمایشگاه خوب در تهران؟

شاید شما که به دنبال آزمایشگاه خوب تهران جهت انجام آزمایش هستید تا حدودی علت آن را بدانید. همه ما انسان‌ها کمال‌گرا هستیم و به دنبال بهترین‌ها هستیم. در خصوص آزمایشگاه نیز که می‎تواند یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در سلامتی ما باشد این گزینه بیشتر صدق می‌کند. پیدا کردن بهترین، همیشه سخت بوده و هست. اولین‌ها به دلیل تجربه بالاتر و پرسنل حرفه‌ای‌تر، شاید یکی از گزینه‌ها برای انتخاب باشند. همچنین بعد از شیوع کرونا در جهان، بسیاری از آزمایشگاه‌ها به خدمات اینترنتی و آنلاین روی آورده‌اند که گستردگی و انجام خدمات در منزل و محل نیز از جمله پارامترهای مهم برای انتخاب بهترین آزمایشگاه در تهران می‌باشد. در ادامه به معرفی بهترین آزمایشگاه های تهران می‌پردازیم:

بهترین آزمایشگاه تهران
بهترین آزمایشگاه تهران

آزمایشگاه نگین آزادی – آزمایشگاه خوب تهران

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نگین آزادی با مدیریت پزشکان مجرب پاتولوژیست و ویروس شناس از دانشگاه ایران با بکارگیری آخرین دستاوردهای روز دنیا و تجهیزات و دستگاه‌های مدرن سعی در انجام درصد بالایی از تست‌های بالینی و پاتوبیولوژی همراه با تشخیص به موقع با حداقل زمان و هزینه با کیفیت بالا دارد.

آدرس: تهران، تقاطع خیابان آزادی، نبش کوچه اسکندری شمالی، پلاک ۱۴۹، طبقه-۵

تلفن: 02158717

آزمایشگاه امدادگران – آزمایشگاه خوب در تهران

آزمایشگاه پاتوبیولوژی امدادگران در یکی از ساختمان های درمانی مجهز به نام امدادگران با بهترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا راه اندازی شده است تا به کمک رسانی هرچه سریع تر به بیماران، بتواند سرویس های پزشکی خود را به صورت کامل ارایه دهد. این آژمایشگاه در کنار بخش های تصویربرداری، کلینیک های درمانی، اتاق های عمل سرپایی و… به بیماران خدمت رسانی میکند.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید سلیمانی(رسالت)غرب به شرق، پیش از دور برگردان دنیای نور، نبش کوچه ترک، مجتمع پزشکی امدادگران، طبقه پنجم

تلفن: 02158717

آزمایشگاه امدادگران
آزمایشگاه امدادگران

آزمایشگاه مسعود – آزمایشگاه خوب تهران

آزمایشگاه مسعود خدماتی شامل تشخیص پزشکی، پاتولوژی و خدمات ژنتیک، انواع آزمایش‌های دارویی TDM، تومورمارکرها و آزمایش‌های متابولیکی را به بیماران ارائه داده و جواب این آزمایشات را نهایتا 48 ساعت بعد ارائه می‌دهد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، پلاک 474
تلفن: 88782034

آزمایشگاه میهن – بهترین آزمایشگاه تهران

آزمایشگاه ویروس شناسی میهن که به تازگی در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده است، با زیرساخت مشابه آزمایشگاه کیوان تلاش دارد تا تمام قسمت های ویروس شناسی را با بهترین کیفیت و زمان‌بندی در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهد. این آزمایشگاه به جهت همکاری مستقیم با آزمایشگاه کیوان میتواند این اطمینان را به تمام مراجعه کنندگان خود بدهد تا با اعتماد بیشتری روند تشخیص و درمان خود را به این آزمایشگاه بسپارند.

آدرس: تهران، خیابان شهید کلاهدوز( دولت)، بین دیباجی جنوبی و چهارراه قنات، ساختمان پزشکان مهر، پلاک ۲۲۱، واحد ۱۲

تلفن: 02158717

آزمایشگاه میهن
آزمایشگاه میهن

آزمایشگاه پل رومی – آزمایشگاه خوب تهران

این مجموعه با تحلیل بر نمونه‌های خونی، مدفوع و بافت‌های بدن فعالیت خود را پی می‌گیرد. این آزمایشگاه دارای تجهیزات پیشرفته با دقت بالا آماده ارائه‌ی خدمات همه روزه از 7 صبح تا 20 شب می‌باشد.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه پل رومی، بن بست سینا پلاک 1731
تلفن: 22244528

آزمایشگاه مرکزی – آزمایشگاه خوب تهران

آزمایشگاه مرکزی یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های پزشکی کشور است و خدمات خود را در زمینه آزمایشگاه پزشکی بالینی و آسیب شناسی ارائه می دهد. آزمایشگاه دارای قسمت های پذیرش ، نمونه گیری، جوابدهی، بیوشیمی ، آماده سازی نمونه ، هماتولوژی ، بیولوژی مولکولی ، الکتروفورز، هورمون شناسی ، انگل شناسی ، باکتریولوژی ، قارچ شناسی ، تجزیه ادرار، ایمونولوژی ، سرولوژی ، ایمونوفلورسانس ، پاتولوژی ، سیتولوژی ، ایمونوهیستوشیمی، تضمین کیفیت و IT می باشد.

آدرس: خيابان ولی عصر، بالاتر از تقاطع پارك وی، كوچه قرنی پلاک 17
تلفن: 22666561

آزمایشگاه فارابی – آزمایشگاه خوب تهران

آزمایشگاه فارابی در تهران زیر نظر متخصصین علوم آزمایشگاهی اداره می‌شود. بهره گیری از فضا و تجهیزات کافی این آزمایشگاه را به یک آزمایشگاه عالی تبدیل کرده است.

آدرس: تهران خیابان شریعتی، نبش ظفر
شماره تماس: 22229862

آزمایشگاه فارابی
آزمایشگاه فارابی

آزمایشگاه آلبرت – آزمایشگاه خوب تهران

آزمایشگاه تشخیص طبی آلبرت در سال 1345 توسط مرحوم دکتر پرویز فرشچی در میدان شهدا تأسیس شد. از سال 1385 این ازمایشگاه با تغییر پروانه به ازمایشگاه پاتوبیولوژی تغییر یافت.

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، جنب پمپ بنزین سلیمانیه، ساختمان آلبرت، پلاک 611
شماره تماس: 38016000

آزمايشگاه قلهک – آزمایشگاه خوب تهران

آزمايشگاه تشخيص طبی قلهک با پانل تخصصی در شاخه‌های صنعت پزشکی و ليست آزمايش‌های وسيع و انحصاری، پيشرو در راه اندازی جديدترين آزمايش‌های تشخيصی با سابقه همکاری در پروژه‌های تحقيقاتی رپل با تجربه و سابقه در پانل‌های HLA typing به روش مولکولی، بررسی مولکولی بدخيم‌های خونی، تروموفيليا و بيماريی‌های عفونی می‌پردازد.

آدرس: خيابان شريعتی بالاتر از يخچال، جنب مترو قلهک
شماره تماس: 22600413

آزمایشگاه قلهک
آزمایشگاه قلهک

آزمایشگاه کیوان – بهترین آزمایشگاه تهران

اولین آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی در خاورمیانه از ابتدا به عنوان اولین و تنهاترین آزمایشگاهی بوده است که از دستگاه COBAS AMPLICORE جهت انجام تست Quantitative ویروس‌های HIV , HBV , HCV استفاده می‌نمود. همچنین اولین آزمایشگاه در تشخیص کرونا از شیوع کرونا در کشور بوده است.

این آزمایشگاه با استفاده از مدرن‌ترین سیستم‌های Real Time PCR ، Western Blot جهت انجام کلیه تست‌های ویروسی توانسته است بهترین سرویس دهی را به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌های دیگر ارائه و با بهره‌گیری از دستگاه الکسیس برای اولین بار در ایران آزمایش HBs Ag Quantitative را راه اندازی نمود. همچنین این مرکز با دارا بودن دستگاه ایمنو آنالایزر اتوماتیک، جوابدهی سریع و دقیق تست‌های آنتی ژن و آنتی بادی بیماری‌های ویروسی را محیا کرده است.

از خدمات آزمایشگاه کیوان می‌توان به: تست کرونا در منزل تست PCR، آزمایش‌های بیوشیمی، آنالیز و آزمایش کشت ادرار، آزمایشات هورمونی، آزمایشات پاتولوژی، هماتولوژی، آزمایش ژنتیک، تشخیص مولکولی آلرژی و همچنین می‌توان به نسخه خوانی و انجام آزمایش در محل این آزمایشگاه اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد)، بعد از سینما آزادی، به طرف خیابان ولیعصر، پلاک ۴۹۸ طبقه همکف
شماره تماس: 02191071292 

انتخاب بهترین آزمایشگاه را به عهده خود شما میگذاریم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

3 نظر
  1. امیر گفت

    آزمایشگاه کولایف رو جا انداختین

  2. نلی گفت

    آزمایشگاه فوق تخصصی پیوند رو جا انداختین
    بنظرم جزو بهترینا و هم سطح این آزمایشگاه هاییه که به کار بردین.

  3. رویا منصوری گفت

    ما برای نمونه های ژنتیکی از آزمایشگاه تهران لب استفاده میکنیم سرعت و کیفیت کارشون عالیه، به نظرم جا داره اسمش بین بهترین ازمایشگاه های تهران باشه

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.