تخفیف تست کرونا آزمایشگاه کیوان تهران

0 618
زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان، از ابتدای شروع فعالیت گسترده خود در حوزه سلامت، به بهانه‌های مختلف خدمات خود را با هزینه کمتر به جهت رضایت هرچه بیشتر متقاضیان ارائه نموده‌است. هدف اصلی از این تخفیف‌ها، کمک به افراد کمتر برخوردار جامعه برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی و یادآوری مناسبت‌های مقدس و شادی‌آفرین است. در این مقاله بیشتر درباره آزمایشگاه کیوان، خدمات ارائه شده طی این سال‌ها و تخفیف تست کرونا می‌پردازیم.

درباره آزمایشگاه کیوان

آزمایشگاه کیوان در سال 1380 توسط پروفسور حسین کیوانی، به عنوان اولین آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی در خاورمیانه تاسیس و از همان ابتدا همکاری گسترده خود را در خصوص انجام کلیه آزمایشهای ویروسی با مراکز و آزمایشگاههای پزشکی آغاز نمود. این آزمایشگاه با استفاده از مدرن ترین سیستمهای Real Time PCR ، Western Blot  جهت انجام کلیه تست های ویروسی توانسته است بهترین سرویس دهی را به مراکز درمانی و آزمایشگاه های دیگر ارائه دهد. همچنین این مرکز با دارا بودن دستگاه ایمنو آنالایزر اتوماتیک، جوابدهی سریع و دقیق تست‌های آنتی ژن و آنتی بادی بیماری‌های ویروسی را محیا کرده است. آزمایشگاه کیوان جزو اولین مراکزی بود که پس از شیوع کرونا، امکان نمونه گیری در منزل را فراهم نمود.

تست کرونا در پرواز در محل

تخفیف تست کرونا آزمایشگاه کیوان

آزمایشگاه کیوان مفتخر است با کم کردن هزینه تمام شده برای متقاضیان خدمات درمانی، احساس رضایتمندی هرچه بیشتر برای مردم شریف ایران ایجاد کند. همچنین با این امید ادامه خواهیم داد تا شاید باری از دوش افراد کمتر برخوردار جامعه که نیاز به این خدمات دارند را برداشته و هزینه کمتری متحمل شوند.

هر مناسبت کوچک و بزرگ، بهانه‌ای است تا با ارائه تخفیف‌ به مردم عزیز، قدمی در راستای اهداف خود برداریم. تا به امروز تخفیف‌های زیادی در مناسب‌های مختلف از طرف این مجموعه ارائه گردیده است که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم. همچنین جهت اطلاع از آخرین تخفیف‌های آزمایشگاه کیوان تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

تخفیف تست کرونا برای تعداد افراد بیشتر (سازمانی)

ویروس کرونا در طی دو سال اخیر، تغییرات زیادی در تمام ابعاد زندگی جوامع مختلف پدید آورده است. تعطیلی و قرنطینه مداوم شهرها آثار سوء بسیاری بر کسب و کارها و زندگی مردمان داشت. کم‌کم تدابیری در جهت پیشگیری و کنترل این ویروس اندیشیده شد و حیات به سطح شهر بازگشت؛ اما همچنان تداوم پایداری شرایط، نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه بخصوص ادارات و شرکت‌ها می‌باشد.

آزمایشگاه کیوان برای شرکت‌ها نیز تخفیف ویژه 20 درصدی درنظر گرفته است. شرکت‌هایی یا ارگان‌هایی که تعداد افراد آنها بیش از 10 نفر است می‌توانند از خدمت تست کرونا در محل کار با تخفیف استفاده نمایند.

تخفیف تست کرونا فدراسیون های ورزشی

بنا به دستور وزارت بهداشت، کلیه فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی موظفند قبل از شروع مسابقات ورزشی از بازیکنان و مربیان و همه دست اندرکاران تیم جهت اطمینان از صحت سلامت افراد، تست کرونا انجام داده و با جواب منفی در مسابقات شرکت کنند. بدین جهت آزمایشگاه کیوان، با ارائه خدمت تست کرونا در محل با کمترین هزینه و امکان عقد قرارداد، شرایط را برای مربیان و صاحبان باشگاه‌های ورزشی هموارتر کرده تا آنها با انجام تست در محل، بدون دغدغه‌ی رفت و آمد بازیکنان، سلامت ورزشی جامعه را تامین نمایند.

تخفیف تست کرونا عید نوروز

عید نوروز، آغاز بهار و روز خوشحالی ایرانیان و روز دید و بازدیدهای باشکوه در هرکجای این کره خاکی است. متاسفانه شیوع کرونا در جهان، باعث کمرنگ شدن دید و بازدیدها و سنت‌های قدیمی ایرانیان شد. ما در آزمایشگاه کیوان، وظیفه خود دانستیم تا با ارائه هزینه کمتر و تشویق مردم عزیز به انجام تست PCR کرونا قبل از انجام دید و بازدید، آسودگی خاطر خانواده‌ها از سلامت خود و اطرافیان را تأمین کند. همچنین نمونه گیری در منزل، از خدمات ارزشمند ما جهت جلوگیری از تجمع در محیط آلوده آزمایشگاهی نیز می‌باشد.

تخفیف تست کرونا ماه رمضان

در ماه رمضان، ماه مهمانی خدا، سنت افطاری دادن از بهترین رسومات ما ایرانیان و مسلمانان جهان است. در دوران کرونا، برآن شدیم تا با ارائه تخفیف ویژه تست کرونا مخصوص ماه مبارک رمضان، به جهت حفظ این سنت پسندیده با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی افراد را تشویق به انجام تست کرونا نموده تا هم رسم افطاری دادن فراموش نشود و هم سلامتی افراد تضمین گردد.

تخفیف تست کرونا روز مادر و روز پدر

پدر و مادر در تمام اقلیم‌ها و تمدن‌ها از جایگاه والا و مقدسی برخوردارند. در ایران برای گرامی داشتن این جایگاه والا، ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها را به عنوان روز مادر و ولادت حضرت علی علیه السلام را به عنوان روز پدر می‌خوانند. در این دو روز مقدس، فرزندان برای قدردانی و ادای احترام به پدر و مادر خود به بازدید آنها می‌روند و با هدیه‌ای آنها را خوشحال می‌کنند.

در دوران شیوع کرونا، دغدغه بسیاری از فرزندان بزرگ خانواده، سلامت والدین سالمند خود بود که مبادا از طریق بازدیدها ویروس کرونا به آنها منتقل شود و آنهارا بیمار کند. آزمایشگاه کیوان به جهت سلامت سالمندان و راحتی خیال فرزندان آنها، به ارائه تخفیف تست کرونا در این دو روز اقدام نموده است.

تخفیف تست کرونا در پیک کرونا

از شیوع کرونا تاکنون (اردیبهشت ماه 1401) در کشور عزیزمان ایران، شش موج و پیک شدید کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم. در پیک کرونا افراد زیادی به این ویروس مبتلا می‌شوند. تعدادی از آن‌ها با انجام تست کرونا و دریافت نتیجه مثبت، به دوران قرنطینه خود می‌پردازند و از آلوده کردن دیگران جلوگیری می‌کنند؛ و افرادی که جواب تست منفی کرونا، دریافت کنند به زندگی عادی خود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازند.

در این بین افرادی هم هستند که با وجود علائم یا مواجهه با فرد مثبت از انجام آزمایش امتناع می‌کنند؛ نه تنها آنها به خودشان آسیب میزنند و با وجود ورود ویروس به بدن، اقدامات درمانی لازم را انجام نمی‌دهند، بلکه اطرافیان و صدها نفر از افرادی که با آنها مواجهه مستقیم دارند را در خطر مرگ قرار می‌دهند. علت عدم انجام تست پی سی آر این افراد گوناگون است اما برخی از آنها به دلیل هزینه سنگین این تست تن به انجام آن نمی‌دهند.

آزمایشگاه کیوان به جهت تشویق افرادی که اشتیاقی به انجام تست کرونا ندارند و یا هزینه آن برایشان سنگین است، هزینه آزمایش پی سی آر را کاهش داده تا بیشتر افراد جامعه با آسودگی خاطر از این خدمت بهره مند شوند.

کد تخفیف فعال تست کرونا در آزمایشگاه کیوان

در حال حاضر کد تخفیف فعالی جهت انجام آزمایش وجود ندارد. به محض دریافت کد تخفیف جدید، از طریق همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.

خدمات آزمایشگاه کیوان

این مقاله را با معرفی خدمات آزمایشگاه کیوان به پایان می‌رسانیم. خدمات این مجموعه شامل موارد گسترده‌ای است که در ادامه به مهم‌ترین آنها پرداخته و خدمات شامل تخفیف را به شما معرفی خواهیم کرد.

پشتیبانی آنلاین

آزمایشگاه کیوان به عنوان اولین آزمایشگاه ویروس شناسی خاورمیانه وظیفه خود دانست تا جهت رفاه حال مردم عزیز فعالیت خود را هرروز هفته از ساعت 7 صبح الی 20:30 ادامه دهد. همچنین با راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره، در جهت حل مشکلات و رفع نیازمندی های شما پاسخگوی سوالات مردم شریف باشد. تیم پشتیبانی آزمایشگاه کیوان متشکل از 23 کارشناس حرفه‌ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز در سایت آزمایشگاه کیوان، درخواست خود را ثبت نمائید.

پشتیبانی آزمایشگاه کیوان
آزمایشگاه کیوان هرروز هفته آماده خدمت رسانی و پشتیبانی آنلاین و تلفنی به شما عزیزان می باشد.

نوبت دهی آنلاین

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، آزمایشگاه کیوان به جهت رفاه حال مراجعین و حضور بدون ترس و اضطراب مبتلا شدن، برآن شد تا سرویس نوبت دهی آزمایشگاه را راه اندازی کند. مراجعین میتوانند به صورت شبانه روزی داخل سایت آزمایشگاه کیوان، تاریخ و ساعت مراجعه خود را انتخاب نموده و نوبت دریافت کنند و بدون معطلی و اتلاف وقت، آزمایش خود را انجام دهند.

نمونه گیری در منزل

آزمایشگاه کیوان، از ابتدای کرونا، انجام تست کرونا در منزل یا محل مورد نظر را برای بیماران فراهم کرد. خدمات نمونه گیری در منزل با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی توسط نمونه گیرهای آموزش دیده و با تجربه آزمایشگاه کیوان انجام می‌شود. نمونه گیری در منزل شامل کلیه آزمایش‌هایی است که امکان انجام آن در منزل وجود دارد. جهت مشاهده مناطق تحت پوشش نمونه گیری در محل کلیک کنید.

تست کرونا در منزل

نمونه گیری در محل کار

نمونه گیری در محل کار از دیگر خدمات این مجموعه است که شامل تخفیف ویژه نیز می‌باشد. آزمایشگاه کیوان آماده‌ی انجام تست کرونا برای سازمان‌های دولتی نظیر فدراسیون‌های ورزشی، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و غیره است. جواب تست PCR کرونا برای سازمان‌ها و شرکت‌ها طی 6 ساعت آماده خواهد شد.

تست کرونا برای پرواز

آزمایشگاه کیوان با تاییدیه وزارت بهداشت و تمامی ایرلاین‌های مسافرتی مفتخر به ارائه خدمات تست کرونا برای پرواز در منزل و آزمایشگاه می‌باشد. لازم به ذکر است تست مورد تایید شرکت‌های هواپیمایی تست RT-PCR کرونا می‌باشد. جواب تست PCR شما طی 6 ساعت آماده خواهد شد.

تست کرونا برای پرواز
تست کرونا برای پرواز

نسخه خوانی

شما عزیزان میتوانید در صورت مراجعه به پزشک و داشتن نسخه‌‌ی آزمایش، با آپلود تصویر نسخه‌ی خود، از خدمات نسخه خوانی آنلاین مجموعه ما بهره مند شوید. متخصصان مجموعه با مشخص کردن آزمایش‌هایی که پزشک برای شما نوشته است؛ درخواست شما را ثبت نموده و برآورد هزینه آن‌را به اطلاع شما خواهند رساند.

جوابدهی فوری و ارسال جواب با پیک

جوابدهی تست Real-time PCR کرونا معمولاً ساعت‌ها طول می‌کشد، اما در برخی مراکز این فرایند سریع‌تر انجام می‌شود. آزمایشگاه کیوان جوابدهی فوری تست کرونا PCR را برای شما فراهم کرده تا در کمترین زمان ممکن یعنی 6 الی 8 ساعت جواب تست خود را دریافت نمائید. همچنین در آزمایشگاه کیوان امکان ارسال نسخه کتبی جواب شما درب منزل نیز فراهم شده است؛ کافی است هنگام ثبت درخواست گزینه ارسال جواب با پیک را انتخاب نمائید.

جوابدهی فوری تست کرونا 6 ساعته
آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان

ثبت درخواست

شمار می‌توانید جهت استفاده از خدمات آزمایشگاه کیوان در تهران و حومه از طریق تماس با شماره 91071292-021 یا مراجعه به سایت Keyvanlab.com اقدام نمائید.

آیا می‌توانم برای تست کرونا کد تخفیف بگیرم؟

بله، آزمایشگاه کیوان سعی دارد در بیشتر اوقات و به هر بهانه ای امکان دریافت کد تخفیف برای تست کرونا را برای شما فراهم نماید. برای دریافت کد تخفیف، سایت آزمایشگاه و این مطلب رو زود به زود چک کنید.

چه خدماتی شامل تخفیف است؟

در حال حاضر تخفیف ارائه شده برای انجام تست PCR کرونا در منزل یا محل می‌باشد. سایر تخفیف ها در صورت اعلام از طریق همین صفحه اعلام خواهد شد.

چگونه باید از کد تخفیف استفاده کنم؟

کد تخفیف را یادداشت نمائید و هنگام ثبت درخواست در سایت آزمایشگاه در کادر مربوط وارد نمائید تا تخفیف اعمال شود. در صورت وجود هرگونه مشکل با پشتیبانی آزمایشگاه تماس حاصل فرمائید.

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.