قیمت واکسن گارداسیل 1403 چنده؟ خرید با بهترین قیمت

2 34,843
زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

در سال‌های اخیر ویروس HPV یا پاپیلومای انسانی شیوع بسیاری در جهان پیدا کرده است. این ویروس دارای انواع فراوانی می‌باشد که برخی از آنها ریسک خطر بالایی دارند و می‌توانند به سرطان‌های دهانه رحم، مقعد، آلت تناسلی یا دهان منجر شوند. اما تزریق واکسن گارداسیل می‌تواند شما را از ابتلا به ویروس HPV یا زگیل تناسلی محافظت کند.

در این مقاله از مجله سلامت کیوان قصد داریم بررسی کنیم که واکسن گارداسیل چیست، قیمت واکسن گارداسیل چقدر است، برای خرید واکسن گارداسیل از کجا باید اقدام کنیم، این واکسن چطور باید تزریق شود و غیره. اگر شما هم به پیشگیری از ابتلا به HPV و زگیل تناسلی فکر می‌کنید، به دنبال تزریق واکسن زگیل تناسلی هستید، و از قیمت آمپول گارداسیل می‌پرسید، حتما تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

قیمت واکسن گارداسیل 1403

ابتدا قیمت واکسن گارداسیل امروز را شرح خواهیم داد.

ردیفنوع واکسنتعرفهقیمت (تومان)
1واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی آمریکاییآزاد9.500.000 تومان
2واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی آمریکاییآزاد4.200.000 تومان
3واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی هلال احمردولتی2.500.000 تومان
4واکسن پاپیلوگارد 2 ظرفیتی ایرانیدولتی2.000.000 تومان
تعرفه قیمت واکسن گارداسیل 1403

برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و دریافت مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را تکمیل کنید.




    captcha

    واکسن گارداسیل چیست؟

    واکسن گارداسیل Gardasil برای پیشگیری از ابتلا به ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی تزریق می‌شود. ویروس Hpv اغلب از طریق رابطه و تماس جنسی منتقل می‌شود. برخی از انواع این ویروس خطرناک بوده و ممکن است در صورت عدم درمان به سرطان تبدیل شوند.

    واکسن گارداسیل در دو نوع گارداسیل 4 و گارداسیل 9 موجود است. که هر کدام از تعدادی از انواع ویروس اچ پی وی جلوگیری می‌کنند. تزریق این واکسن برای همه افراد از سنین نوجوانی حتی تا میان‌سالی توصیه می‌شود.

    این واکسن می‌تواند ایمنی در برابر بیماری زگیل تناسلی را بالا برده از شیوع و انتقال گسترده آن پیشگیری کند. این واکسن تاییدیه وزارت بهداشت و داروی آمریکا (FDA) را داراست. برای اطلاع از کارکرد و نحوه خرید واکسن گارداسیل 1403 تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

    واکسن گارداسیل 4 خارجی

     گارداسیل چهار ظرفیتی از ابتلا به چهار نوع 6، 11، 16 و 18 از ویروس HPV جلوگیری می‌کند.

    دو نوع 6 و 11 منشا اکثر انواع زگیل تناسلی هستند، اما خطر تبدیل شدن به سرطان را ندارند. این دو ویروس مشکلات ایجاد زگیل یا ضایعه را شامل می‌شوند. دو نوع 16 و 18 انواع خطرناک HPV هستند و ریسک ابتلا به سرطان‌هایی مثل سرطان دهانه رحم، سرطان مقعد، سرطان آلت تناسلی و سرطان دهان را دارند.

    واکسن گارداسیل 9 خارجی

    گارداسیل 9 ظرفیتی از ابتلا به انواع 6، 11، 16، 18، 31، 33، 45، 52 و 58 جلوگیری می‌کند. واکسن گارداسیل 9 در واقع پوشش بیشتری از گارداسیل 4 دارد و قوی‌تر است. بنابراین می‌تواند ایمنی بیشتری در بدن ایجاد کند.

    همچنین قیمت واکسن گارداسیل 9 و گارداسیل 4 با هم متفاوت است.

    قیمت گارداسیل 9 خارجی
    قیمت گارداسیل 9 خارجی

    واکسن پاپیلوگارد ایرانی

    واکسن پاپیلوگارد یا گارداسیل ایرانی نوع دیگری از واکسن HPV است و مثل واکسن گارداسیل برای پیشگیری از ابتلا به 2 نوع 16 و 18 ویروس HPV استفاده می‌شود. اما تفاوت واکسن پاپیلوگارد و واکسن گارداسیل چیست؟ تفاوت این دو واکسن شامل موارد زیر است:

    • تعداد ویروس‌های پوشش‌دهنده: واکسن پاپیلوگارد 2 ظرفیتی است و تعداد کمتری از ویروس‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.
    • کشور سازنده: واکسن پاپیلوگارد ساخت کشور ایران است، اما واکسن گارداسیل در کشورهای آمریکا، هلند و روسیه ساخته می‌شود. بدیهی است که واکسن گارداسیل از کیفیت، اطمینان و تاثیر بیشتری برخوردار است.
    • تاییدیه‌های جهانی: واکسن گارداسیل تمام تاییدیه‌های جهانی را برای تزریق داراست و سالهاست در کل کشورهای دنیا درحال تزریق است، اما پاپیلوگارد، فقط تاییدیه‌های داخلی را گرفته و چندوقتی است درحال تزریق است.
    • قیمت: قیمت واکسن گارداسیل خارجی و قیمت واکسن پاپیلوگارد با هم متفاوت بوده و گارداسیل از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت واکسن گارداسیل خارجی در هلال احمر یا داروخانه‌ها ممکن است کمی پایین‌تر از بازار آزاد باشد.

    قیمت خرید واکسن گارداسیل امروز چقدر است؟

    همانطور که پیش از این اعلام شد، قیمت انواع واکسن زگیل تناسلی باهم متفاوت است. در ادامه به تفکیک شرح خواهیم داد.

    قیمت واکسن پاپیلوگارد ایرانی 2 ظرفیتی

    هزینه واکسن HPV ایرانی (پاپیلوگارد) در سال 1403 حدود 2 میلیون تومان است. این واکسن از دو نوع ویروس HPV پیشگیری می‌کند و ساخت کشور ایران است.

    قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

    قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی خارجی در سال 1403 با تعرفه آزاد حدود 4 میلیون تومان است. شاید در داروخانه‌های هلال احمر بتوانید 4 ظرفیتی را با تعرفه دولتی پیدا کنید، اما همه نمی‌توانند پیدا کنند.

    قیمت واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

    قیمت واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی در سال 1403 با تعرفه آزاد حدود 9 میلیون و 500 هزار تومان است. علت بالاتر بودن قیمت این نوع، کمیاب بودن و همچنین پیشگیری دربرابر 9 نوع از ویروس HPV است. بهترین واکسنی که درحال حاضر در کل کشورهای دنیا تزریق می‌شود گارداسیل 9 می‌باشد.

    قیمت واکسن گارداسیل با بیمه

    متاسفانه قیمت واکسن گارداسیل در ایران تحت پوشش هیچ شرکت بیمه‌ای نیست اما بیمه در بسیاری از کشورهای خارجی هزینه واکسن گارداسیل را تقبل خواهد کرد.

    قیمت واکسن گارداسیل در هلال احمر

    هلال احمر و داروخانه‌ای زیر مجموعه آن تنها تامین واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی را انجام می‌دهند. اما به شدت پیدا کردن این نوع واکسن با قیمت دولتی سخت است و نیاز به طی کردن پروسه پیچیده‌ای دارد. قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی در هلال احمر حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد. درحال حاضر خرید گارداسیل 9 ظرفیتی تحت پوشش هلال احمر با قیمت دولتی نمی‌باشد.

    برای خرید واکسن گارداسیل از کجا اقدام کنیم؟

    این واکسن را می‌توانید در برخی از داروخانه‌ها یا هلال احمر بیابید اما یکی از آسان‌ترین و بهترین راه‌های تهیه واکسن گارداسیل خارجی اقدام طریق مراکز معتبر فروش واکسن است. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم مراکز معتبر فروش واکسن گارداسیل اصل را پیدا کنید و از جای مطمئن خرید کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید:

    عوارض واکسن گارداسیل چیست؟

    واکسن گارداسیل از تاییدیه FDA برخوردار است و ایمن تشخیص داده شده است. پس از دریافت واکسن ممکن است عوارض شایعی رخ دهد که گذرا هستند، از جمله:

    • سردرد
    • بدن درد
    • التهاب و قرمزی در محل تزریق
    • حالت تهوع
    • حساسیت و خارش در محل تزریق
    • ورم در محل تزریق
    • احساس ضعف.

    واکسن گارداسیل در چه سنی باید تزریق شود؟

    این سوال خیلی پرسیده می‌شود که تزریق واکسن گارداسیل برای چه سنی مناسب است؟ در همه جای دنیا توصیه شده که بهترین سن برای تزریق واکسن در نوجوانی و در سنین 9 تا 15 سال است. کسانی که تزریق را در نوجوانی انجام نداده بودند می‌توانستند تا سنین 26 سال این کار را انجام دهند.

    اما خبر خوب این است که اخیرا اعلام شده این واکسن می‌تواند تا سن 45 سال تزریق شود و اثرگذار باشد. تعداد دوزهای تزریق با توجه به سن می‌تواند متفاوت باشد. برای تعیین تعداد دوزهای تزریق حتما با پزشک متخصص مشورت کنید تا اطمینان یابید که از بالاتریم میزان ایمنی واکسن برخوردار می‌شوید(1).

    خرید واکسن گارداسیل اصل
    خرید واکسن گارداسیل اصل

    چه کسانی نباید واکسن گارداسیل تزریق کنند؟

    تزریق این واکسن با وجود تمام مزایای مثبتی که دارد ممکن است برای برخی از افراد ممنوع باشد. بنابراین اگر جزو هر یک از گروه‌های زیر هستید بهتر است از تزریق واکسن گارداسیل امتناع کرده و ابتدا حتما با پزشک مشورت کنید:

    • زنانی که در دوران بارداری هستند یا قصد بارداری دارند
    • زنانی که در دوران شیردهی هستند
    • کسانی که به بیماری‌های خاص و جدی مثل سرطان مبتلا هستند
    • کسانی که به دلیل بیماری به ضعف سیستم ایمنی مبتلا هستند.

    تداخل دارویی واکسن گارداسیل

    واکسن گارداسیل ممکن است با این داروها تداخل داشته باشد:

    • داروهای استروئیدی
    • داروهای شیمی درمانی
    • داروهای اختلالات خودایمنی، درمان روماتوئید و آرتریت
    • داروهای تجویز شده برای پیوند اعضا

    اگر از هر یک از این داروها استفاده میکنید حتما قبل از تزریق واکسن با پزشک مشورت کنید.

    کلام آخر

    در این نوشته از مجله سلامت کیوان درباره قیمت واکسن گارداسیل و بیماری HPV صحبت کردیم. فراموش نکنید که این واکسن را حتما از مراکز معتبر دریافت کرده و از خرید واکسن گارداسیل از افراد ناشناس و غیرمعتبر خودداری کنید.

    قیمت واکسن گارداسیل با بیمه و آزاد می‌تواند متفاوت باشد. اطلاعاتی که درباره قیمت واکسن گارداسیل امروز به شما دادیم می‌تواند برای خرید راهنمای خوبی باشد.

    چطور می‌توان از ایمن شدن توسط واکسن گارداسیل مطمئن شد؟

    برای اطمینان از ایمنی ایجاد شده در بدن توسط واکسن گارداسیل، شما می‌توانید برای انجام تست HPV IGG در آزمایشگاه کیوان حدود 1 ماه بعد از تزریق دوز دوم اقدام کنید. این تست میزان ایمنی ایجاد شده را به شما نشان می‌دهد.

    واکسن گارداسیل چه مدت موثر است؟

    تزریق واکسن گارداسیل می‌تواند برای مدت طولانی شما را در برابر ویروس HPV محافظت کند. به گفته پروفسور حسین کیوانی، متخصص ویروس شناس، بعد از تزریق دوز کامل واکسن گارداسیل تا پایان عمر نیازی به تزریق مجدد دوز یادآور ندارید.

    واکسن گارداسیل با چه داروهایی تداخل دارویی دارد؟

    واکسن گارداسیل با برخی داروها تداخل دارد، از جمله: داروهای استروئیدی، داروهای پیوند عضو، داروهای شیمی درمانی، داروهای آرتریت روماتوئید و بیماری‌های خودایمنی. اگر از این داروها استفاده می‌کنید پیش از تزریق گارداسیل حتما باید با پزشک خود مشورت کنید.

    برای خرید واکسن گارداسیل از هلال احمر چگونه اقدام کنیم؟

    قیمت دولتی واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی در هلال احمر حدود 2.500.000 تومان است. شما می‌توانید برای خرید واکسن گارداسیل از هلال احمر به داروخانه‌های وابسته به هلال احمر سر بزنید و یا با شماره تماس مربوطه ارتباط بگیرید.

    گارداسیل آمریکایی بهستان دارو از کجا تهیه کنیم؟

    شرکت بهستان دارو از اولین شرکت‌های وارد کننده گارداسیل 4 ظرفیتی آمریکایی با مجوز سازمان غذا و دارو است. احتمالا واکسن hpv 4 گانه را از داروخانه‌های هلال احمر می‌توانید تهیه کنید.

    قیمت واکسن گارداسیل در سال 1401 چقدر بوده است؟

    در سال 1401 قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی در بازار آزاد حدود 3.000.000 تومان و قیمت واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی 8.500.000 تومان بوده‌است.

    قیمت واکسن گارداسیل در سال 1402 چقدر است؟

    در سال 1402 قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی در بازار آزاد حدود 4.000.000 تومان و قیمت واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی 9.000.000 تومان بوده است.

    قیمت واکسن گارداسیل 1403 چقدر است؟

    در سال 1403 قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی در بازار آزاد حدود 4.200.000 تومان و قیمت واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی 9.500.000 تومان می‌باشد. همچنین گارداسیل 4 ظرفیتی با تعرفه دولتی هلال احمر حدود 2.500.000 تومان است.

    قیمت واکسن پاپیلوگارد 1402 چقدر بوده است؟

    قیمت واکسن پاپیلوگارد 1402 حدود 1.800.000 تومان بوده‌است که از داروخانه‌های معتبر می‌توانستید دریافت کنید.

    آیا واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی را از هلال احمر می‌توان خرید؟

    اخیراً یعنی در تابستان 1403 تعداد محدودی از داروخانه‌های هلال احمر گارداسیل 9 گانه نیز موجود کرده‌اند که خرید واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی از هلال احمر طی انجام فرایندهای خاص و نوبت‌دهی حدود 6.000.000 تومان می‌باشد. طبق آخرین خبرها درحال حاضر موجود نیست.

    منبع gardasil
    2 نظر
    1. حسین گفت

      سلام وقت بخیر
      از کجا می‌تونیم واکسن گارداسیل اصل تهیه کنیم؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        جهت دریافت مشاوره خرید واکسن گارداسیل می‌توانید با این شماره تماس بگیرید:
        09192080741

    نظر بگذارید

    ایمیل شما منتشر نمی شود.