10 بهترین پزشک عمومی در تهران که باید بشناسید!

0 447
زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

زمانی که بیمار می‌شوید، اگر پزشک خوبی سراغ نداشته باشید، شروع به جستجو در اینترنت می‌کنید و دنبال بهترین پزشک در تهران می‌گردید. سایت‌های مختلف، لیست بلند و بالایی از پزشکان عمومی که احتمالا بدون تحقیق درباره سابقه و تخصص پزشک آنهارا پیدا کرده‌اند به شما نمایش خواهند داد. ما توصیه می‌کنیم پیش هر پزشکی نروید و به این جهت لیست بهترین پزشک عمومی در تهران را برای شما آماده کرده‌ایم. توصیه دیگر ما این است که اصلا پیش پزشک نروید و پزشک را به خانه خود بیاورید!! اما چگونه؟ تا انتهای این مقاله از مجله سلامت کیوان همراه ما باشید تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم.

پزشکان عمومی چه کسانی هستند؟

پزشک عمومی متخصصی بسیار آموزش دیده است که به بیماران بزرگسال مراقبت‌های بهداشتی غیرجراحی را ارائه می‌دهد. آنها مشکلات پزشکی سخت، جدی یا غیرعادی را ویزیت می‌کنند و تا زمانی که این مشکلات برطرف‌ نشده‌اند به ملاقات با بیمار ادامه می‌دهند. بیشتر کار آنها با بیماران بستری در بیمارستان انجام می‌شود و اکثر پزشکان عمومی نیز بیماران را در اتاق‌های مشاوره خود می‌بینند.(1)

بهترین پزشک عمومی در تهران

یافتن بهترین پزشک عمومی در تهران، یکی از امور مهم در هنگام ابتلا به بیماری است. در اینجا لیست بهترین پزشک عمومی در تهران را برای شما فراهم کرده‌ایم:

1- دکتر کامبیز افتخاری – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – سعادت آباد- خیابان سرو شرقی- جنب بانک ایران زمین- پلاک39- طبقه پنجم

تلفن: 26763551-021

2- دکتر محمدرضا سلطانی نژاد – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – عبدل اباد ابتدای خ رحمان .کوچه دوم.ساختمان پزشکان رحمان.طبقه چهارم واحد 8

تلفن: 55833913-021

3- دکتر محسن شبیری – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران –  اقدسیه – اراج – نبش ک شهید پروین پلاک 28

تلفن: 22953385-021

4- دکتر حسن ارگانی – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – سعادت آباد – پایین تر از میدان کاج – بعد از بزرگراه نیایش – خیابان 35 – پلاک 10 – ساختمان پارسیان – طبقه 1

تلفن: 88689298-021

5- دکتر مهران قبادی بیگوند – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – سعادت اباد میدان سرو جنب داروخانه سرو پلاک 7

تلفن: 22351043-021

6- دکتر راحله السادات فعال نظری – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – خیابان میرداماد. خیابان نفت شمالی. کوچه 8. پلاک 10. واحد 3

تلفن: 26421431-021

7- دکتر محمد صادق حبیب زاده – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – چهار راه یافت آباد – بلوار معلم – خیابان عباسی – پلاک 2 – طبقه 4

تلفن: 66660766-021

8- دکتر مهردخت مزده – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – میدان شریعتی – خیابان میرزاده عشقی – محل سابق بیمارستان امام – کلینیک امام خمینی (ره)

تلفن: 38322438-021

9- دکتر عیسی پیرمرادی – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – بلوار کشاورز – بین کارگر و جمالزاده – پلاک 342 ( ساختمان کیمیا) – طبقه سوم

تلفن: 66905135-021

10- دکتر شبنم شاهرخ – پزشک عمومی در تهران

آدرس: تهران – بزرگراه شهید چمران-خیابان یمن -خیابان شهید اعرابی. جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تلفن: 23031505-021

قبل از اینکه با این شرایط بیماری، بخواهید حاضر شوید تا به یکی از پزشکان نزدیک مراجعه کنید، اجازه دهید تا شمارا به خدمات پزشک در منزل آشنا کنیم.

پزشک عمومی تهران
پزشک عمومی تهران

خدمات پزشکی در منزل

امروزه و پس از شیوع بیماری‌های همه‌گیر مانند کرونا و آنفولانزا، خدمات پزشکی عمومی در منزل بسیار متداول شده است. ضمناً این خدمات پزشکی مزایای بسیار زیادی دارد و دلایل متعددی وجود دارد که چرا مراجعه به پزشک در منزل نسبت به مراجعه به کلینیک یا بیمارستان ارجحیت دارد. بیایید به برخی از مزایای خدمات پزشک عمومی در خانه نگاهی بیندازیم.(2)

مقرون به صرفه

احتمالا شما هم مانند اکثر مردم برایتان اتفاق افتاده با عجله به اورژانس یا کلینیک مراجعه کرده باشید و زمان و هزینه زیادی را برای اینکار صرف کرده باشید. اما زمانی که پزشکی دارید که به خانه شما می‌آید، می‌توانید در وقت و هزینه‌های ویزیت غیرضروری اورژانس صرفه جویی‌ کنید. علاوه بر این، در مقایسه با هزینه‌های معمول بیمارستان، هزینه ویزیت پزشک عمومی در منزل به طور قابل توجهی کمتر است. استفاده از خدمات پزشکی خانگی می‌تواند در زمان، هزینه و منابع بیمارستانی برای بیمارانی که واقعاً به این خدمات نیاز دارند، صرفه جویی کند.

خدمات انعطاف پذیر و مناسب

انواع مختلفی از خدمات مشاوره پزشکی برای خانواده ها وجود دارد. این خدمات برای رفع نیازهای بیماران با رسیدگی خاص و مورد نیاز، انجام می‌شود. در موارد اورژانسی، بیمار می‌تواند به طور مستقیم و بدون هیچ چالشی برای مشاوره و درمان با پزشک خود تماس بگیرد یا به صورت آنلاین ا او ارتباط برقرار کند.

بدون انتظار در صف

در بیمارستان‌ها و مطب پزشکان، معمولا در صف‌های طولانی منتظر می‌مانیم که ممکن است بیمار در برابر شرایط محیطی بیمارستان و عفونت‌های تنفسی، مانند کووید و آنفولانزا ضعیف و آسیب پذیر باشد، با افزایش موارد ابتلا به کووید، قرار ملاقات با پزشک عمومی در منزل می‌تواند به شما کمک کند تا در معرض ویروس‌ها و عفونت‌ها قرار نگیرید.

مراقبت شخصی

ویزیت‌های پزشکان در خانه شخصی‌ سازه شده تر از مراقبت‌هایی است که بیشتر بیماران در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌ها دریافت می‌کنند. پزشکان می‌توانند شما را بهتر ارزیابی کنند بخاطر درک کاملی که از محیط اطراف شما دارند. همچنین، آن ها کمتر دچار حواس پرتی می‌شوند زیرا شما تنها بیمار آن‌ها هستید و به همین خاطر توجه بی دریغ آنها را دارید.

راحت بودن بیمار

هم ما و هم شما می‌دانید که مراجعه پزشک به خانه بسیار راحت‌‌تر است؛ چراکه باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و استرس ناشی از رفت‌آمد به بیمارستان می‌شود. بیماران مبتلا به بیماری‌های لاعلاج ملاقات های خانگی را خصوصی‌تر و راحت‌تر می‌بینند زیرا آنها را در یک محیط امن نگه می‌دارد.

ایده آل برای بیماران مسن

بیماران مسن معمولا در برابر عفونت‌ها بسیار ضعیف و آسیب پذیر هستند. این امر سیستم ایمنی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد و آن‌ها را ضعیف‌تر می کند. آنها ممکن است همیشه در موقعیتی نباشند که به پزشک مراجعه کنند. لازم نیست نگران این باشید که عزیزان خود را در معرض شرایط نامناسب قرار دهید. همچنین سایر خدمات از جمله فیزیوتراپی در منزل نیز وجود دارد که برای بیماران مسن بسیار کاربردی است.

درخواست پزشک عمومی در منزل

برای درخواست پزشک عمومی در منزل تهران تنها نیاز به چند کلیک دارید. با وارد کردن اطلاعات و درخواست خود در فرم زیر می‌توانید از خدمت پزشک در منزل با بهترین متخصصان ما بهره‌مند شوید. تا دیر نشده اقدام کنید.





    جمع بندی

    • پزشکان عمومی متخصصانی بسیار آموزش دیده هستند که به بیماران بزرگسال مراقبت های بهداشتی غیرجراحی را ارائه می‌دهند.
    • خدمات پزشکی در منزل برای بیماران مسن به دلیل آسیب پذیر بودن سیستم ایمنی آنها در برابر شرایط محیط بیمارستان و بیماری های مانند کووید و آنفولانزا بسیار مفید است.
    • خدمات پزشکی در منزل موجب میشود تا بیمار در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کند.

    پزشک عمومی چیست؟

    پزشک عمومی متخصصی بسیار آموزش دیده است که به بیماران بزرگسال مراقبت‌های بهداشتی غیرجراحی ارائه می‌دهد. آنها از مشکلات پزشکی سخت، جدی یا غیرعادی را ویزیت می‌کنند.

    خدمات پزشکی در منزل چیست؟

    خدمات پزشکی در خانه یعنی بجای اینکه برای درمان یک بیماری و یا اختلال به بیمارستان مراجعه کنیم، پزشک را به خانه بیاوریم. امروزه به دلیل شایع شدن بیماری های تنفسی مانند کووید و آنفولانزا بهتر است از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها خود‌داری کنیم.

    مزایای خدمات پزشکی در منزل چیست؟

    خدمات پزشکی در خانه مزایای بسیار زیادی دارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا مراجعه به پزشک در منزل نسبت به مراجعه به کلینیک یا بیمارستان ارجحیت دارد. صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان، صرفه‌جویی در زمان، احساس آرامش بیشتر در بیمار و بالا رفتن کیفیت درمان از مزایای خدمات پزشکی در منزل هستند.

    خدمات پزشکی در خانه برای چه کسانی مفید است؟

    خدمات پزشکی برای سالمندن و کسانی که از بیماری های لاعلاج رنج میبرند، بسیار‌‌ مفید است. افراد سالمند و بیماران خاص سیستم ایمنی ضعیف‌تری نسبت به دیگران دارند به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا جای ممکن از محیط های آلوده به دیگر بیماری و عفونت ها دور بمانند. سایر بیماران نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

    منبع imsanz.org apollohomecare
    نظر بگذارید

    ایمیل شما منتشر نمی شود.