راهنمای تزریق ژل لب +هزینه، مزایا و عوارض

0 771
زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

لب‌های با قلوه‌های درشت این روزها حسابی طرفدار دارد. البته که چنین لب‌هایی تا جایی که با دیگر اجزای صورت همخوانی داشته باشند، می‌توانند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر چهره فرد شوند. یکی از راه‌هایی که می‌شود به اندازه و فرم ایده‌آل برای لب‌ها رسید، تزریق ژل لب است.

اما ژل لب چیست و چطور برای این منظور به کار می‌رود؟ آیا تزریق ژل لب ایمن و بی خطر است؟ برای تزریق ژل باید از کجا اقدام کنیم؟ چه توصیه‌هایی در مورد تزریق ژل به این ناحیه از صورت وجود دارد؟ هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟ در ادامه این نوشته قصد داریم درباره این موضوع و تمام ابعاد آن صحبت کنیم. لابد تا به حال در موضوع تزریق ژل لب نی نی سایت نظرات کاربران را خوانده‌اید یا چند فیلم تزریق ژل لب در اینترنت تماشا کرده‌اید. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این کار به دست آورید، حتما تا پایان این نوشته از مجله سلامت کیوان با ما همراه باشید.

ژل لب چیست؟

ژل‌ها انواع مختلفی دارند که از قدیم تاکنون مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برخی از ژل‌ها دیگر امروزه استفاده نمی‌شوند و به جای آنها تزریق فیلر مرغوب‌تری که بدون عوارض هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهترین ژلی که امروزه برای تزریق استفاده می‌شود ژل هیالورونیک اسید است. این ژل از ترکیباتی تشکیل شده که به طور طبیعی در بدن وجود دارند و به مرور زمان جذب بافت بدن می‌شود. از این رو ژل هیالورونیک اسید هیچگونه عوارضی ندارد و مصرف آن کاملا ایمن است. این ژل‌ها نه تنها بی خطر هستند بلکه حتی در تحریک کلاژن سازی پوست موثرند و در طول زمان باعث طراوت و شادابی پوست و لب‌ها می‌شوند(1).

قیمت تزریق ژل لب
قیمت تزریق ژل لب

بیشتر بخوانید:

ژل به لب چگونه تزریق می‌شود؟

هماهنگی و تناسب لب‌ها که از لب فوقانی و لب تحتانی تشکیل شده‌اند می‌تواند تاثیر زیادی روی جلوه بصری آنها داشته باشد. معمولا لب تحتانی از لب فوقانی حجم بیشتری دارد و به اندازه خیلی کمی جلوتر قرار گرفته است. قسمت چپ و راست هر دو لب اما باید با هم قرینه باشند. در خیلی از افراد عدم قرینگی اندکی وجود دارد که تزریق ژل لب می‌تواند آن را برطرف کند.

اما نحوه تزریق ژل لب چگونه است؟ این سوالی است که خیلی از افراد قبل از اقدام می‌پرسند. برای این کار لازم است که پزشک شناخت کامل از اجزای صورت، ترکیبات صورت و هماهنگی مطلوب این ترکیبات، و همچنین بافت و خاصیت پوست داشته باشد. میزان ژلی که تزریق می‌شود بستگی به این دارد که چه میزان تغییراتی برای لب‌ها لازم است.

پزشک ابتدا با کرم مخصوص ناحیه لب‌ها را بی حس می‌کند و بعد از گذشت دقایقی، محل را با الکل و محلول کاملا تمیز و ضدعفونی می‌کند. سوزن‌های ظریف و مخصوصی برای کار تزریق ژل وجود دارند که پزشک آنها را با زاویه صحیح و به عمق کافی در لایه‌های پوست فرو کرده و ژل هیالورونیک اسید را به محل مورد نظر تزریق می‌کند.

معمولا ابتدا به خط دور لب ژل تزریق می‌شود و بعد از اینکه خط برجسته شد و محدوده کافی به دست آمد، داخل لب را با میزان کافی از ژل پر می‌کنند. بعد از تزریق باید خون اندکی که از محل فرو رفتن سوزن می‌آید را با گاز استریل خشک کرد. همچنین قرار دادن یخ می‌تواند از ورم و کبودی ناشی از تزریق بکاهد.

عوارض تزریق ژل لب

اگر تزریق ژل به لب به دست پزشک متخصص انجام شود و از ژل مرغوب و با کیفیت استفاده شود بدون عوارض و ایمن خواهد بود. اما در غیر این صورت ممکن است باعث به وجود آمدن عوارضی مثل نامتقارن بودن لب‌ها، خونریزی، بروز حساسیت و تبخال، عفونت و ورم زیاد شود.

برای تزریق ژل لب باید به کجا مراجعه کنیم؟

متاسفانه اخبار زیادی می‌شنویم درباره کسانی که کار تزریق ژل را در آرایشگاه‌ها و یا پیش افراد غیرمتخصص انجام داده‌اند و با عواقب ناخوشایند و جبران ناپذیری روبرو گشته‌اند. بنابراین به هیچ عنوان با وسوسه هزینه پایین اقدام به انجام این کار در چنین شرایطی نکنید. برای تزریق ژل به لب بهترین گزینه اقدام از طریق مراکز و کلینیک‌های معتبر و قانونی با پزشک‌های متخصص و با تجربه است. در این صورت حتی اگر مشکلی هم به وجود بیاید شما می‌توانید پیگیری کرده و به کمک پزشک سلامت خود را به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

مشاوره تزریق ژل لب

گفته شد که برای تزریق ژل لب باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، اما حالا که درحال مطالعه این مقاله هستید می‌توانید در خصوص تزریق ژل به لب با بهترین متخصصان ما مشاوره رایگان داشته باشید. همین الان فرم زیر را پر کنید و سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید تا در اولین فرصت متخصصان ما با شما تماس گرفته و به سوالات شما در این خصوص پاسخ دهند.





    نکات مهم درباره تزریق ژل لب

    در نظر گرفتن توصیه‌ها و رعایت نکات اصولی همواره می‌تواند به شما کمک کند که تجربه موفقی از تزریق ژل یا هر عمل زیبایی دیگری داشته باشید. در این قسمت مهم‌ترین نکاتی را که در رابطه با تزریق ژل لب وجود دارد به شما یادآوری می‌کنیم.

    1. ماندگاری ژل لب، بسته به نوع و برند آن، بین شش ماه تا یک سال است.
    2. نتیجه تزریق ژل به لب در همان جلسه اول قابل مشاهده است.
    3. بعد از تزریق ژل شما تا یک الی دو روز با تورم یا کبودی روبرو خواهید بود.
    4. تزریق ژل باعث نمی‌شود شما لب‌های خود را متفاوت از گذشته حس کنید و حس شما مثل قبل طبیعی خواهد بود.
    5. بعد از تزریق ژل شما دوره نقاهت ندارید و می‌توانید بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود برگردید.
    6. بهتر است در روز تزریق ژل، فعالیت سنگین ورزشی نداشته باشید.
    7. ده روز قبل از تزریق ژل از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
    8. تکنیک و مهارت پزشک در تزریق ژل لب بسیار مهم و تاثیرگذار است.
    9. در مورد بعضی از افراد بهتر است همراه با تزریق ژل لب، تزریق ژل به چانه نیز انجام گیرد تا هارمونی و هماهنگی بیشتری ایجاد شود.
    10. در صورتی که از نتیجه تزریق خود راضی نبودید یا نیاز به اصلاح داشت، می‌توانید به راحتی با تزریق هیالاز ژل را از بین ببرید.

    هزینه تزریق ژل لب 1402

    هزینه تزریق ژل به لب به عوامل گوناگونی بستگی دارد. ژل‌ها در برندهای مختلفی در بازار موجوداند و هرکدام کیفیت و ماندگاری متفاوتی دارند. بنابراین قیمت آنها نیز متفاوت است. همچنین میزان ژلی که شما برای تزریق نیاز دارید نیز می‌تواند بر قیمت تزریق شما اثر بگذارد.

    از عوامل دیگری که در هزینه نهایی شما تاثیر دارد می‌توان به اعتبار کلینیکی که به آن مراجعه کرده‌اید، شهرت و تبحر پزشک، اینکه کلینیک در چه محله‌ای قرار دارد، و غیره اشاره کرد. به طور میانگین هزینه ژل لب در سال 1402 از حدود 3 تا 6 میلیون تومات متغیر است.

    بیشتر بخوانید:

    جمع بندی

    در این نوشته سعی کردیم درباره ژل لب و نحوه تزریق آن، و همچنین امنیت و هزینه و توصیه‌هایی که در این مورد وجود دارد صحبت کنیم. فراموش نکنید که حتما برای انجام این کار از طریق مراکز و کلینیک‌های معتبر اقدام کنید و نسبت به نتیجه‌ای که قرار است بگیرید واقع‌بین باشید.

    آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

    اگر تزریق ژل به دست پزشک متخصص انجام شود و از ژل مرغوب و با کیفیت استفاده شود بدون عوارض و ایمن خواهد بود. اما در غیر این صورت ممکن است باعث به وجود آمدن عوارضی مثل نامتقارن بودن لب‌ها، خونریزی، بروز حساسیت و تبخال، عفونت و ورم زیاد شود.

    برای تزریق ژل لب باید به کجا مراجعه کنیم؟

    برای تزریق ژل به لب بهترین گزینه اقدام از طریق مراکز و کلینیک‌های معتبر و قانونی با پزشک‌های متخصص و با تجربه است.

    هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

    قیمت تزریق ژل لب به عوامل گوناگونی مثل برند ژل، میزان ژل مورد استفاده، و اعتبار کلینیک و پزشک بستگی دارد. هزینه ژل لب از 3/000/000 تا 6/000/000 تومان متغیر است.

    منبع paradisebeautyclinic
    نظر بگذارید

    ایمیل شما منتشر نمی شود.