نتایج تست کرونا بازی ایران و لبنان

0 481
زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان که صعودش به جام جهانی 2022 را قطعی کرد، فردا (۹ فروردین1401) ساعت 16 به مصاف لبنان خواهد رفت. ویروس کرونا و انجام تست های قبل از بازی این بار هم دردسر هایی برای هردو تیم ایجاد کرده و برنامه ریزی از پیش تعیین شده را برهم زده است. آزمایشگاه کیوان مفتخر است با دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت و ارگان‌های معتبر کشور عهده دار انجام تست کرونای بازیکنان تیم‌های ایران، اماراتعراق، کره جنوبی، لبنان و کادر برگزاری می‌باشد. در ادامه به حواشی و نتیجه تست کرونا بازیکنان میپردازیم.

بازی ایران و کره جنوبی

در این بازی از تیم ملی کشورمان، مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش با تست کرونای مثبت از بازی با تیم کره محروم شدند. همچنین از تیم کره نیز پایک سئونگ هو، سئونگ هو، جئونگ وو یئونگ، کیم جین کئو، نا سانگ هو به دلیل ابتلا به کرونا از این بازی محروم گشتند. این بازی که در 4 فروردین 1401 در ورزشگاه سئول کره جنوبی برگزار شد، با نتیجه 2 بر صفر به سود کره پایان یافت.
برای مطالعه بیشتر درباره حواشی و نتایج تست کرونا بازی ایران و کره جنوبی اینجا کلیک کنید.

بازی ایران و لبنان با حضور تماشگران

این بازی پس از بحث و جدل های فراوان با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. حداکثر تعداد نفرات برای حضور در ورزشگاه برای مشاهده این بازی، حدود 9 هزار نفر (یک سوم ظرفیت ورزشگاه) خواهد بود. امکان حضور بانوان در این بازی وجود ندارد و شرایط برای آن‌ها مهیا نشده است. پس از پایان این مسابقه نیز قرار است جشن صعود به جام جهانی در حضور هواداران برگزار شود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این بازی، میتوانند با مراجعه به سایت footballeticket.ir بلیط جهت حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را خریداری نمایند. شرط ورود به این ورزشگاه تزریق حداقل دو نوبت واکسن کرونا و گذشت حداقل 14 روز و یا همراه داشتن جواب منفی تست کرونا می‌باشد.

باخت مقابل لبنان چه نتیجه ای دارد؟

صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر قطعی است. در آخرین بازی تیم ملی کشورمان با لبنان، در صورت پیروزی ایران و همچنین عدم برد کره جنوبی در دیدار همزمان مقابل امارات، ایران میتواند به صدر جدول بازگشته و به عنوان اولین تیم از گروه A به جام جهانی صعود کند. در غیر این صورت با جایگاه دوم در این گروه، باز هم به جام جهانی راه پیدا خواهیم کرد.

حالا بنابر موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در حضور تماشاگران مقابل لبنان قرار می‌گیرد که پس از پایان این مسابقه نیز قرار است جشن صعود به جام جهانی در حضور هواداران برگزار شود.

طارمی و جهانبخش به بازی با لبنان میرسند؟

تیم ملی کشورمان با عدم حضور ستارگانی مانند مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس مقابل تیم ملی کره بازی را واگذار کرد و با دو گل خورده، بازنده از زمین خارج شد. بسیاری از کارشناسان معتقدند عدم حضور این بازیکنان کلیدی، علت باخت تیم ملی بوده است.

حالا، اما از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که علیرضا جهانبخش به بهبودی کامل رسیده و می‌تواند در ترکیب تیم ملی مقابل لبنان قرار بگیرد. همچنین مهدی طارمی نیز قرنطینه خود را سپری کرده برای این بازی مهیا شده و در صورت عدم وجود مشکل به جمع تیم ملی اضافه خواهد شد. مرتضی پورعلی گنجی هم از دیگر لژیونر های تیم ملی بود که با نتیجه تست منفی امیدی به تیم ملی داد.

تست کرونا در منزل
تست کرونا در منزل

تست کرونا بازیکنان لبنان

نتیجه تست دو بازیکن تیم ملی لبنان نیز مثبت اعلام شد. حسن مهنا و محمد ناصر به دلیل ابتلا به کرونا از بازی مقابل ایران محروم شدند و این بازی را از دست دادند. تیم لبنان با حضور در رده پنجم این گروه شانسی برای صعود ندارد.

تست کرونا در منزل تهران

اگر می خواهید بدون دغدغه ی رفت و آمد و به دور از نگرانی بابت آلودگی احتمالی از بیماران دیگر در محیط آزمایشگاه، و در نهایت در کم خطر ترین شرایط ممکن جهت انجام تست اقدام نمائید. بهتر است تست کرونای خود را در منزل یا محل کارتان انجام دهید. تیم مجرب نمونه گیری آزمایشگاه کیوان با سابقه انجام تست کرونا در منزل از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا در خدمت شما عزیزان میباشد. آزمایشگاه کیوان از اسفند 1398 با اعلام شیوع کرونا در ایران؛ انجام تست کرونا در منزل یا محل مورد نظر را برای بیماران فراهم کرد. همچنین جواب تست PCR کرونا طی 6 الی 8 ساعت آماده می باشد.

جهت درخواست تست کرونا در منزل روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط:

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.