تست کرونای بازی ایران و امارات

0 632
زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آزمایشگاه کیوان، با توجه به دقت و سرعت بالا در جوابدهی، تاکنون مورد اعتماد بسیاری از ارگان‌های خصوصی و دولتی بوده است. با شروع بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 اصلی‌ترین دغدغه‌ برگزاری مسابقات، انجام تست کرونا و ورود به زمین با جواب منفی و اطمینان از سلامت بازیکنان است. مفتخریم که حامی سلامت تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و تیم های عراق و امارات هستیم. در این مقاله به بررسی نتیجه تست کرونای بازیکنان میپردازیم.

شوک قبل از بازی ایران و عراق

قبل از شروع بازی ایران و عراق و شروع اردوها، مثبت شدن تست سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران هیاهو و جنجال زیادی ایجاد کرد. تکرار تست هم بی فایده بود و پس از 2 مرحله، جواب تست همچنان مثبت بود. خط خوردن اسم این ستاره از بازیکنان تیم ملی، نگرانی و شوک عجیبی برای تیم ملی فوتبال بود. متاسفانه پس از سردار آزمون، احمد نورللهی، مهدی قائدی، علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، مجید حسینی هم با جواب تست مثبت کرونا مواجه شدند.

خوشحالی زود اما کوتاه…

24 ساعت مانده به شروع بازی ایران و عراق خبر از منفی شدن تست کرونای آزمون به گوش رسید، اما باشگاه زنیت با خروج سردار آزمون از قرنطینه مخالفت کرد. ظاهراً علت مخالفت این باشگاه مصدومیت جزئی این بازیکن و گذراندن دوره نقاهت بوده است.

پس از جنجال‌های فراوان و نگرانی از مثبت شدن بازیکنان اصلی، در نهایت از تیم ملی ایران 6 نفر از بازی جاماندند و دراگان اسکوچیچ مربی تیم ملی با جایگزین کردن بازیکنان مقداری از این تنش‌ها را کم کرد.
امیکرون به عراقی‌ها هم رحم نکرد و 9 نفر از بازیکنان این تیم را از بازی مقابل ایران محروم کرد.

آزمایشگاه کیوان مفتخر است با دقت و سرعت بسیار بالا عهده دار انجام کلیه تست های بازیکنان تیم های ایران، عراق و کادر برگزاری بوده است.

پیروزی مقتدرانه مقابل عراق

با وجود سختی‌های قبل از بازی و از دست دادن ستاره‌های تیم ملی، با تک گل مهدی طارمی، مهاجم پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 48، صعود ایران را به جام جهانی 2022 قطعی کرد. ایران اولین کشور آسیایی بود که به جام جهانی راه پیدا کرد. این برد مقتدرانه یک ایران را خوشحال کرد و مردم ایران پس از مدت‌ها طعم شیرین خوشحالی را تجربه نمودند.

ایران – امارات بدون حضور تماشاگران

مسابقه بعدی ایران مقابل تیم ملی امارات است، که در هفته هشتم مقدماتی جام جهاین 2022 قطر، یعنی 12 بهمن 1400 ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بازی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، درحالی که بازی ایران مقابل عراق با حضور 11 هزار تماشاگر برگزار شده بود. گفتنی است شرط حضور در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران و عراق، رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از تست کرونای منفی و تزریق حداقل دو دوز واکسن بوده است. علت عدم حضور تماشاگران در بازی با امارات، گسترش امیکرون در کشور و افزایش موارد ابتلا و فوتی‌ها بوده است.

تست کرونای بازی ایران و امارات

مانند بازی با عراق، بازیکنان تیم ملی هردو کشور ایران و امارات باید با نتیجه آزمایش PCR منفی وارد زمین بازی شوند. این تست ها با بالاترین دقت در چندین مرحله انجام خواهد شد. آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان عهده دار انجام تست کرونای همه بازیکنان و کادر برگزاری مسابقات می‌باشد. سرعت در جوابدهی، امکان تصمیم گیری به موقع جهت جداسازی افراد مثبت را فراهم و احتمال انتقال این ویروس به دیگر بازیکنان را کمتر خواهد کرد.

آزمایشگاه کیوان مفتخر است با جوابدهی تست کرونا در 6 ساعت در خدمت مردم عزیز کشورمان باشد.

تست کرونای بازیکنان تیم ملی امارات امشب (10 بهمن 1400) در محل استقرار بازیکنان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد. خوشبختانه نتیجه تست های تیم ملی کشورمان ایران منفی اعلام شده و آخرین بازیکنی که به علت تست کرونای مثبت از اردو خارج شد علیرضا بیرانوند بود. امیدواریم مانند گذشته با سربلندی از این مسئولیت بزرگ یعنی سلامت بازیکنان تیم ملی کشور عزیزمان ایران و دیگر کشور ها عبور کنیم.

مطالب مرتبط:

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.