نتایج تست کرونا بازی ایران و کره جنوبی

0 503
زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

پس از حدود دو ماه انتظار برای اهالی فوتبال، تیم ملی کشورمان، فردا (4 فروردین 1401) به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت. ولی این بار هم ویروس کرونا، گریبان گیر بازیکنان تیم هردو کشور شده است. آزمایشگاه کیوان مفتخر است با دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت و ارگان‌های معتبر کشور عهده دار انجام تست کرونای بازیکنان تیم‌های ایران، امارات, عراق، کره جنوبی و کادر برگزاری می‌باشد. در ادامه به حواشی و نتیجه تست کرونا بازیکنان میپردازیم.
بیشتر بخوانید: تست کرونای بازی ایران و امارات

حساسیت بازی ایران و کره جنوبی

حساسیت این بازی به آن جهت است که از طرفی تیم ملی کشورمان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 شکست را تجربه نکرده و تمایلی به شکست در این بازی ندارد و از طرف دیگر کره جنوبی برای ادامه روند صدر نشینی در گروه A باید ایران را شکست دهد. هردو تیم برای بردی مقتدرانه تلاش خواهد کرد.

تست کرونا بازیکنان تیم ملی ایران

تا این لحظه متاسفانه از تیم ملی کشورمان، مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش با تست کرونای مثبت از بازی با تیم کره محروم شدند و احتمالا این بازیکنان از دیدار با تیم لبنان نیز باز خواهند ماند. صبح امروز شش لژیونر فوتبال کشورمان که در قرنطینه به سر میبردند، خوشبختانه با تست کرونای منفی به جمع ملی پوشان کشورمان بازگشتند. میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، امیر عابدزاده، صادق محرمی و احسان حاج صفی از جمله این بازیکنان بودند که در این بازی حضور دارند.

وضعیت حاد و کرونایی تیم ملی کره جنوبی

با مثبت شدن چهارمین بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی و برکناری از بازی با ایران، شرایط این تیم در حالت اضطراری قرار گرفته است. پایک سئونگ هو یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود که به دلیل ابتلای به کرونا از این بازی جا ماند و به جای او وون دو جائه در زمین خواهد آمد. سئونگ هو، جئونگ وو یئونگ، کیم جین کئو، نا سانگ هو از دیگر بازیکنان تیم کره جنوبی بودند که با تست کرونای مثبت مواجه شدند و این بازی مهم را از دست دادند.

تست کرونا در منزل
تست کرونا در منزل

بازی ایران و کره جنوبی

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری گفت تیمش فقط با هدف پیروزی مقابل ایران بازی خواهد کرد.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان در گفتگوی خبری پیش از بازی افزود: با وجود صعود هر دو تیم اما اول شدن در گروه، موضوع مهمی است و برای آن تلاش میکنیم.

در نهایت پس از فراز و نشیب های فراوان و جایگزینی بازیکنان مبتلای هردو تیم، این بازی فردا، 4 فروردین 1401 ساعت 15:30 دقیقه در شهر سئول با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تست کرونا بازی ایران و لبنان

بازی ایران و لبنان در تاریخ 9 فروردین 1401 ساعت 16:30 برگزار خواهد شد. نتایج تست بازیکنان این دو تیم را از طریق لینک زیر دنبال کنید.

نتایج تست کرونا بازی ایران و لبنان

تست کرونا در منزل تهران

اگر می خواهید بدون دغدغه ی رفت و آمد و به دور از نگرانی بابت آلودگی احتمالی از بیماران دیگر در محیط آزمایشگاه، و در نهایت در کم خطر ترین شرایط ممکن جهت انجام تست اقدام نمائید. بهتر است تست کرونای خود را در منزل یا محل کارتان انجام دهید. تیم مجرب نمونه گیری آزمایشگاه کیوان با سابقه انجام تست کرونا در منزل از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا در خدمت شما عزیزان میباشد. آزمایشگاه کیوان از اسفند 1398 با اعلام شیوع کرونا در ایران؛ انجام تست کرونا در منزل یا محل مورد نظر را برای بیماران فراهم کرد. همچنین جواب تست PCR کرونا طی 6 الی 8 ساعت آماده می باشد.

جهت درخواست تست کرونا در منزل روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط:

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

هفده − یازده =