روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ بزرگ کردن طول و قطر آلت‌

737 771,460
زمان مطالعه این مطلب: 11 دقیقه
خلاصه این مقاله را اینجا بشنوید.

آیا می‌توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟ روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه است؟ راهکارهای بزرگ کردن آلت تناسلی در منزل چیست؟ معمولاً برای اکثر مردان سوال است که آیا اندازه آلت تناسلی یا قدرت نعوظ آنها کافی است یا خیر. شماهم از کوچکی آلت تناسلی خود رنج می‌برید؟ همراه ما باشید تا در این مقاله از مجله سلامت کیوان به سوالات شما در خصوص آلت تناسلی کوچک و روش‌های بزرگ کردن آن پاسخ دهیم.

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

آیا آلت تناسلی من کوچک است؟ آیا آلت تناسلی کوتاهی دارم؟ شاید به دلیل تماشای فیلم‌های مستهجن (پورنوگرافی) این تاثیر روی ذهن افراد ایجاد شود که آلت کوچکی دارند یا شریک جنسی توقع آلت تناسلی بزرگ از مرد داشته باشد؛ اما در مورد مردان، انتظارات غیرواقعی در مورد اندازه آلت تناسلی و جنسیت خود به طور کلی یک مشکل رو به افزایش است. در واقع، اندازه متوسط آلت تناسلی برای برآوردن نیازهای اکثر شرکا برای انجام رابطه جنسی کافی است. یک مطالعه نشان داده‌است، درحالی که 85 درصد از زنان اعلام رضایت از اندازه آلت تناسلی همسر خود کرده‌اند، تنها 55 درصد از مردان از اندازه آلت خود راضی بودند.

تلاش برای رسیدن به میانگین ماهیچه‌ای مانند اندازه آلت تناسلی می‌تواند دشوار باشد، اما محققان میانگین طول آلت تناسلی را 5.57 اینچ (14.15 سانتی متر) و متوسط دور آن را 4.81 اینچ (12.23 سانتی متر) قرار داده‌اند. علی‌رغم اینکه اکثر مردان آلت تناسلی معقول و بین پنج تا هفت اینچ دارند، بازهم تعداد زیادی از مردان دچار استرس و اضطراب آلت تناسلی کوچک و اختلالات بدشکلی آلت تناسلی می‌شوند. در حقیقت، آلت تناسلی تنها زمانی به عنوان “کوچک” طبقه‌بندی می‌شود که اندازه آن سه اینچ (حدود 7 سانت) یا کمتر باشد که به عنوان میکروپنیس یا آلت تناسلی کوچک شناخته شده و تخمین زده شده که تنها 0.6٪ از مردان در جهان به آن مبتلا هستند.

روش اندازه گیری آلت تناسلی مردان

به دو طریق می‌توان طول آلت تناسلی را اندازه گیری کرد؛ در روش اول آلت تناسلی در حالت شل کشیده می‌شود و از قسمت پایه تا نوک کلاهک آلت محاسبه می‌شود. در روش دوم آلت تناسلی در حالت نعوظ و موازی با زمین قرار گرفته و از انتها تا نوک آلت را اندازه گیری می‌کنید. دو نکته در انجام اینکار قابل توجه است، نکته اول اینکه اندازه گیری از قسمت بالا و روی آلت تناسلی صورت می‌گیرد نه از قسمت پایین که به کیسه بیضه ختم می‌شود. نکته دوم این است که در حین اندازه گیری، چربی‌های اضافه پایه آلت باید مقداری فشرده شوند تا روی محاسبه تاثیرگذار نباشند. برای اندازه گیری قطر آلت نیز، قطر پایه آلت یا کلاهک آلت اندازه گیری می‌شود.

چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنیم؟

خطرات جدی در ارتباط با روش‌ها و تکنیک‌های بزرگ کردن کردن آلت تناسلی وجود دارد و بیشتر این رویکردها در بهترین حالت راه حل‌های موقتی هستند. با این حال، این لیستی از گزینه‌های ممکن جهت تلاش برای افزایش اندازه آلت تناسلی شما است. تعداد کمی از آنها مورد تایید پزشکی هستند و متخصصان پزشکی اکثر این رویکردها را نمی‌پذیرند. روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی به دو حالت جراحی و غیر جراحی امکان‌پذیر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.(1)

صبر کنید!! قبل از اینکه ادامه مقاله را بخوانید، فرم زیر را به صورت رایگان پر کنید تا از خدمت مشاوره با متخصصان مجله سلامت کیوان درخصوص مشکل خود بهره‌مند شوید. کافی است اطلاعات و مشکل خود مانند کوچکی آلت، اختلال نعوظ، زودانزالی را در فرم نوشته و منتظر تماس باشید. همین حالا اقدام کنید و سپس ادامه مطلب را بخوانید.





    روش‌های غیر جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

    از جمله روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی که در این مقاله آن را توضیح می‌دهیم:

    • جلکینگ (jelqing)
    • داروی‌های افزایش سایز آلت
    • تغیر در سبک زندگی
    • استفاده از پمپ خلاء
    • استفاده از دستگاه های کششی
    • انواع جراحی‌ها

    ماساژ بافت‌های مختلف که در طول آلت تناسلی وجود دارند با کمک دست، می‌تواند با ایجاد ریز پارگی در بافت پوست آلت، منجر به کشیدگی شود و به بزرگ کردن آلت کمک کند. به گفته محققان، این‌کار الت تناسلی را بلندتر نشان می‌دهد.

    تکنیک جلکینگ

    تکنیک جلکینگ (jelqing) یکی از روش‌های محبوب برای افزایش سایز آلت تناسلی شناخته می‌شود که تمرین کششی است و در آن از حرکات دست استفاده می‌کنند تا خون را از پایه آلت تناسلی به سمت بالا و به سمت سر آلت فشار دهد.

    فرآیند جلکینگ چیزی شبیه به این است:

    • با استفاده از انگشت شست و اشاره خود یک شکل O درست کنید.
    • “O” را در پایه آلت تناسلی خود قرار دهید، جایی که آلت به کشاله ران شما می رسد.
    • انگشت و شست خود را به سمت سر آلت تناسلی خود تا نوک آن حرکت دهید. هنگام انجام این کار باید فشار را احساس کنید، اما نه درد. مطمئن شوید که مچ شما خیلی سفت نباشد.
    • این روند را روزانه به مدت 10 تا 20 دقیقه تکرار کنید.
    روش های بزرگ کردن آلت تناسلی
    روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

    تحقیقات در مورد اثربخشی جلکینگ محدود است. علاوه بر این، ممکن است منجر به تشکیل بافت اسکار و همچنین درد و تغییر شکل آلت شود. پارگی‌های عصبی می‌تواند منجر به بی‌حس شدن آلت تناسلی شود و کشش بیش از حد شریان‌ها و سیاهرگ‌ها می‌تواند منجر به اختلال نعوظ دائمی و یا بیماری پیرونی یا کجی آلت تناسلی شوند.

    دارو برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    استفاده از برخی داروهای جنسی (با مشورت پزشک) مانند ویاگرا یا سیالیس می‌توانند به ایجاد نعوظ قوی و محکم تا زمانی که دارو در جریان‌خون شما هستند، کمک کنند. این داروها با افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث افزایش اندازه محفظه‌هایی که حاوی خون هستند می‌شود و به شما کمک می‌کنند تا نعوظی قوی‌تر و طولانی‌تر از شرایط عادی داشته باشید. همچنین مصرف برخی از این داروها باعث بزرگتر شدن اندازه آلت تناسلی می‌شوند.

    کم کردن وزن برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید ممکن است، آلت تناسلی شما کوچک‌تر از آنچه که هست به نظر برسد. این بیماری به قدری شایع است که حتی نام پزشکی هم دارد، به آن سندرم آلت تناسلی دفن شده نیز گفته می‌شود. سندرم آلت تناسلی دفن شده معمولا در افراد چاق به وجود می‌آید، زیرا در زیر شکم فرد حجم زیادی از چربی وجود دارد و پس از مدتی باعث آویزان شدن و حجیم شدن شکم می‌شود. این چربی ها باعث می‌شوند آلت تناسلی دفن یا پنهان شود. کم کردن وزن همراه با ورزش بدنی بیشتر و در نتیجه کاهش چربی‌های اضافی شکم، می‌تواند علاوه بر نشان دادن اندازه واقعی آلت، به وضعیت جسمانی، قدرت و استقامت شما در طول رابطه جنسی نیز بهبود بخشد.

    استفاده ژل موضعی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی از روش‌های بزرگ کردن آلت، استفاده از ژل موضعی است. برای این‌که ژل مورد نظر بتواند بیشترین تاثیر را بر روی آلت تناسلی فرد بگذارد، باید دقیقا طبق دستورالعمل مصرف شود. با این‌حال بیشتر ژل‌های موضعی تاثیر چندانی در بزرگ کردن الت تناسلی ندارند. علاوه بر این ممکن است عوارضی را نیز به همراه خود داشته باشند.

    پمپ خلاء برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی از روش‌های محبوب برای درمان اختلال نعوظ، استفاده از پمپ‌های خلا هستند. این پمپ‌ها می‌توانند به بزرگتر کردن الت تناسلی برای مدت کوتاهی کمک کنند. البته استفاده بیش از حد از آنها ممکن است موجب آسیب رساندن به بافت‌های الاستیک آلت تناسلی شده و منجر به نعوظ نرم‌تر شود.

    در یک مطالعه، بهترین نتایج برای بزرگ شدن آلت تناسلی زمانی بوده است که مردان سه بار در هفته به مدت تقریبا ۲۰ دقیقه در هر جلسه از پمپ خلا استفاده می‌کردند. پس از یک دوره شش ماهه، ۱۰ درصد از شرکت کنندگان افزایش ۰.۳ سانتی متری طول آلت را تجربه کردند. شاید تعجب‌آور نباشد که میزان رضایت آنها، تنها ۳۰ درصد بوده است.

    فرآیند استفاده از پمپ خلا به صورت زیر است:

    • آلت تناسلی خود را داخل سیلندر خالی قرار دهید و دور آن را با استفاده از درپوش مخصوص پمپ مهر و موم کنید.
    • از پمپ باطری‌دار یا دستی برای ایجاد آب‌بندی، خلاء و حذف هوا از داخل پمپ استفاده کنید.
    • پس از چند دقیقه تکرار، شما باید به نتیجه دل خواه خود رسیده باشید.

    با ادامه حفظ وکیوم مهر و موم، خون بیشتری به آلت تناسلی شما وارد می‌شود. تئوری این است که این خون اضافی باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود. هرچند باید برای استفاده طولانی مدت، بسیار مراقب باشید. گیر افتادن بیش از حد خون در آلت تناسلی به مدت طولانی می‌تواند به پایانه‌های عصبی و گردش خون آلت شما آسیب برساند. در زیر می‌توانید یک نمونه از دستگاه پمپ خلاء را مشاهده نمائید.

    بیشتر بخوانید:

    دستگاه های کششی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    این تکنیک متکی بر استفاده از یک دستگاه برانکارد، توسعه دهنده یا دستگاه کشش پنیل است. با استفاده از این ابزارها، آلت تناسلی دچار کشش ملایمی خواهد شد. در طول این فرایند، آلت کمی بیش از حد معمول کشیده شده و کش می‌آید برخی مطالعات نشان داده‌اند که بستن آلت تناسلی به این وسیله و پوشیدن آن به مدت چند ساعت در روز در طول چند ماه ممکن است بتواند طول آلت تناسلی شما را افزایش دهد. تصویر این وسیله را در زیر مشاهده می‌کنید.

    یک مطالعه نشان می‌دهد پس از چهار ماه، شرکت کنندگان با استفاده از دستگاه‌های کششی طول آلت تناسلی خود را بین 1.8 تا 3.1 سانتی متر افزایش دادند. البته برخی مطالعات دیگر نشان دادند که این‌کار منجر به افزایش طول آلت تناسلی برای شرکت کنندگان نشده است.

    روش صحیح استفاده از این وسایل به شرح زیر است:

    • لوله را در اطراف ساقه آلت تناسلی ببندید.
    • آلت تناسلی را در انتهای دستگاه قرار دهید.
    • سر آلت تناسلی را در بریدگی های طرف مقابل دستگاه محکم کنید.
    • انتهای لوله سیلیکونی را بگیرید، به آرامی آلت تناسلی را بیرون بکشید تا کشیده شود. اگر احساس درد کردید فرایند را متوقف کنید.

    روش‌های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی انجام عمل‌های جراحی می‌باشد. هرچند به هیچ عنوان نباید این جراحی‌ها را به عنوان یک عمل زیبایی انجام داد، زیرا می‌توانند موجب وارد شدن آسیب‌های جدی به آلت تناسلی شده و آن را از فرم طبیعی خود خارج‌ کنند. همچنین در برخی موارد عمل‌های جراحی ممکن است موجب عقیم شدن فرد شود.

    جراحی ضخیم و بزرگ کردن آلت تناسلی

    در این روش پزشک مقداری از چربی بیمار را از بخش گوشتی بدن او گرفته و آن را به آلت تناسلی بیمار تزریق می‌کند. در برخی موارد چربی تزریق شده به سادگی به بدن بازگردانده می‌شود و اثرات آن خنثی می‌شود. برای برخی دیگر، این عمل می‌تواند منجر به انحنای آلت تناسلی شود یا آن را در هنگام نعوظ نامتقارن کند. گزینه‌های دیگر برای این نوع جراحی شامل استفاده از ماده‌ای به نام آلودرم است. آلودرم یک بافت استریل شده است که از اجساد برداشت می‌شود. آلودرم بیشتر برای درمان سوختگی و جراحی‌های ترمیمی استفاده می‌شود.

    جراحی بلند و بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی از محبوب‌ترین گزینه های جراحی برای افزایش طول آلت، قطع رباط سوسپانسیون است. این بافت پیوندی، آلت را به استخوان پوزه متصل می‌کند و پس از بریده شدن، پوست از شکم به شفت آلت منتقل می‌شود. با انجام این جراحی، بیشتر آلت تناسلی در نعوظ آویزان می‌شود. در حالی که ممکن است به نظر برسد که آلت تناسلی به اندازه نیم اینچ بزرگتر است، در واقع طول کلی آن را تغییر نمی‌کند.

    با قطع این رباط، آلت تناسلی در هنگام نعوظ ناپایدارتر می‌شود. سایر عوارض می‌تواند شامل عفونت، زخم، و از دست دادن عملکرد یا احساس در آلت تناسلی باشد.

    مشاوره و تست HPV
    مشاوره و تست HPV

    تزریقات برای بزرگ کردن الت تناسلی

    مشابه ژل‌های آرایشی که معمولاً به لب‌ها، ابروها، چین و چروک‌ها، گونه‌ها و چانه تزریق می‌شوند، برخی از پزشکان ممکن است این فیلرها را به آلت تناسلی به منظور افزایش قطر آلت تزریق کنند. به طور معمول این فیلرها حدود شش ماه یا بیشتر در بدن باقی می‌مانند و هیچ مطالعاتی وجود ندارد که نشان‌دهد تزریق فیلر برای آلت تناسلی دائمی باشد. تعداد زیادی ماهیچه صاف و فضاهای خالی در آلت تناسلی وجود دارد. اگر تزریق به طور کامل انجام نشود، می‌تواند منجر به ایجاد یک اثر برآمدگی بر روی آلت تناسلی شود.

    ایمپلنت ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    قرار دادن ایمپلنت در زیر پوست آلت تناسلی معمولاً برای درمان اختلال نعوظ و کجی یا خمیدگی آلت تناسلی استفاده می‌شود، اما سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) استفاده از ایمپلنت‌ها را به عنوان یک تقویت کننده برای آلت تناسلی در سال 2004 تأیید کرد. مطالعه در مورد اثربخشی این روش، نتایج جالبی دارد. مردانی که تحت این جراحی قرار گرفتند، افزایش 56 درصدی قطر آلت را تجربه کردند و پس از دو سال، 81 درصد از آنها سطح رضایت «بالا» یا «بسیار بالا» را گزارش کردند.

    به گزارش یورونیوز، یک متخصص اورولوژیست ایرانی-آمریکایی می‌خواهد عمل بزرگ کردن آلت تناسلی با ایمپلنت را به پدیده‌ای رایج تبدیل کند. این روش که با نام بزرگ کردن آلت تناسلی با پنوما (Penuma) شناخته می‌شود، یک ایمپلنت سیلیکونی است که از طریق جراحی زیر پوست آلت تناسلی قرار گرفته و باعث افزایش سایز آلت تناسلی خواهد شد. کاشت پنوما به صورت سرپایی و حدودا 45 تا 60 دقیقه زمان بر خواهد بود. این روش در برخی افراد نیز رضایت بخش نبوده و برخی ادعای کوچک‌تر شدن و خمیدگی بیشتر آلت تناسلی پس از انجام این عمل را کرده‌اند.

    افزایش سایز آلت تناسلی با طب سنتی

    علاوه بر روش‌هایی که ذکر کردیم طب سنتی نیز راهکارهایی را برای افزایش سایز آلت تناسلی توصیه کرده است. در این قسمت تعدادی از این راهکارها را به شما معرفی می‌کنیم:

    • قارچ کوردیسپس: از مزایای این قارچ می‎‌توان به افزایش میل جنسی، رفع اختلال نعوظ، افزایش گردش خون و افزایش تستسترون اشاره کرد که باعث افزایش سایز آلت تناسلی می‌شود.
    • علف اپیمدیوم: این گیاه در درمان اختلال نعوظ و مشکلات آلت تناسلی مفید است.
    • کلپ: این گیاه در افزایش ترشح هورمون‌های جنسی و بزرگ‌تر شدن آلت تناسلی تاثیر دارد.
    • جینکو: این گیاه میل جنسی مردان را زیادتر کرده و در افزایش قطر و طول آلت تناسلی موثر است.
    • کارلا: گیاهی که در درمان اختلال نعوظ و دیگر مشکلات دستگاه تناسلی مردان مفید است.

    خطرات و عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

    خشن بودن بیش از حد با آلت تناسلی می‌تواند باعث پارگی‌های بزرگ در بافت‌ها یا آسیب به رباط‌هایی شود که آلت تناسلی شما را به بدن شما متصل می‌کند. این آسیب‌ها به طور بالقوه می‌توانند توانایی شما برای ایجاد یا حفظ نعوظ را مختل کنند.

    هنگام استفاده از دستگاه کششی، دستورالعمل‌های پزشک خود را برای مدت استفاده از آن دنبال کنید. استفاده بیش از حد آن می‌تواند باعث آسیب‌هایی شود که بر عملکرد آلت تناسلی تأثیر می‌گذارد.

    پس از استفاده از پمپ، اجازه ندهید خون بیش از 30 دقیقه در آلت تناسلی شما بماند. داشتن نعوظ بیش از چند ساعت می‌تواند به طور دائم به آلت تناسلی شما آسیب برساند.

    تمرینات کششی یا وسایل ممکن است باعث ایجاد موارد زیر شود:

    • خارش
    • کبودی یا تغییر رنگ جزئی
    • لکه‌های قرمز در امتداد ساقه آلت تناسلی
    • بی حسی
    • پارگی ورید

    اگر علائم شما بیش از دو روز طول کشید یا شدید بود به پزشک مراجعه کنید. پزشک می‌تواند علائم شما را ارزیابی کند و در مورد اقدامات بعدی به شما توصیه کند.

    اگر این موارد تجربه کردید فورا به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید:

    • از دست دادن ناگهانی و دردناک نعوظ
    • تورم
    • کبودی عمده

    بیشتر بخوانید:

    برای بزرگ کردن آلت تناسلی چی بخوریم؟

    به طور کلی برخی مواد غذایی به داشتن آلت تناسلی بزرگ تر در آقایان کمک کننده است. این یک سوال مهم برای بسیاری از افراد است که چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی:

    • مصرف مکمل روی
    • مصرف ماهی
    • مصرف پروتئین بالا
    • پرهیز از خوردن سویا
    • اجتناب از مصرف چربی، قند و آرد زیاد

    همچنین سایر روش‌هایی که می‌دانید و ذکر شد از جمله ورزش منظم، پرهیز از مواد مخدر و الکل و ترک سیگار به داشتن آلت تناسلی بزرگ مردان کمک می‌کنند.

    کلام آخر

    به طور کلی روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی مختلف است، از برداشتن کشاله ران تا تزریق بافت چربی گوسفند یا تزریق فیلر و کاشت پروتز. هیچکدام از روش‌های گفته شده روشی قطعی داشتن آلت تناسلی بزرگ نمی‌باشد، این تکنیک‌های جراحی، قطعی نیستند و ممکن است ظاهر آلت را تغیر داده و یا بدفرم کنند. همچنین تاثیر روش‌های غیر جراحی اکثرا کوتاه مدت بوده و انجام آنها ممکن است موجب آسیب های جبران‌ناپذیزی به آلت تناسلی شما شود. قبل از انجام هرکدام از این روش‌ها خوب فکر کنید.

    خوشحال می‌‎شویم تجریبات و سوالات خود را در انتهای این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

    بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است؟

    روش های بسیاری برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد هرچند بسیاری از آنها از نظر پزشکی تایید نشده و ممکن است به آلت شما اسیب‌های جبران ناپذیری وارد کند.

    اندازی طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

    محققان میانگین طول آلت تناسلی مردان را 5.57 اینچ (14.15 سانتی متر) و متوسط دور آن را 4.81 اینچ (12.23 سانتی متر) قرار داده اند.

    روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه هستند؟

    به طور کلی روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه به دو حالت امکان‌پذیر است.
    روش‌های جراحی و غیر جراحی که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده‌اند.

    آیا روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی موثر است؟

    به طور علمی، استفاده از روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی ثابت نشده است؛ اما برخی محققان ماساژ منظم و مداوم آلت تناسلی با روغن خراطین را در ایجاد افزایش جریان خون، در نتیجه نعوظ بیشتر و افزایش سایز آلت موثر دانسته‌اند.

    آیا داروهای افزایش سایز آلت تناسلی که تبلیغ می شود واقعی است؟

    بسیاری از داروها، قرص‌ها و دستگاه‌هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی تبلیغ و معرفی می‌شوند به طور قطعی کاربردی نبوده و تاثیری در رسیدن به نتیجه دلخواه شما نخواهند داشت. همچنین استفاده از برخی موارد شیمیایی در این داروها ممکن است منجر به عوارض جبران ناپذیری مانند ناباروری و عدم نعوظ شود. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای دریافت این محصولات خوب تحقیق کنید.

    چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی؟

    به طور کلی برای بلند کردن یا بزرگ کردن آلت تناسلی، باید رژیم غذایی مناسب داشت. تاثیری قطعی نخواهد داشت اما بی تاثیر هم نیست. برای مثال درمان خانگی برای بلند کردن و بزرگ کردن الت تناسلی، مصرف مکمل روی، ماهی، پروتئین بالا و خودداری از مصرف سویا و چربی زیاد است.

    منبع mayoclinic
    737 نظر
    1. فرهاد گفت

      سلام من سنم 16 و اندازه آلت تناسلی 21 سانته این آیا طبیعی است یا نه ؟
      تا چند سانت احتمال داره رشد کنه ؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله طبیعی است. احتمالا تا 21 سالگی مقداری رشد خواهید داشت.

    2. حمیدرضا گفت

      سلام
      چون خانمها از آلت کلفت و دراز خوششون میاد.

    3. محمد گفت

      سلام آقای دکتر من ۱۸ سالمه و طول آلت تناسلیم در حالت نعوظ ۱۰ سانتی متر هست لطفاً راهنمایی کنید

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        مشکلی نیست و برای انجام رابطه جنسی کافی است.
        احتمالا تا حدود 21 سالگی نیز رشد خواهید داشت.

    4. یاسین محمودآذر گفت

      سلام وقت بخیر
      من که ۱۳ سالمه و التم ۵ سانتی متر است چیکار کنم التم خوب شود ۸ شود

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا حدود 21 سالگی آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.، نگران نباشید.

    5. علی گفت

      سلام اقای دکتر من ۱۶ سالمه و الت من ۱۲نیم سانتی متر هست ایا طبیعی هست یا خیر

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله طبیعی است، تا حدود 21 سالگی نیز احتمال رشد وجود دارد.

    6. علیرضا محمدی گفت

      سلام آقای دکتر من ۱۶ سالمه و ۱۳ سانت آلتم هست آیا واقعا مشکلی داره به من بگید من آیا تمرینات کششی برای بزرگ کردن خوب هست

      ممنون از شما

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر اندازه آلت تناسلی شما طبیعی است. احتمالا تا حدود 21 سالگی نیز رشد خواهد کرد.
        می‌توانید تمرینات کششی هم انجام دهید، اما نیازی نیست و شاید تاثیر زیادی نداشته باشد.

    7. اکبر گفت

      ببخشید من ۲۵ سال دارم هنگام انزال آب منی ام با فشار و پرتاب زیاد بیرون نمیزنه نسبت به چند سال قبل.
      علتش چی میتونه باشه!! کمک کنید سپاسگزارم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        علل مختلفی مانند افزایش سن، انجام مکرر خودارضایی، عوامل روانی یا ضعف عضلات کف لگن ممکن است منجر به این اتفاق شوند.
        ورزش کگل به تقوییت عضلات کف لگن کمک کننده است.

    8. میترا گفت

      سلام
      چرا مردها همیشه نگران و استرس بزرگ کردن اندام خود هستند. در حالیکه مهم کیفیت و درست انجام دادن رابطه جنسی هست

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله درسته…
        متاسفانه یکی از علل اصلی ناراضی بودن افراد از اندازه آلت تناسلی، تاثیر فیلم‌های پورنوگرافی است.

    9. میثم گفت

      وقت بخیر
      من هم قطر آلتم بزرگ هست و طول مناسبی دارم اما ختنه نشدم میخواستم بدونم برای انجام رابطه جنسی این ختنه نشدن من مشکلی ایجاد نمیکنه ؟؟ مرسی راهنمایی کنید

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر مشکلی که برای انجام رابطه جنسی ندارید.
        اما با توجه به احتمال بروز عفونت، با مشورت پزشک می‌توانید ختنه شوید.

    10. Mr گفت

      سلام دکتر من ۱۴ سالمه چه کاری انجام بدم آلتم بزرگ بشه؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا پایان سن رشد و حدود 21 سالگی دستگاه تناسلی شما نیز رشد خواهد کرد. نیازی به انجام کاری نیست.

    11. کیر کلفت گفت

      سلام آقای دکتر من ۱۴ ساله و کیرم ۱۸ سانته آیا طبیعیه و اینکه در مواقع حساس بیدار میشه و شلوارمو پاره میکنه چرا کیرم بی دلیل بیدار میشه؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی است.
        در هنگام تحریک که طبیعی است، چون در سن بلوغ هستید، نعوظ بی دلیل هم طبیعی است.
        نگران نباشید.

    12. F گفت

      سلام آقای دکترببخشید خود ارضایی تاثیری در بزرگ شدن آلت داره

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر
        و بهتر است انجام نشود.

    13. حیدر گفت

      سلام آقای دکتر من16سالمه زود آبم میاد چیکار کنم ۲دقیقه بیشتر نمی‌کشه

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        یکی از علل زودانزالی ممکن است انجام مکرر خودارضایی باشد.
        در این مقاله تمامی علل را بررسی کردیم همراه درمان که می‌توانید مطالعه کنید: درمان زودانزالی

    14. رضا گفت

      سلام اقا دکتر خسته نباشید😢 اقا دکتر من مشکل الت دارم بزرگ و کلفت داشته باشم و نغوظداشته باشم چکار کنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اگر سن شما کم است پس از سن رشد این مشکلات حل خواهد شد.
        اگر بیش از 21 سال دارید و آلت تناسلی شما کوچکتر از 7 سانتی متر است و مشکل نعوظ دارید به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

    15. حسین گفت

      سلام دکتر خسته نباشید من 17سالمه و آلتم 16سانته ولی خیلی لاغره دوست دارم قطرشو زیاد کنم چکاری میتونم انجام بدم که قطرش بیشتر بشه بعد کجی آلت هم دارم لطفا اگر میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        راهکار علمی و ثابت شده ای برای اینکار وجود ندارد.
        ممکن است تا 21 سالگی شاهد افزایش قطر باشید.
        اگر انحراف بیش از 30 درجه است به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

    16. ناشناس گفت

      و همچنین دو تا مشکل دارم ، یکی کجی آلت از کشاله ی ران «تقریبا ۳۰ درجه » و دیگری زود انزالی «تقریبا ۱۵ دقیقه»

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        برای انحراف آلت تناسلی در زمان نعوظ بیش از 30 درجه به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.
        15 دقیقه زودانزالی محسوب نخواهد شد و طبیعی است.

        1. علی گفت

          سلام آقای دکتر من ۱۳ سالمه و آلتم درحال نعوظ ۸ سانته و معمولی ۳ سانت چیکار کنم،😢 خجالتم میکشم به پدر و مادرم
          ممنون میشم کمکم کنید

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          مشکلی نیست و طبیعی است.
          تا پایان 21 سالگی دستگاه تناسلی شما رشد خواهد کرد و نگرانی شما برطرف خواهد شد.

    17. ناشناس گفت

      سلام آقای دکتر من ۱۴ سالمه و حدودا ۱۳ ونیم سانت آلتمه ، وقتی ۱۱ سالم بود دیدن فیلم های پورنوگرافی رو شروع کردم ولی الان خدارو شکر ترک کردم اما هنوز این ترس کوچک بودن آلت در حین رابطه رو دارم «میدونم سنم کمه ولی کاریش نمیتونم بکنم»

      ۱ آیا اندازه من طبیعیه؟؟

      ۲ آیا تمرینات کششی آلت برای من مناسبه؟؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خوشحالیم که توانسته‌اید نسبت به ترک تماشای پورنوگرافی و خودارضایی اقدام کرده‌اید.
        1- بله طبیعی است و تا حدود 21 سالگی نیز رشد خواهد کرد.
        2- ممکن است مقدار کمی موثر باشد اما نیازی نیست.

    18. امیر گفت

      دکتر من ۱۴ سالمه و کیرم ۱۵ سانته طبیعیه ؟؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله اندازه آلت تناسلی شما طبیعی است و تا حدود 21 سالگی نیز رشد خواهد کرد.

    19. F گفت

      سلام آقای دکتر من 15سالمه آلتم 14هست طبیعی؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام
        بله و احتمالا تا حدود21 سالگی رشد خواهد کرد.

      2. عباس گفت

        سلام دکتر من 18سالمه و آلتم 10 سانته این طبیعی؟ چه راه کاری برای رشد پیشنهاد میدین

        1. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          طبیعی است و برای انجام رابطه جنسی کافی است.
          حدودا تا 21 سالگی نیز احتمال رشد وجود دارد.
          روش قطعی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود ندارد و داروهای تبلیغی بدون اثر و دارای عوارض خواهند بود.

    20. ali گفت

      سلام من ۱۷ سالمه و التم هم ۱۳ سانته قرصی چیزی هست که با مصرفش حداقل ۲سانت افزایش سایز بده؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای انجام رابطه جنسی کافی است.
        ضمنا تا 21 سالگی نیز احتمال رشد وجود دارد.
        هیچ قرص و دارویی برای افزایش سایز آلت به طور قطع پاسخگو نخواهد بود و مصرف برخی از آن‌ها ممکن است منجر به عوارض جبران‌ناپذیری شوند.

    21. رضا گفت

      سلام آقای دکتر خسته نباشید
      من ۱ماه دیگه ۱۷سالم میشه و آلت تناسلیم در حالت کوچک ۸.سانته و در حالت شق ۱۱.۵ خیلی کوچیکه و لاغرها واقعا خیلی روح و روانم رو درگیر کردن من نه اضافه وزن دارم ن چاقم ۱۷۲قدمه ۸۰کیلو ام و اصلا نه چاقم نه شکم دارم دوست دارم حداقل آلتم ۱۸سانت اینا باشه و کلفت راهنمایی میکنید لطفاً

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای انجام رابطه جنسی کافی است.
        تا پایان 21 سالگی نیز احتمال رشد آلت تناسلی شما وجود دارد.
        صبر کنید و اگر به اندازه دلخواه نرسید تا آن سن به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

        1. محمد گفت

          سلام دکتر من ۴۲ سالمه هست بچه هم دارم آلتم ۱۶ سانت داره ولی همیشه حس میکنم کوچکه میدونم که در حالت طبیعی هست ولی دوست دارم بزرگش کنم میتونید کمکم کنید ممنون

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          همانطور که ذکر کردید، طبیعی است. در این سن نیز راهکارهای سنتی برای افزایش سایز آلت جوابگو نخواهد بود. اگر نیاز مبرم به اینکار دارید، به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید تا برای اقداماتی مانند جراحی راهنمایی شوید.

      2. محمد گفت

        بیا برات ساک بزنم بزرگ بشه

    22. مانی گفت

      سلام آقای دکتر من الان ۱۳ سالمه و الت من ۱۱ سانت
      است بنظر شما چیشده انقدر زود رشد کرده

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        مشکلی نیست نگران نباشید.

    23. سعید گفت

      باسلام ازاینکه وقت میگذاریدوصبورانه جواب جوانهارامیدین واقعامتشکرم
      اماسوال بنده دردو گونهدمتفاوت طبق فرمایش شما گردش خون در اندام بلاخص تناسلی درسایز وحجم آن موثرست لذا باتوجه باینکه امروزه طبی بنام طب سوزنی درگردش خون اثرگذارست فرمایش ونظر حضرتعالی چیه
      ودومین سوال درافرادوبلاخص جوانان برای سایز ممکنه زودتر تاثیرگذارباشد ایا برای سنین بالاتر از۴۰ تغذیه یا بعضی کرمها میتواندموثرواقع بشود
      باتشکرازشما

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        سلامت باشید، افزایش آگاهی و اطلاعات صحیح سلامتی مردم عزیز ایران را رسالت خود می‌دانیم.
        تاکنون هیچ تحقیقی درخصوص تاثرگذاری طب سوزنی برای افزایش سایر آلت تناسلی انجام نشده است و مشخص نیست این افزایش گردش خون تا چه اندازه می‌تواند موثر باشد.
        معمولا روند رشد اندام‌های بدن از حدود 25 سالگی متوقف خواهد شد و نمی‌توان انتظار داشت با تغذیه مناسب رشد آلت تناسلی صورت گیرد. ضمنا هیچگونه کرم یا قرصی برای بزرگ‌کردن آلت تناسلی مورد تایید نیست و ممکن است منجر به عوارض جبران‌ناپذیری گردد.
        اگر بیش از 20 سال سن دارید و آلت تناسلی شما درحالت نعوظ کوچکتر از 7 سانتی‌متر است جهت بررسی و مشاوره جهت ارائه راه‌های درمانی به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

    نظر بگذارید

    ایمیل شما منتشر نمی شود.