روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ بزرگ کردن طول و قطر آلت‌

759 790,590
زمان مطالعه این مطلب: 11 دقیقه
خلاصه این مقاله را اینجا بشنوید.

آیا می‌توان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟ روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه است؟ راهکارهای بزرگ کردن آلت تناسلی در منزل چیست؟ معمولاً برای اکثر مردان سوال است که آیا اندازه آلت تناسلی یا قدرت نعوظ آنها کافی است یا خیر. شماهم از کوچکی آلت تناسلی خود رنج می‌برید؟ همراه ما باشید تا در این مقاله از مجله سلامت کیوان به سوالات شما در خصوص آلت تناسلی کوچک و روش‌های بزرگ کردن آن پاسخ دهیم.

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

آیا آلت تناسلی من کوچک است؟ آیا آلت تناسلی کوتاهی دارم؟ شاید به دلیل تماشای فیلم‌های مستهجن (پورنوگرافی) این تاثیر روی ذهن افراد ایجاد شود که آلت کوچکی دارند یا شریک جنسی توقع آلت تناسلی بزرگ از مرد داشته باشد؛ اما در مورد مردان، انتظارات غیرواقعی در مورد اندازه آلت تناسلی و جنسیت خود به طور کلی یک مشکل رو به افزایش است. در واقع، اندازه متوسط آلت تناسلی برای برآوردن نیازهای اکثر شرکا برای انجام رابطه جنسی کافی است. یک مطالعه نشان داده‌است، درحالی که 85 درصد از زنان اعلام رضایت از اندازه آلت تناسلی همسر خود کرده‌اند، تنها 55 درصد از مردان از اندازه آلت خود راضی بودند.

تلاش برای رسیدن به میانگین ماهیچه‌ای مانند اندازه آلت تناسلی می‌تواند دشوار باشد، اما محققان میانگین طول آلت تناسلی را 5.57 اینچ (14.15 سانتی متر) و متوسط دور آن را 4.81 اینچ (12.23 سانتی متر) قرار داده‌اند. علی‌رغم اینکه اکثر مردان آلت تناسلی معقول و بین پنج تا هفت اینچ دارند، بازهم تعداد زیادی از مردان دچار استرس و اضطراب آلت تناسلی کوچک و اختلالات بدشکلی آلت تناسلی می‌شوند. در حقیقت، آلت تناسلی تنها زمانی به عنوان “کوچک” طبقه‌بندی می‌شود که اندازه آن سه اینچ (حدود 7 سانت) یا کمتر باشد که به عنوان میکروپنیس یا آلت تناسلی کوچک شناخته شده و تخمین زده شده که تنها 0.6٪ از مردان در جهان به آن مبتلا هستند.

روش اندازه گیری آلت تناسلی مردان

به دو طریق می‌توان طول آلت تناسلی را اندازه گیری کرد؛ در روش اول آلت تناسلی در حالت شل کشیده می‌شود و از قسمت پایه تا نوک کلاهک آلت محاسبه می‌شود. در روش دوم آلت تناسلی در حالت نعوظ و موازی با زمین قرار گرفته و از انتها تا نوک آلت را اندازه گیری می‌کنید. دو نکته در انجام اینکار قابل توجه است، نکته اول اینکه اندازه گیری از قسمت بالا و روی آلت تناسلی صورت می‌گیرد نه از قسمت پایین که به کیسه بیضه ختم می‌شود. نکته دوم این است که در حین اندازه گیری، چربی‌های اضافه پایه آلت باید مقداری فشرده شوند تا روی محاسبه تاثیرگذار نباشند. برای اندازه گیری قطر آلت نیز، قطر پایه آلت یا کلاهک آلت اندازه گیری می‌شود.

چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنیم؟

خطرات جدی در ارتباط با روش‌ها و تکنیک‌های بزرگ کردن کردن آلت تناسلی وجود دارد و بیشتر این رویکردها در بهترین حالت راه حل‌های موقتی هستند. با این حال، این لیستی از گزینه‌های ممکن جهت تلاش برای افزایش اندازه آلت تناسلی شما است. تعداد کمی از آنها مورد تایید پزشکی هستند و متخصصان پزشکی اکثر این رویکردها را نمی‌پذیرند. روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی به دو حالت جراحی و غیر جراحی امکان‌پذیر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.(1)

صبر کنید!! قبل از اینکه ادامه مقاله را بخوانید، فرم زیر را به صورت رایگان پر کنید تا از خدمت مشاوره با متخصصان مجله سلامت کیوان درخصوص مشکل خود بهره‌مند شوید. کافی است اطلاعات و مشکل خود مانند کوچکی آلت، اختلال نعوظ، زودانزالی را در فرم نوشته و منتظر تماس باشید. همین حالا اقدام کنید و سپس ادامه مطلب را بخوانید.





    روش‌های غیر جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

    از جمله روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی که در این مقاله آن را توضیح می‌دهیم:

    • جلکینگ (jelqing)
    • داروی‌های افزایش سایز آلت
    • تغیر در سبک زندگی
    • استفاده از پمپ خلاء
    • استفاده از دستگاه های کششی
    • انواع جراحی‌ها

    ماساژ بافت‌های مختلف که در طول آلت تناسلی وجود دارند با کمک دست، می‌تواند با ایجاد ریز پارگی در بافت پوست آلت، منجر به کشیدگی شود و به بزرگ کردن آلت کمک کند. به گفته محققان، این‌کار الت تناسلی را بلندتر نشان می‌دهد.

    تکنیک جلکینگ

    تکنیک جلکینگ (jelqing) یکی از روش‌های محبوب برای افزایش سایز آلت تناسلی شناخته می‌شود که تمرین کششی است و در آن از حرکات دست استفاده می‌کنند تا خون را از پایه آلت تناسلی به سمت بالا و به سمت سر آلت فشار دهد.

    فرآیند جلکینگ چیزی شبیه به این است:

    • با استفاده از انگشت شست و اشاره خود یک شکل O درست کنید.
    • “O” را در پایه آلت تناسلی خود قرار دهید، جایی که آلت به کشاله ران شما می رسد.
    • انگشت و شست خود را به سمت سر آلت تناسلی خود تا نوک آن حرکت دهید. هنگام انجام این کار باید فشار را احساس کنید، اما نه درد. مطمئن شوید که مچ شما خیلی سفت نباشد.
    • این روند را روزانه به مدت 10 تا 20 دقیقه تکرار کنید.
    روش های بزرگ کردن آلت تناسلی
    روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

    تحقیقات در مورد اثربخشی جلکینگ محدود است. علاوه بر این، ممکن است منجر به تشکیل بافت اسکار و همچنین درد و تغییر شکل آلت شود. پارگی‌های عصبی می‌تواند منجر به بی‌حس شدن آلت تناسلی شود و کشش بیش از حد شریان‌ها و سیاهرگ‌ها می‌تواند منجر به اختلال نعوظ دائمی و یا بیماری پیرونی یا کجی آلت تناسلی شوند.

    دارو برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    استفاده از برخی داروهای جنسی (با مشورت پزشک) مانند ویاگرا یا سیالیس می‌توانند به ایجاد نعوظ قوی و محکم تا زمانی که دارو در جریان‌خون شما هستند، کمک کنند. این داروها با افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث افزایش اندازه محفظه‌هایی که حاوی خون هستند می‌شود و به شما کمک می‌کنند تا نعوظی قوی‌تر و طولانی‌تر از شرایط عادی داشته باشید. همچنین مصرف برخی از این داروها باعث بزرگتر شدن اندازه آلت تناسلی می‌شوند.

    کم کردن وزن برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید ممکن است، آلت تناسلی شما کوچک‌تر از آنچه که هست به نظر برسد. این بیماری به قدری شایع است که حتی نام پزشکی هم دارد، به آن سندرم آلت تناسلی دفن شده نیز گفته می‌شود. سندرم آلت تناسلی دفن شده معمولا در افراد چاق به وجود می‌آید، زیرا در زیر شکم فرد حجم زیادی از چربی وجود دارد و پس از مدتی باعث آویزان شدن و حجیم شدن شکم می‌شود. این چربی ها باعث می‌شوند آلت تناسلی دفن یا پنهان شود. کم کردن وزن همراه با ورزش بدنی بیشتر و در نتیجه کاهش چربی‌های اضافی شکم، می‌تواند علاوه بر نشان دادن اندازه واقعی آلت، به وضعیت جسمانی، قدرت و استقامت شما در طول رابطه جنسی نیز بهبود بخشد.

    استفاده ژل موضعی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی از روش‌های بزرگ کردن آلت، استفاده از ژل موضعی است. برای این‌که ژل مورد نظر بتواند بیشترین تاثیر را بر روی آلت تناسلی فرد بگذارد، باید دقیقا طبق دستورالعمل مصرف شود. با این‌حال بیشتر ژل‌های موضعی تاثیر چندانی در بزرگ کردن الت تناسلی ندارند. علاوه بر این ممکن است عوارضی را نیز به همراه خود داشته باشند.

    پمپ خلاء برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی از روش‌های محبوب برای درمان اختلال نعوظ، استفاده از پمپ‌های خلا هستند. این پمپ‌ها می‌توانند به بزرگتر کردن الت تناسلی برای مدت کوتاهی کمک کنند. البته استفاده بیش از حد از آنها ممکن است موجب آسیب رساندن به بافت‌های الاستیک آلت تناسلی شده و منجر به نعوظ نرم‌تر شود.

    در یک مطالعه، بهترین نتایج برای بزرگ شدن آلت تناسلی زمانی بوده است که مردان سه بار در هفته به مدت تقریبا ۲۰ دقیقه در هر جلسه از پمپ خلا استفاده می‌کردند. پس از یک دوره شش ماهه، ۱۰ درصد از شرکت کنندگان افزایش ۰.۳ سانتی متری طول آلت را تجربه کردند. شاید تعجب‌آور نباشد که میزان رضایت آنها، تنها ۳۰ درصد بوده است.

    فرآیند استفاده از پمپ خلا به صورت زیر است:

    • آلت تناسلی خود را داخل سیلندر خالی قرار دهید و دور آن را با استفاده از درپوش مخصوص پمپ مهر و موم کنید.
    • از پمپ باطری‌دار یا دستی برای ایجاد آب‌بندی، خلاء و حذف هوا از داخل پمپ استفاده کنید.
    • پس از چند دقیقه تکرار، شما باید به نتیجه دل خواه خود رسیده باشید.

    با ادامه حفظ وکیوم مهر و موم، خون بیشتری به آلت تناسلی شما وارد می‌شود. تئوری این است که این خون اضافی باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود. هرچند باید برای استفاده طولانی مدت، بسیار مراقب باشید. گیر افتادن بیش از حد خون در آلت تناسلی به مدت طولانی می‌تواند به پایانه‌های عصبی و گردش خون آلت شما آسیب برساند. در زیر می‌توانید یک نمونه از دستگاه پمپ خلاء را مشاهده نمائید.

    بیشتر بخوانید:

    دستگاه های کششی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    این تکنیک متکی بر استفاده از یک دستگاه برانکارد، توسعه دهنده یا دستگاه کشش پنیل است. با استفاده از این ابزارها، آلت تناسلی دچار کشش ملایمی خواهد شد. در طول این فرایند، آلت کمی بیش از حد معمول کشیده شده و کش می‌آید برخی مطالعات نشان داده‌اند که بستن آلت تناسلی به این وسیله و پوشیدن آن به مدت چند ساعت در روز در طول چند ماه ممکن است بتواند طول آلت تناسلی شما را افزایش دهد. تصویر این وسیله را در زیر مشاهده می‌کنید.

    یک مطالعه نشان می‌دهد پس از چهار ماه، شرکت کنندگان با استفاده از دستگاه‌های کششی طول آلت تناسلی خود را بین 1.8 تا 3.1 سانتی متر افزایش دادند. البته برخی مطالعات دیگر نشان دادند که این‌کار منجر به افزایش طول آلت تناسلی برای شرکت کنندگان نشده است.

    روش صحیح استفاده از این وسایل به شرح زیر است:

    • لوله را در اطراف ساقه آلت تناسلی ببندید.
    • آلت تناسلی را در انتهای دستگاه قرار دهید.
    • سر آلت تناسلی را در بریدگی های طرف مقابل دستگاه محکم کنید.
    • انتهای لوله سیلیکونی را بگیرید، به آرامی آلت تناسلی را بیرون بکشید تا کشیده شود. اگر احساس درد کردید فرایند را متوقف کنید.

    روش‌های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی انجام عمل‌های جراحی می‌باشد. هرچند به هیچ عنوان نباید این جراحی‌ها را به عنوان یک عمل زیبایی انجام داد، زیرا می‌توانند موجب وارد شدن آسیب‌های جدی به آلت تناسلی شده و آن را از فرم طبیعی خود خارج‌ کنند. همچنین در برخی موارد عمل‌های جراحی ممکن است موجب عقیم شدن فرد شود.

    جراحی ضخیم و بزرگ کردن آلت تناسلی

    در این روش پزشک مقداری از چربی بیمار را از بخش گوشتی بدن او گرفته و آن را به آلت تناسلی بیمار تزریق می‌کند. در برخی موارد چربی تزریق شده به سادگی به بدن بازگردانده می‌شود و اثرات آن خنثی می‌شود. برای برخی دیگر، این عمل می‌تواند منجر به انحنای آلت تناسلی شود یا آن را در هنگام نعوظ نامتقارن کند. گزینه‌های دیگر برای این نوع جراحی شامل استفاده از ماده‌ای به نام آلودرم است. آلودرم یک بافت استریل شده است که از اجساد برداشت می‌شود. آلودرم بیشتر برای درمان سوختگی و جراحی‌های ترمیمی استفاده می‌شود.

    جراحی بلند و بزرگ کردن آلت تناسلی

    یکی از محبوب‌ترین گزینه های جراحی برای افزایش طول آلت، قطع رباط سوسپانسیون است. این بافت پیوندی، آلت را به استخوان پوزه متصل می‌کند و پس از بریده شدن، پوست از شکم به شفت آلت منتقل می‌شود. با انجام این جراحی، بیشتر آلت تناسلی در نعوظ آویزان می‌شود. در حالی که ممکن است به نظر برسد که آلت تناسلی به اندازه نیم اینچ بزرگتر است، در واقع طول کلی آن را تغییر نمی‌کند.

    با قطع این رباط، آلت تناسلی در هنگام نعوظ ناپایدارتر می‌شود. سایر عوارض می‌تواند شامل عفونت، زخم، و از دست دادن عملکرد یا احساس در آلت تناسلی باشد.

    مشاوره و تست HPV
    مشاوره و تست HPV

    تزریقات برای بزرگ کردن الت تناسلی

    مشابه ژل‌های آرایشی که معمولاً به لب‌ها، ابروها، چین و چروک‌ها، گونه‌ها و چانه تزریق می‌شوند، برخی از پزشکان ممکن است این فیلرها را به آلت تناسلی به منظور افزایش قطر آلت تزریق کنند. به طور معمول این فیلرها حدود شش ماه یا بیشتر در بدن باقی می‌مانند و هیچ مطالعاتی وجود ندارد که نشان‌دهد تزریق فیلر برای آلت تناسلی دائمی باشد. تعداد زیادی ماهیچه صاف و فضاهای خالی در آلت تناسلی وجود دارد. اگر تزریق به طور کامل انجام نشود، می‌تواند منجر به ایجاد یک اثر برآمدگی بر روی آلت تناسلی شود.

    ایمپلنت ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    قرار دادن ایمپلنت در زیر پوست آلت تناسلی معمولاً برای درمان اختلال نعوظ و کجی یا خمیدگی آلت تناسلی استفاده می‌شود، اما سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) استفاده از ایمپلنت‌ها را به عنوان یک تقویت کننده برای آلت تناسلی در سال 2004 تأیید کرد. مطالعه در مورد اثربخشی این روش، نتایج جالبی دارد. مردانی که تحت این جراحی قرار گرفتند، افزایش 56 درصدی قطر آلت را تجربه کردند و پس از دو سال، 81 درصد از آنها سطح رضایت «بالا» یا «بسیار بالا» را گزارش کردند.

    به گزارش یورونیوز، یک متخصص اورولوژیست ایرانی-آمریکایی می‌خواهد عمل بزرگ کردن آلت تناسلی با ایمپلنت را به پدیده‌ای رایج تبدیل کند. این روش که با نام بزرگ کردن آلت تناسلی با پنوما (Penuma) شناخته می‌شود، یک ایمپلنت سیلیکونی است که از طریق جراحی زیر پوست آلت تناسلی قرار گرفته و باعث افزایش سایز آلت تناسلی خواهد شد. کاشت پنوما به صورت سرپایی و حدودا 45 تا 60 دقیقه زمان بر خواهد بود. این روش در برخی افراد نیز رضایت بخش نبوده و برخی ادعای کوچک‌تر شدن و خمیدگی بیشتر آلت تناسلی پس از انجام این عمل را کرده‌اند.

    افزایش سایز آلت تناسلی با طب سنتی

    علاوه بر روش‌هایی که ذکر کردیم طب سنتی نیز راهکارهایی را برای افزایش سایز آلت تناسلی توصیه کرده است. در این قسمت تعدادی از این راهکارها را به شما معرفی می‌کنیم:

    • قارچ کوردیسپس: از مزایای این قارچ می‎‌توان به افزایش میل جنسی، رفع اختلال نعوظ، افزایش گردش خون و افزایش تستسترون اشاره کرد که باعث افزایش سایز آلت تناسلی می‌شود.
    • علف اپیمدیوم: این گیاه در درمان اختلال نعوظ و مشکلات آلت تناسلی مفید است.
    • کلپ: این گیاه در افزایش ترشح هورمون‌های جنسی و بزرگ‌تر شدن آلت تناسلی تاثیر دارد.
    • جینکو: این گیاه میل جنسی مردان را زیادتر کرده و در افزایش قطر و طول آلت تناسلی موثر است.
    • کارلا: گیاهی که در درمان اختلال نعوظ و دیگر مشکلات دستگاه تناسلی مردان مفید است.

    خطرات و عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

    خشن بودن بیش از حد با آلت تناسلی می‌تواند باعث پارگی‌های بزرگ در بافت‌ها یا آسیب به رباط‌هایی شود که آلت تناسلی شما را به بدن شما متصل می‌کند. این آسیب‌ها به طور بالقوه می‌توانند توانایی شما برای ایجاد یا حفظ نعوظ را مختل کنند.

    هنگام استفاده از دستگاه کششی، دستورالعمل‌های پزشک خود را برای مدت استفاده از آن دنبال کنید. استفاده بیش از حد آن می‌تواند باعث آسیب‌هایی شود که بر عملکرد آلت تناسلی تأثیر می‌گذارد.

    پس از استفاده از پمپ، اجازه ندهید خون بیش از 30 دقیقه در آلت تناسلی شما بماند. داشتن نعوظ بیش از چند ساعت می‌تواند به طور دائم به آلت تناسلی شما آسیب برساند.

    تمرینات کششی یا وسایل ممکن است باعث ایجاد موارد زیر شود:

    • خارش
    • کبودی یا تغییر رنگ جزئی
    • لکه‌های قرمز در امتداد ساقه آلت تناسلی
    • بی حسی
    • پارگی ورید

    اگر علائم شما بیش از دو روز طول کشید یا شدید بود به پزشک مراجعه کنید. پزشک می‌تواند علائم شما را ارزیابی کند و در مورد اقدامات بعدی به شما توصیه کند.

    اگر این موارد تجربه کردید فورا به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید:

    • از دست دادن ناگهانی و دردناک نعوظ
    • تورم
    • کبودی عمده

    بیشتر بخوانید:

    برای بزرگ کردن آلت تناسلی چی بخوریم؟

    به طور کلی برخی مواد غذایی به داشتن آلت تناسلی بزرگ تر در آقایان کمک کننده است. این یک سوال مهم برای بسیاری از افراد است که چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی:

    • مصرف مکمل روی
    • مصرف ماهی
    • مصرف پروتئین بالا
    • پرهیز از خوردن سویا
    • اجتناب از مصرف چربی، قند و آرد زیاد

    همچنین سایر روش‌هایی که می‌دانید و ذکر شد از جمله ورزش منظم، پرهیز از مواد مخدر و الکل و ترک سیگار به داشتن آلت تناسلی بزرگ مردان کمک می‌کنند.

    کلام آخر

    اگر شما از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستید، بهترین راهکار این است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک می‌تواند شما را راهنمایی کند و اطلاعات کاملتری در این زمینه به شما ارائه دهد. پزشکان می‌توانند در صورت لزوم، راهکارهای درمانی را برای موارد خاص ارائه کنند.

    مهم است که به خودتان احترام بگذارید و از راهکارهای نامعتبر دوری کنید. همچنین، بهتر است قبل از هر تصمیمی با یک پزشک مورد اعتماد مشورت کنید.

    به طور کلی روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی مختلف است، از برداشتن کشاله ران تا تزریق بافت چربی گوسفند یا تزریق فیلر و کاشت پروتز. هیچکدام از روش‌های گفته شده روشی قطعی داشتن آلت تناسلی بزرگ نمی‌باشد، این تکنیک‌های جراحی، قطعی نیستند و ممکن است ظاهر آلت را تغیر داده و یا بدفرم کنند. همچنین تاثیر روش‌های غیر جراحی اکثرا کوتاه مدت بوده و انجام آنها ممکن است موجب آسیب های جبران‌ناپذیزی به آلت تناسلی شما شود. قبل از انجام هرکدام از این روش‌ها خوب فکر کنید.

    خوشحال می‌‎شویم تجریبات و سوالات خود را در انتهای این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

    بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است؟

    روش های بسیاری برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد هرچند بسیاری از آنها از نظر پزشکی تایید نشده و ممکن است به آلت شما اسیب‌های جبران ناپذیری وارد کند.

    اندازی طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

    محققان میانگین طول آلت تناسلی مردان را 5.57 اینچ (14.15 سانتی متر) و متوسط دور آن را 4.81 اینچ (12.23 سانتی متر) قرار داده اند.

    روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه هستند؟

    به طور کلی روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه به دو حالت امکان‌پذیر است.
    روش‌های جراحی و غیر جراحی که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده‌اند.

    آیا روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی موثر است؟

    به طور علمی، استفاده از روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی ثابت نشده است؛ اما برخی محققان ماساژ منظم و مداوم آلت تناسلی با روغن خراطین را در ایجاد افزایش جریان خون، در نتیجه نعوظ بیشتر و افزایش سایز آلت موثر دانسته‌اند.

    آیا داروهای افزایش سایز آلت تناسلی که تبلیغ می شود واقعی است؟

    بسیاری از داروها، قرص‌ها و دستگاه‌هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی تبلیغ و معرفی می‌شوند به طور قطعی کاربردی نبوده و تاثیری در رسیدن به نتیجه دلخواه شما نخواهند داشت. همچنین استفاده از برخی موارد شیمیایی در این داروها ممکن است منجر به عوارض جبران ناپذیری مانند ناباروری و عدم نعوظ شود. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای دریافت این محصولات خوب تحقیق کنید.

    چیکار کنم آلتم بلند بشه درمان خانگی؟

    به طور کلی برای بلند کردن یا بزرگ کردن آلت تناسلی، باید رژیم غذایی مناسب داشت. تاثیری قطعی نخواهد داشت اما بی تاثیر هم نیست. برای مثال درمان خانگی برای بلند کردن و بزرگ کردن الت تناسلی، مصرف مکمل روی، ماهی، پروتئین بالا و خودداری از مصرف سویا و چربی زیاد است.

    منبع mayoclinic
    759 نظر
    1. Arman گفت

      دکتر . ۱۸ سالمه طول آلت تناسلیم ۱۶سانته .درسته نرماله ولی حتما میخوام بیشتر بشه. چیکار باید کنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا پایان 20 سالگی صبر کنید و اگر بازهم برای این اقدام اصرار داشتید، به پزشک متخصص اورولوژیست جهت اقدامات جراحی مراجعه نمائید.

    2. عظیمی فر گفت

      سلام وقت بخیر من 26سالمه آلتم 12سانتی فک میکنم آلتم خیلی کوچک میشه کمکم کنین ممنونم از شما

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای انجام رابطه جنسی کافی است.

    3. آرش دهقان گفت

      سلام جناب دکتر
      بنده آرش هستم و ۴۱ سالمه.مجردم.درحالت نعوظ ۱۳ سانت هس دستگاه تناسلیم و عرض ۸ سانت.چیکارکنم که مقداری قطر آن زیادبشه و کلفت بشه؟
      ممنون میشم پاسخ بدید “

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای انجام رابطه جنسی کافی است.
        درصورت نیاز می‌توانید به متخصص اورولوژیست جهت انجام جراحی برای افزایش سایز مراجعه نمائید.

    4. پویان گفت

      دکتر من اومده بودم کامنت بخونم همین

      وقتی بعضی از کامنت هارو خوندم دیدم اوضاع خیلی خیته
      من کلا۱۴ سالمه
      و ۱۴سانت هست آیا این یکم بیش از حد بزگ نیست،یا اینکه نرماله؟؟؟😂

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        طبیعی است.

      2. ماهان گفت

        منم 14 سالمه و 14 سانته😂😂👌

    5. بله هستم گفت

      سلام من ۱۸ سال هستم و آلت تناسلی من حالت سخت ۱۱ یا ۱۰ سانت است آیا رشد میکنه یا خیر ؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بسته به زمان بلوغ شما، احتمال رشد تا حدود 21 سالگی وجود دارد.

    6. سعید گفت

      سلام من 32سالم از بس قرص سیکنافیل مصرف کردم الان دیگه آلت بدون قرص راست نمیشه باید چکار کنم راهنمایی میکنید نگران کننده شده واسم لطفاً

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        با پزشک تجویز کننده دارو مشورت نمائید این عارضه را.

    7. محمد گفت

      سلام دکتر من ۱۴ سالمه و اندازه آلتم بعد جغ ۸ سانت میشه ی راه بدید که آلتم بزرگ بشه

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        تا پایان سن رشد صبر کنید اندازه آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.
        ضمن از انجام خودارضایی پرهیز کنید چراکه عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت. در این مقاله درباره عوارض خودارضایی بخوانید.

      2. گفت گفت

        سلام آقای دکتر من ۱۵ سالمه و طول آلت تناسلی من
        بعد ج.ق ۱۰ است و عرض ۳ به نضرتون مشکلی دارد یا نه

        1. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          طبیعی است و تا حدود 21 سالگی نیز احتمال رشد وجود دارد.

    8. محمدصادق گفت

      سلام من کیر کوچک دارم ۱۴ سالمه کیرم در حالت نفوذی ۷ سانت و خیلی چاقم اگه لاغر بشم بزرگ می‌شود تا کی در حالت شل ۲ تا ۳. وزنم ۹۷

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا حدود 21 سالگی امکان رشد آلت تناسلی وجود دارد.
        ضمنا کاهش وزن و آب شدن چربی‌های دور شکم اندازه آلت تناسلی را بزرگتر نمایش خواهد داد و تاثیری در بزرگ شدن آن نخواهد داشت.

    9. امیر محمد گفت

      سلام دکتر من ۲۴ سالمه تازه نامزد کردم و تا الان هم رابطه جنسی نداشتم ولی احساس میکنم الت تناسلیم خیلی خیلی کوچیکه و نمیدونم ازدواج کنم یا نه همین الان اقدام برای جدایی کنم میترسم شریک جنسیمو بدبخت کنم و همچنین همیشه منو تحقیر کنه و یا بعد از ازدواج به طلاق منجر بشه لطفا راهنماییم کنید
      قدم ۱۷۷ وزنم ۸۰
      طول التم از استخوان در بهترین حالت ۱۵ و قطر هم ۱۶

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای انجام رابطه جنسی کافی است. نگران نباشید.

      2. Hasam گفت

        نشونش بده کوچیک بگو نظرش چیه

    10. .... گفت

      سلام آقای دکتر من 16 سالمه و آلت تناسلیم در حالت عادی 6سانته و قطر 3سانت در حالت نعوظ هم13 سانته آیا مشکلی هست؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر مشکلی نیست و طبیعی است. ضمنا تا حدود 21 سالگی نیز احتمال رشد وجود دارد.

    11. رضا گفت

      با سلام
      وقت بخیر
      من ۳۲سالمه و آلت تناسلی کوچک است. لطفاً روشی برای بزرگ کردن وحجم دادن پیشنهاد دهید.
      باتشکر

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        روش‌هایی داخل مقاله ذکر شده است که ممکن است موثر باشند.
        اما درصورتی که می‌خواهید برای افزایش سایز آلت به صورت قطعی کاری انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به پزشک متخصص اورولوژیست جهت انجام روش‌های جراحی مشورت نمائید.

    12. امیر گفت

      سلام خسته نباشید ، من 18 سالمه قد 172 وزن 60 و طول آلتم 13 سانت هست خواستم ببینم چه روشی و یا قرصی هست که به 15 سانت برسونمش

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        احتمال رشد تا حدود 21 سالگی وجود ندارد. برفرض اینکه تا آن سن رشدی اتفاق نیوفتد، اندازه آلت تناسلی شما طبیعی است و نیازی به انجام اقدامی ندارید.

    13. محمد گفت

      سلام اقایی دکتر امید وارم سالم سلامت باشین
      نظر هارو خوندم متوجه شدم که اغلب پسران کم سن درگیر مسائل جنسی شدن و احساس میکنم خطر بزرگی جامعه رو تهدید میکند…انشاالله که جامعه از جنگ نرم و حوادث جنسی در امان باشد.

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت شما بخیر
        سپاس از حسن نظر شما؛ متاسفانه بله…
        و قسمت بدتر این ماجرا عدم آگاهی کافی از مسائل جنسی و ورود به این مسائل هست که ضربه شدیدی به جوانان وارد خواهد کرد.
        رسالت ما در مجله سلامت کیوان، ارتقا آگاهی و افزایش اطلاعات سلامتی و بالاخص سلامت جنسی است که بیشتر جوانان را درگیر خود کرده است.
        با آرزوی سلامتی

    14. ممد گفت

      سلام آقای دکتر خسته نباشید من 16سالمه و اندازه آلتم در حالت نعوظ 5سانته و در حالت 9.10سانته و آلتم خیلی لاغره
      قدم172,
      وزن72,

      راهنمای میکنید این مشکل خیلی اذیتم می‌کنه واقعا

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای انجام رابطه جنسی کافی است.
        همچنین تا حدود 21 سالگی نیز امکان رشد وجود دارد.

    15. محمد گفت

      سلان خسته نباشید من ۱۶ سالمه آلتم در حالت عادی پنج و نیم سانته و در حالت نعوظ ۱۲نیم آیا عادیه؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله عادی است و تا حدود 21 سالگی نیز امکان رشد وجود دارد.

    16. مه گفت

      سلام دکتر من سیزده سالمه آمده آلت تناسلیم در حالت عادی چهار سانته پدر حالت بلند شده هفت سانت خیلی ذهنم رو درگیر کرده آیا جای نگرانی وجود دارد یا اندازه درست است

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        نگران نباشید. تاحدود 21 سالگی اندازه آلت تناسلی رشد خواهد کرد.

    17. اسی گفت

      با سلام
      بسیار مقاله عالی کامل و مفیدی بود ممنون از نویسنده و ادمین سایت. لطفا نظر من رو هم پخش کنید شاید یکی مثل من مشکلش با این نظر حل بشه.
      من دوست دارم روشی که خودم استفاده کردم و نتیجه داد رو با دوستان اشتراک بگذارم و امیدوارم که دوستان هم مثل من نتیجه بگیرند. روشی که من تهیه و استفاده کردم روش و متد دکتر هندریکس بود که یک روش اصولی و صحیح بر پایه جلقینگ یا جلکینک است. پکیجی بود که حاوی دستورالعمل و برنامه هفتگی و فیلم های آموزشی بود و من استفاده کردم و واقعا نتیجه گرفتم البته در حین انجام این تمرینات ورزش کردم و وزن خود را هم 10 کیلو کمتر کردم که بی تاثیر نبود چون شنیده بودم که چربی دور شکم مثل اسفنج تستوسترون بدن رو جذب و کم می کنه. من حدودا 5 سانت افزایش سایز آلت رو تجربه کردم نعوذ بسیار قوی و پر رگ شدن آلت و خلاصه بسیار عالی بود. شما هم اگر بگردید می تونید پکیج رو تهیه کنید من عنوان افزایش سایز با متد دکتر هندریکس سلول سازی بافت اسفنجی رو تو گوگل سرج کردم موفق و پیروز باشید.

    18. Omid گفت

      سلام آقای دکتر
      میشه روش دقیق اندازگیری ره بگوید شاید اکثریت هنوز نداند روش دقیق اندازه گیری رو

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        ممنون از حسن نظر شما.
        بله حتما ذکر میشه و به مقاله اضافه خواهد شد.
        به دو طریق می‌توان طول آلت تناسلی را اندازه گیری کرد؛ در روش اول آلت تناسلی در حالت شل کشیده می‌شود و از قسمت پایه تا نوک کلاهک آلت محاسبه می‌شود. در روش دوم آلت تناسلی در حالت نعوظ و موازی با زمین قرار گرفته و از انتها تا نوک آلت را اندازه گیری می‌کنید. دو نکته در انجام اینکار قابل توجه است، نکته اول اینکه اندازه گیری از قسمت بالا و روی آلت تناسلی صورت می‌گیرد نه از قسمت پایین که به کیسه بیضه ختم می‌شود. نکته دوم این است که در حین اندازه گیری، چربی‌های اضافه پایه آلت باید مقداری فشرده شوند تا روی محاسبه درست تاثیرگذار نباشند. برای اندازه گیری قطر آلت نیز، قسمت پایه آلت یا کلاهک آلت اندازه گیری می‌شود.

    19. امیرحسین گفت

      سلام من از ۶ سالگی همش با کیرم از این کارا انجام میدم یعنی مثلا میرم یه جا یی که کسی نباش ه یا تو دستشویی بعد با کیرم یکی از دست هام با دست هام دستم میارم زیر سرش بعد دستم بالا پایین میکنم که از اون مادهه های سفید که فکنم می دونید چیه بیاد بیرون از دهنش خودم نمی دونم چرا انجام میدم تا ۱۲ سالگیم این کارو انجام می دادم تا اینکه یه روز تو ۱۸ آذر ۱۳۹۶ نصف شب تو رخت خوابم خواب بودم بعد یهویی بیدار شدم بعد یه چند لحظه بعد پتومرو کشیدم رو پاهام و روی زیر شکمم بعد شلوارمو با شورتمو کشیدم پایین و بعد دوباره اول چشمام رو بستم بعد دستم آوردم زیر سرش بعد دوباره بالا پایین کردم دستم رو که از اون مادهه های سفید رنگ که گفتم بیاد بیرون نمی چرا این کارو می کردم بخاطر چی دوست داشتم چی بود نمی دونم به خدا دستم رو انجام می دادم همینطوری تا اینکه بعد از یکی دو دقیقه از اون مادهه سفید رنگ از دهنش اومد بیرون بعد همین که یه زره از اون مادهه اومد بیرون از دهنش چشمام رو باز کردم یه حس بدی بهم دست داد بعد انگار که روحم از بدن اومد بیرون به خدا مثل یک موشک پرت شد بیرون از بدنم بعد وقتی که این اتفاق افتاد اوضام خیلی بعد بود تو سرم تو بدنم دست و پاهام همه جام یه حس خیلی بعدی داشتم بعد تا صبح تا ساعت ۸ و نیم ۹ نتونستم بخوابم بعد اوضاعم خیلی بد بود حالم هم خیلی بد بود خیلی بود در کل بعد از اون تا ۴ یک ۱۳۹۷ دیگه از این کارا انجام ندادم ولی بعد از ۸ فروردین ۱۳۹۷ دوباره شروع کردم به انجام این کار تا آخر سال ۹۷ بعد باز دوباره تو سال ۱۳۹۸ انجام میدادم تو سال ۹۹ هم انجام می‌ دادم ولی کمتر تو سال ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ هم و همینطور تو امسال هم انجام دادم چند بار مونتحا الان اون مادهه الان یکم کمر رنگ تر یعنی توسی کم رنگ شیشه ای مایل به آبی آسمانی شده و دهنش هم باز شده و هر کاری میکنم بسته نمیشه بعد بعضی موقع هاهم همینطوری بی اختیاری از دهنش از اون ماده ها و ادرار دستشویی کوچک میاد بیرون رنگ اون ماده هم توسی شیشه ای رنگه است سرش و پایین سرش هم یکم کج شده چیکار. کنم که درست بشه و هم اینکه اون ماده سفیده هم رنگش سفید بشه هم این که زیاد چون کم شده و البته همینطور قزتش زیاد بشه در کل همه چیش خوب شه و درست بشه و مشکلی نداشته باشه دیگه درکل لطفا جواب بدید

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        توصیه میکنیم از انجام خودارضایی خودداری نمائید چراکه منجر به عوارض جبران ناپذیری خواهد شد.
        با ترک خودارضایی، عوارض ناشی از آن نیز به مرور زمان برطرف خواهد شد.

        1. امیرحسین گفت

          سلام دکتر راستی پایین سرش هم یکم کجه و اینکه دهنش باز شده بسته میشه دیگه میشه با مراجع به دکتری جایی درستش کرد یا نه میشه بگید بصورت کامل بستش و درستش توی دهنش و توی اونجاییش که وقتی بلند میشه بزرگ و دراز میشه و سفت و آهنی شکل مانند میشه اونجا هاشم یکم میسوزه آیا میشه درستش کرد درمانی براش هست یا نه و روی اون قسمتیش هم که گفتم یکم یه چیزایی در اومده و انگار چرک هم روش هست که نمیره هرکاری میکنم این هم میشه درست شد درست شدنی هست

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          به متخصص اورولوژیست جهت معاینه مراجعه نمائید. بان این ذکر علائم، قابل تشخیص نیست.

    20. سلام گفت

      سلام دکتر جان من خیلی خیلی نگرانم آلت من بسیار کلفت است و قطر بالایی دارد و در حالت ارضا قطر ۱۲ سانتی دارد و درزای آن ۱۸ سانت است و خیلی نگرانم تورخوندا راهنمایی کنید

    21. امیر گفت

      سلام خسته نباشید من ۱۳ سالمه و دارم میرم تو ۱۴ سال سایز آلتم ۹ سانته بنظر خودم کوچیکه آیا بنظر شما نرماله

      1. دکتر شهلا میرزایی گفت

        نه

    22. امیر گفت

      سلام دکتر ۱۴ سالمه و سایز آلتم ۹.۵ سانت است به نظرشما نرمال است

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله طبیعی است و تا حدود 21 سالگی نیز رشد خواهد کرد.

    23. پوریا گفت

      سلام اقای دکتر خسته نباشید .من متولد اردیبهشت ۸۸هستم ۱۴ سالمه الت من ذر حالت نغوظ ۶ سانته و هنوز آب منی نیومده جایه نگرانی نیست؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        در برخی افراد دوره بلوغ دیرتر به تکامل می‌رسد. نگران نباشید و تا 16 سالگی صبر کنید، هم بلوغ شما کامل خواهد شد و هم آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.

        1. پوریا گفت

          ممنون اقا دکتر نگرانی منو برطرف کردید

      2. سهند گفت

        من ۱۴ سالمه اندازه آلت من ۱۱ سانت است چه کار کنم تا درازتر شود

        1. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          تا حدود 21 سالگی اندازه آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.

    24. مهم گفت

      سلام آقای دکتر من 14 سالمه می‌خوام که طول الان از 11 به ۱۴ چکار کنم شیش ماه که دارم از روشی که گفتید استفاده میکنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا پابان حدود21 سالگی امکان رشد آلت تناسلی شما وجود دارد.

    25. علی گفت

      سلام آقای دکتر من 12سالمه و آلت تناسلی 5.5سانتی متر هست و عرض آن 2.5است آیا طبیعی است

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        نگران نباشید، تا حدود 21 سالگی آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.

        1. ممد گفت

          سلام خسته نباشید من متولد ۸۷ هستم و به دلیل بلوغ دیر راس در اوایل بلوغ خود هستم سایز آلت من در حالت نعوظ ۱۴.۵ سانت هست آیا نرماله؟

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          بله طبیعی است و ممکن است تا پایان 21 سالگی نیز رشد داشته باشید.

    26. àrena گفت

      سلام آقای دکتر . من تازه وارد ۱۷ سال شدم و طول آلتم در حالت نعوظ ۱۲.۵ سانته . آیا اندازه آلت من کوتاه

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر طبیعی است و برای انجام رابطه جنسی کافی است.

    27. عرفان گفت

      آقای دکتر من ۱۳ سالمه آلت تناسلی ام در حالت عادی
      ۱ یا ۲ سانتی متر است و در حالت بیداری ۵سانتی متر
      آیا کوچک و جای نگرانی وجود دارد؟؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا حدود 21 سالگی امکان رشد الت تناسلی وجود دارد. در صورت باقی ماندن در همین اندازه تا پایان سن بلوغ، به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

      2. علی گفت

        سلام من ۱۶ سالمه بی ام ای من ۳۲ هست و طول الت من در حالت نعوظ ۱۰ سانتی متر است اما وقتی چربی های پایین شکم رو کنار میزنم وبعد اندازه گیری می کنم طول التم ۱۴سانتی متر میشود طبیعی هست؟ و میشود با کاهش وزن حدود ۱۰تا ۱۵ کیلو گرم طول التم رو همین ۱۴ سانت نگه دارم و دیگر ده سانتی متر بنظر نیاید؟

        1. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          همانطور که اشاره کردید یکی از دلایل کوچکی آلت، پنهان شدن آن زیر چربی‌های شکم است. با کاهش وزن، آلت تناسلی شما بزرگتر و در مقدار واقعی نمایش داده خواهد شد.

    28. نا شناس گفت

      سلام و وقت بخیر.
      من آلتم در حالت شل حدود ۳ سانته و در حالت سفت ۶ سانته تقریبا، ۱۳ سال هم دارم… من فکر میکنم خیلی کوچکه، اگر میشه بهم بگید چکار کنم؟
      وزنم ۶۹ کیلو ممکنه بدلیل اضافه وزن باشه؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        تا پایان سن بلوغ آلت تتاسلی شما رشد خواهد کرد.
        اضافه وزن نیز بر کوچک نماش دادن آلت موثر خواهد بود.

    29. مملی گفت

      سلام آخرای ۱۷ سالگیمه طول آلتم ۱۲ و قطرش ۳.۵ سانت است
      خواستم بپرسم چه قرصی برای افزایش سریع و دائمی آلت پیشنهاد میدهید؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما برای انجام رابطه جنسی کافی است و تا حدود 21 سالگی نیز احتمالا افزایش سایز خواهید داشت.
        قرص‌های تبلیغی برای بزرگ کردن آلت تناسلی واقعی نیستند و نه تنها بر عدم تاثیرگذاری، عوارض جانبی نیز خواهند داشت.

    30. میلاد گفت

      سلام آقا دکتر من مشکل خمیدگی الات دارم آیا چجوری اینو درست کنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اگر خمیدگی قابل توجه است باید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنید تا راه حل درمانی مناسب شما تجویز شود.

    31. محمد گفت

      دکتر کن طول التم ۱۸هست میخوتم بزرگترش کنم چیکار کنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و برای رابطه جنسی کافس است، نیازی به انجام کاری برای افزایش سایز نیست.

      2. محمد گفت

        بیا بخورمش ساپورت هم میکنم

    32. مصطفی گفت

      دکتر چه روشی برای افزایش سایز در حد ۲ الی ۴ سانت توصیه میکنید تضمینی؟
      آیا کلینیک یا پزشکی هست که این کارو تضمینی انجام بده؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        درصورتی که بیش از 21 سال سن دارید و آلت تناسلی شما در هنگام نعوظ کمتر از 7 سانتی متر است می‌توانید به متخصص اورولوژیست جهت انجام اقدامات درمانی مراجعه نمائید.
        متاسفانه امکان معرفی مرکزی برای انجام این کار نداریم.

    33. احمدد گفت

      ۲۰ سالمه و ۱۱ سانت طول التم هست دکتر طبیعیه؟ ولی با این سایز شریک جنسی خودم رو به ارگاسم نمیرسونم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        طبیعی است.
        بسیاری از بانوان از طریق دخول به ارگاسم نخواهند رسید و ارتباطی به اندازه آلت تناسلی شما نخواهد داشت.
        از سایر روش‌ها برای به ارگاسم رسیدن همسرتان نیز استفاده نمائید.

    34. علی گفت

      سلام آقای دکتر من 18 سالمه آلتم 14 سانته

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        طبیعی است و برای انجام رابطه جنسی کافی است.

    35. ... گفت

      سلام خسته نباشید
      الت تناسلی من ۱۱ سانت هست و ۱۷ سالمه و این که از سن بلوغ گذشتم . و این که میخوام بدونم باز هم رشد میکنه

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        معمولا تا حدود 20 سالگی امکان رشد آلت تناسلی وجود دارد.

    36. نیما گفت

      سلام آقای دکتر من چیزم خیلی بزرگه یعنی ۲۷سانته یکساله ازدواج کردم هفته پیش زنم رو کردم بیهوش شد بردمش بیمارستان میخواد طلاقم بده
      چجوری کوچیکش کنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اصولا دستگاه تناسلی زنان طول محدودی دارد(بین 9 تا 11 سانتی متر) توصیه می‌شود هنگام رابطه جنسی از وارد کردن بیش از مقداری که شریک جنسی توان ندارد خودداری کنید.
        برای اقدامات جراحی می‌توانید به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

      2. محمد گفت

        بیا منو بکن

    37. اکبر گفت

      سلام من ۱۴سالمه آبم نیومده ۶سانت دارم آیا رشد می‌کنه

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        هنوز به سن بلوغ نرسیدید.
        جای نگرانی ندارد.
        صبر کنید تا رشد شما کامل شود و تا پایان سن رشد نیز آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.

        1. اکبر گفت

          آقای دکتر دارم میرم نهم نگرانی وجود ندارد؟

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          نگران نباشید.
          در برخی افراد سن بلوغ تا 18 سالگی نیز رخ می‌دهد.

    38. ناشناس گفت

      سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر عزیز .
      من هم 16 سالمه و اندازه الت تناسلی ام در حالت شق شده یا نعوظ 9 الی 10 سانت است .
      ایا اندازه الت تناسلیم نرمال و طبیعی است ؟؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        بله طبیعی است و تا حدود 21 سالگی نیز رشد خواهد کرد.

        1. اگبر گفت

          ممنون از شما هم کلاسی هام بهم میگن ۱۵سانت داریم اعتماد به نفسم آماده پایین البته فک کنم دروغ میگن متولد ۸۸ هستم

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          اندازه و سن بلوغ هرشخصی متفاوت است.
          نگران نباشید و تا پایان سن رشد صبر کنید

    39. بی نام گفت

      سلام اقای دکتر .
      یه سوال دارم خیلی ذهنم رو درگیر کرده .
      دکتر من از سن 14 تا 15 سالگی خودارضایی میکردم تقریبا روزی یکی دوبار. اما الان 16 سالمه و ۱ سال است که خودارضایی رو ترک کردم.
      سوال اصلی اینه که ایا خودرضایی روی رشد الت تناسلی تاثیر میزاره یا ربطی نداره ؟؟؟
      من الان 16 سالمه و اندازه الت تناسلیم در حالت نعوظ 9.5 الی 10 سانت است .
      تا ۲۰ سالگی بزرگتر میشه ؟؟؟
      دکتر اورولوژی هم رفتم و بهم گفت اندازه الت شما نرمال است و وقتی که بزرگتر شدید اونم بزرگتر میشه . خواستم شما راهنماییم کنید.
      لطفا جواب کامل نوشته هایم را بدهید خیلی نگرانم ممنون.

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        هیچ مدرک علمی مبنی بر تاثیر خودارضایی بر اندازه آلت تناسلی وجود ندارد.
        بله همانطور که ذکر کردید، تا حدود 21 سالگی آلت تناسلی شما رشد خواهد کرد.

      2. ..... گفت

        سلام آقای دکتر من ۲۶ سالمه ولی آلت تناسلی ۵سانت باید چکار، کنم پیش دکترم می رم قرص می ده فایده نداره الان۴ماهه دارم از قرص ها استفاده می کنم و بازم فایده نداره.

        1. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          به جراح متخصص اورولوژیست جهت اقدامات جراحی و درمانی مراجعه نمائید.

    40. پرویز گفت

      سلام من تازه رفتم ۱۴ سال دارم میرم کلاس نهم آلت من در حالت خوابیده ۲سانت در حالت بیدار ۵سانت جونم در بیارم بشه ۶سانت هم کلاسی هام میگن ۱۷ سانت ۱۵ داریم به من میگن هسته خرما چیکار کنم

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        توصیه می‌کینم به جهت معاینه به متخصص اورولوژیست مراجعه نمائید.

        1. مصطفی گفت

          سلام آقای دکتر من 26 سال دارم و آلتم 18 ساانت هست میخواستم بزرگ تر شه آیا عمل جراحی خطری ندارد برام

        2. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          اندازه آلت تناسلی شما طبیعی و بیش از میانگین نرمال آلت تناسلی مردان است. اندازه بزرگتر آلت تناسلی کمکی به بهبود رابطه جنسی نخواهد داشت و دهانه واژن مقدار محدودی برای ورود آلت تناسلی جای خواهد داشت.

      2. دانیال گفت

        سلام اقای دکتر من 16سالم هست و نزدیک 16سانت هست الت تناسلیم ایا باز هم رشد خواهد کرد تا20سانت میره؟

        1. علی شاملو (کارشناس) گفت

          سلام وقت بخیر
          با توجه به روند بلوغ و رشد شما، احتمالا تا حدود 21 سالگی دستگاه تناسلی شما رشد خواهد کرد. اندازه دقیقی را هم نمی‌توان ذکر کرد. درحال حاضر نیز اندازه آلت تناسلی شما از میانگین جامعه بالاتر و برای برقراری رابطه جنسی کافی است.

    نظر بگذارید

    ایمیل شما منتشر نمی شود.