بارداری بدون دخول | واقعیت یا شایعه ترسناک؟

227 21,599
زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

در مورد امکان بارداری بدون رابطه جنسی و دخول، همواره سوال و بحث و حتی افسانه‌هایی مطرح بوده است. اما آیا واقعا چنین چیزی ممکن است؟ چند درصد احتمال دارد؟ درچه شرایطی بدون دخول می‌توان حامله شد؟ در این نوشته از مجله سلامت کیوان به معرفی این موضوع و توضیح در مورد شایعات و سوال‌هایی که مردم در مورد بارداری بدون دخول دارند، می‌پردازیم. این بخش با بیان اهمیت موضوع و وجود تصورات اشتباه و نادرست در این زمینه آغاز می‌شود. و سپس، به توضیح اهمیت بررسی حقایق و روش‌های علمی برای رد یا تایید این ادعاها می‌پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

فرآیند بارداری چگونه است؟

باروری و فرایند بارداری به دخول و لقاح بین یک اسپرم و یک تخمک بستگی دارد. در این فرایند، اسپرم‌ها از طریق مجرای تناسلی مرد وارد رحم زن می‌شوند و با تخمکی که در لوله رحمی موجود است، ادغام می‌شوند. این ادغام منجر به تشکیل یک سلول تخمک‌زایی می‌شود که سپس به رحم پیوند می‌زند و فرآیند بارداری آغاز می‌شود.

از این‌رو، باروری یا بارداری به طور طبیعی نیازمند دخول است. بدون دخول، امکان ادغام تخمک و اسپرم بسیار کم می‌شود و بنابراین بارداری بدون دخول یک اتفاق نادر است. در واقع، بارداری بدون دخول در مفهوم علمی و پزشکی ممکن نیست و افسانه‌ای است که در بین برخی از مردم وجود دارد.

در واقع باید گفت بدون دخول احتمال بارداری بسیار کم است. بدون دخول، از هر راه دیگری که باشد، فقط مقادیر کمی از اسپرم وارد کانال واژن می‌شود که لقاح نهایی تخمک را بسیار دشوار می‌کند. در خارج از بدن، سلول‌های اسپرم تحرک محدودی دارند و فقط برای چند دقیقه می‌توانند زنده بمانند. آنها فقط در محیط گرم و مرطوب می‌توانند برای مدت طولانی‌تری زنده بمانند.

برای اینکه بارداری بدون رابطه جنسی اتفاق بیفتد، انزال مرد باید در نزدیکی واژن انجام شود و از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده نشود. باید فرصتی برای ورود اسپرم به واژن وجود داشته باشد و باید مقدار کافی سلول اسپرم زنده برای بارور کردن تخمک وجود داشته باشد.(1)

تاکید بر این نکته حائز اهمیت است که برای بارداری موفق، دخول طبیعی و رابطه جنسی با جنس مخالف نیاز است. زوج‌هایی که با مشکلات باروری مواجه هستند، ممکن است نیاز به مراجعه به یک پزشک متخصص برای ارزیابی و درمان بیشتر داشته باشند. از این رو، اطلاعات علمی و مشاوره پزشکی می‌تواند در درک درست و واقعی بارداری کمک کند.

بیشتر بخوانید:

بارداری بدون دخول امکان دارد؟

بررسی‌های علمی نشان می‌دهند که احتمال بارداری بدون دخول بسیار کم است، اما صفر نیست؛ همانطور که گفته شد بارداری نیازمند ادغام تخمک و اسپرم است که در نتیجه آن یک سلول تخمک‌زایی تشکیل می‌شود و به رحم پیوند می‌خورد. این فرایند باروری و بارداری به پیوند بین یک اسپرم و یک تخمک بستگی دارد و بدون این ادغام، بارداری امکان‌پذیر نیست.

بسیاری از افراد بدون استناد علمی، مردم را از این بابت نگران می‌کنند و از این رو، مهم است که در مورد بارداری و عملکرد بدن به دانسته‌های علمی و اطلاعات موثق توجه کنیم. در مورد زوج‌هایی که در باردار شدن با مشکل مواجند، مراجعه به پزشک و استفاده از راه‌های درمانی مختلف می‌تواند راهگشا باشد.

محققین پدیده‌ای به نام “بارداری دختران باکره” را مطالعه کرده‌اند تا بفهمند چرا گزارش‌هایی از باردار شدن بدون دخول موجود است. در یک نظرسنجی از 7870 زن باردار، آنها دریافتند که 0.8 درصد از زنان (45 نفر در کل) بدون داشتن رابطه جنسی واژینال باردار شده‌اند.

مطالعه‌ای مانند این دارای محدودیت‌هایی است. محققان به انتظارات مختلف فرهنگی و مذهبی در این ترکیب اشاره کردند (مانند تعهد، عفت و عدم آموزش جنسی) و همچنین تعاریف متفاوتی از معنای “سکس” را ذکر کردند. به این ترتیب، این اعداد تصویری واقعی از میزان لقاح بدون نفوذ را نشان نمی‌دهند. (2)

آیا امکان بارداری بدون دخول از روی لباس وجود دارد؟

امکان بارداری از روی لباس وجود ندارد، چون اسپرمها نمیتوانند از لباس عبور کرده و وارد واژن شوند. از طرفی، اسپرمها در فضای بیرون خیلی زود توانایی حرکت را از دست میدهند. پس به طور کلی این امکان وجود ندارد.

احتمال بارداری بدون دخول
احتمال بارداری بدون دخول

شرایط بارداری بدون دخول

اگرچه بارداری بدون دخول به معنای واقعی آن بسیار نادر است، گاهی اوقات در حالت طبیعی و یا با مداخلات پزشکی این امر ممکن است. شرایطی که منجر به بارداری بدون دخول می‌شوند عبارتند از:

  • اگر مایع منی یا پیشاب مرد با واژن خانم حین رابطه بدون دخول برخورد مستقیم داشته باشد.
  • اگر انزال مرد روی واژن یا داخل آن رخ دهد.
  • اگر انگشت یا جسمی که آغشته به اسپرم مرد بوده درون واژن شود – که احتمال بسیار کمی است چون اسپرم خارج از بدن انسان مدت بسیار کوتاهی زنده خواهد ماند.

درهرحال اگر قصد باردار شدن ندارید بهتر است در هرگونه رابطه جنسی حتی رابطه بدون دخول از روش‌های پیشگیری از بارداری مانند کاندوم استفاده نمائید.

روش های پزشکی بارداری بدون دخول

در موارد خاص و با استفاده از فناوری‌های پزشکی مداخله‌ای، امکان بارداری بدون دخول وجود دارد. این روش‌ها شامل موارد زیر است:

روش انتقال زایمان (IVF)

یکی از روش‌هایی که برای این منظور استفاده می‌شود، انتقال زایمان (IVF) است. در روش IVF، تخمک از طریق جراحی استخراج می‌شود و سپس در آزمایشگاه با اسپرم از پارتنر یا اسپرم نمونه ترکیب می‌شود. پس از ادغام تخمک و اسپرم در آزمایشگاه و تشکیل جنین، جنین به رحم پیوند داده می‌شود. این روش به زوج‌هایی که با مشکلات باروری مواجه هستند یا در مواردی که بارداری به طور طبیعی ممکن نیست، کمک می‌کند تا بتوانند بچه‌دار شوند.

روش IVF در موارد خاصی مانند عدم وجود یا عملکرد نامناسب تولید کننده اسپرم در پارتنر، عدم تسلط به مراحل طبیعی باروری در بانوان، نارسایی تخمدان و برخی موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما باید توجه داشت که این روش‌ها نیز با هزینه‌های مالی و فیزیکی قابل توجهی همراه هستند و نیاز به مراقبت‌های پزشکی و کنترل و مدیریت دقیق دارند.

حمل و زایمان مصنوعی

در این روش، نیازی به دخول جنسی نیست. استفاده از روش‌هایی مانند تخمک گیری از یک زن دیگر و نیز استفاده از اسپرم اهدا شده می‌تواند امکان بارداری را فراهم کند.

جایگزینی رحم

در مواردی که بانوان به دلایلی رحم ندارند یا رحم آنها قادر به باروری نیست، جایگزینی رحم می‌تواند یک گزینه باشد. در این روش، رحم یک زن دیگر به بانوی مورد نیاز انتقال داده می‌شود.

زایمان از طریق مادرخوانده

در برخی موارد، زنی که مادرخوانده (سوروگات) است، برای حمل و زایمان بچه زوج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهم است که در این موارد، مشاوره پزشکی کامل و صحیح دریافت شود تا بهترین روش برای زوج مشخص شود. هر روش دارای مزایا و معایب خود است و میزان موفقیت و ریسک‌های مرتبط با هر روش ممکن است متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

به طور خلاصه، بارداری بدون دخول بسیار نادر است و بسیاری از شایعات مرتبط با این موضوع افسانه‌ هستند. اما برای زوج‌هایی که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند دخول داشته باشند، گزینه‌های متنوعی برای بارداری وجود دارد از جمله روش انتقال زایمان (IVF)، حمل و زایمان مصنوعی، جایگزینی رحم و زایمان از طریق مادرخوانده.

برای انتخاب بهترین روش، مهم است که زوج مشاوره پزشکی کامل و جامع دریافت کنند و با مزایا و معایب هر روش آشنا شوند. همچنین، حفظ سلامتی و پیروی از مراقبت‌های پزشکی معمولی در طول بارداری بسیار مهم است. برای هر گونه سوال یا نگرانی، مراجعه به پزشک متخصص توصیه می‌شود.

توهم بارداری بدون دخول چیست؟

توهم بارداری، حالتی است که برخی از زنان آن را تجربه می‌کنند. این توهم ممکن است بعد از هر گونه رابطه جنسی (چه همراه با دخول چه بدون دخول) سراغ فرد بیاید. توهم بارداری می‌تواند ناشی از ضربات روحی، عدم تعادل هورمون‌ها و برخی از بیماری‌های دیگر باشد. عوامل روان‌شناختی‌ای که در این توهم دخیل‌اند عبارت‌اند از میل شدید به بارداری یا تفسیر نادرست علائمی که بدن تجربه می‌کند.

آیا یک بار ریختن اسپرم روی واژن باعث حاملگی می‌شود؟

شانس حاملگی در افراد مختلف متفاوت است و این به شرایط جسمی آنها مربوط می‌شود. اما در کل بارداری ربطی به تعداد دفعات رابطه جنسی ندارد. چه رابطه با دخول باشد و چه بدون دخول، حتی با یکبار رسیدن اسپرم به کانال واژن نیز احتمال بارداری وجود دارد. این مورد به شرایط اسپرم‌ها، دمای بدن، زمان تخمک‌گذاری و مواردی از این‌ دست مربوط می‌شود.

احتمال بارداری در چه روزهایی صفر است؟

به‌صورت کلی برای بارداری باید به سیکل قاعدگی زن و زمان رابطه توجه کرد. بالاترین شانس بارداری در روزهای نزدیک قبل و بعد از تخمک‌گذاری، یعنی در روزهای ۹ تا ۱۹ سیکل است. اما این بدان معنا نیست که در روزهای دیگر این احتمال وجود ندارد و امکان بارداری صفر است. در بارداری فاکتورهای متعددی وجود دارد که موجب می‌شود احتمال صفر درصد از بین برود. اما در کل در روزهایی که تخمک‌گذاری صورت نمی‌گیرد، احتمال بارداری وجود ندارد.

درچه شرایطی احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد؟

در این شرایط احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد: 1- اگر مایع منی یا پیشاب مرد با واژن خانم حین رابطه بدون دخول برخورد مستقیم داشته باشد 2- اگر انزال مرد روی واژن یا داخل آن رخ دهد. 3- اگر انگشت یا جسمی که آغشته به اسپرم مرد بوده درون واژن شود.

احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟

احتمال بارداری با پیشاب خیلی کم است اما غیرممکن نیست؛ در پیشاب مردان نیز ممکن است مقدار کمی اسپرم زنده وجود داشته باشد که به تخمک برسد و منجر به بارداری شود. این احتمال در رابطه واژینال بیشتر و در رابطه بدون دخول کمتر خواهد بود.

منبع tuasaude healthline
227 نظر
  1. بهار گفت

    سلام

    من باکره هستم و دقیقا روز تخمک گذاری رابطه سطحی بدون دخول داشتم،انزال صورت نگرفت ولی در تماس با پیش آب بودم

    ۳ ساعت بعد از رابطه ۸ قرص ال دی خوردم و فردا صبحش ۴ تا ال دی و ۱۲ ساعت بعد ۴ تا دیگه خوردم الان بک هفته میگذره از خوردن قرص ها هنوز پریود نشدم و ۵ روز دیگه تا موعدم مونده

    آیا امکان بارداری هست؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      برای مصرف قرص ال دی به صورت اورژانسی تنها 8 عدد از آن کافی است. 4 عدد را مصرف می‌کنید و 12 ساعت بعد 4 عدد دیگر.
      مصرف بیشتر تاثیر بیشتری نخواهد گذاشت.
      درهرصورت احتمال بارداری در این شرایط بسیار بعید و تقریبا صفر است.
      احتمالا 10 روز پس از مصرف قرص پریود خواهید شد.
      اگر 7 روز از موعد پریودتان گذشت و تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.

      1. بهار گفت

        خیلی میترسم
        واقعا ممکنه باردار باشم؟
        خانواده بسیار سخت گیری دارم ب طوری که ممکنه جونم در خطر باشه

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        نگران نباشید و تا سیکل پریودی صبر کنید.

      3. بهار گفت

        با سلام
        من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم و واژن فقط با پیشاب تماس داشت نه منی و ۳ ساعت
        بعد از رابطه از ۸ عدد قرص ال دی استفاده کردم و صبح روز بعد ۴ عدد قرص ال دی و ۱۲ ساعت بعد ۴ تا دیگه مصرف کردم روز موعد پریودم لکه های قهوه ای مشاهده کردم و رو ز بعدش خونریزی همراه با دفع لخته داشتم اما پریودی سبک تر از همیشه هست امروز جدا از روز لکه بینی روز سومه و بسیاااار کمتر شده
        آیا ممکنه نشانه لانه گزینی باشه یا خونریزی پریودی هست؟

      4. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        برای پیشگیری اورژانسی مصرف 8 عدد قرص ال دی کافی خواهد بود.
        احتمال بارداری در این شرایط بسیار بعید است و این تغییرات احتمالا به دلیل مصرف قرص اورژانسی است.
        دو هفته پس از رابطه می‌توانید از تست بتا جهت بررسی بارداری استفاده نمائید.

  2. فاطمه گفت

    سلام من بادوست پسرم دیروز رابطه داشتم اول بدون کاندوم رابطه داش بعد کاندوم گذاشت
    بار دومم بدون کاندوم آلتشون ب واژنم خورد و
    آبشونو خالی کردن روباسنم منم قرص اورژانسی استفاده کردم ولی الان حالم ب هم خورد
    حالا اثر قرص هس یان
    استرسم بالاس ک باردار نشم
    البته ۲روز تا پریودی اصلی خودم بود ک من این قرص خوردم
    تاکی باید صبر کنم ک پریود شم دارم میمیرم ازاسترس

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      اگر 2 ساعت از مصرف قرص گذشته بود و سپس استفراغ کردید، قرص جذب شده و جای نگرانی ندارد.
      استرس نداشته باشید که استرس خود عامل تاخیر در پریود شماست. احتمال بارداری در این شرایط نزدیک صفر است.
      صبر کنید، اگر 10 روز از مصرف قرص گذشت و یا 7 روز از سیکل مقرر پریودی گذشت از بی بی چک استفاده کنید.

  3. ع گفت

    سلام وقتتون بخیر من باکره هستم و همسرم مایع منی رو باسنم ریخت روز یکشنبه هفته پیش. و من خودم و بلافاصله تمیز کردم و دستشویی رفتم و به نظرم روی واژنم هم ریخته بوده
    بعد روز سه شنبه صبح من قرص اورژانسی خوردم و باید طبق معمول پنجشنبه پریود میشدم که نشدم تا امروز که شنبه هست هنوز یک هفته نشده که تاخیر دارم و کلا علایم پریودی دارم دل درد و پرخاشگری و ناراحت و عصبی بودن . و کلا میترسم که باردار شده باشم نظر شما چیه

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در این شرایط بسیار بعید است.
      تغییرات در سیکل پریودی به دلیل مصرف قرص اورژانسی رخ می‌دهد و طبیعی است.
      اگر تا 10 روز پس از مصرف قرص پریود نشدید صبر کنید تا سیکل بعدی و اگر 7 روز تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.

  4. Parisa gh گفت

    سلام و عرض ادب وقتتون بخیر
    من مهرماه با نامزدم رابطه ی بدون دخول داشتم و فقط دست آغشته به پیشاب بود ،بعد از اون ۴ بار پریود شدم ،ولی این ماه پریودم حجمش خیلی کم هست و روز دوم تبدیل به لک شده. با این حال احتمال بارداری هست؟
    خیلی نگرانم که حجم پریود خیلی کم شده

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری در این شرایط به هیچ وجه ندارد.

    2. مینا گفت

      سلام‌. اگر دوروز پس از اتمام پریودی رابطه ی بدون دخول داشته باشیم منجر به حاملگی میشه؟
      لطفا راهنمایی کنید

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اگر پیشاب و مایع منی با واژن برخورد داشته اند احتمالی را برای بارداری باید درنظر بگیرید.
        استرس نداشته باشید و صبر کنید، اگر 7 روز در سیکل پریود بعدی تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده کنید.
        برای بررسی زودتر دو هفته پس از رابطه هم می‌توانید تست بتا بدهید.

      2. زهرا گفت

        سلام
        من بلافاصله بعد از پریودیم رابطه بدون دخول داشتم، مایع منی وارد نشد ولی پیشاب با دهانه ی واژن برخورد داشت که بعدش سریع شستم، الان چکارکنم؟ همش دارم زعفرون میخورم از استرسم. بیبی چک کی استفاده کنم؟

      3. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        احتمال بارداری در این شرایط خیلی کم است نگران نباشید.
        آرامش خود را حفظ کنید و صبر کنید تا سیکل بعدی پریود.
        اگر 7 روز تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.

  5. fatiiii گفت

    سلام خسته نباشید
    ۴۰ روز بعد از رابطه بارداری در سونوگرافی مشخص میشه؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      بله احتمالا قابل تشخیص خواهد بود.
      انجام تست بتا مطمعن‌تر است در این زمان.

  6. مهسا گفت

    ام وقت بخير
    من يك ماهه پيش رابطه داشتم ولي اب مني داخل يا نزديك واژن ريخته نشد و بعد از اولين انزال نامزدم ادرار كردن و دوباره رابطه داشتيم و مجددا مني داخل ريخته نشد ولي در مورد پيش اب نميدونم داخل ريخته شده يا نه
    دفعه اول قبل از رابطه ادرار نكردن ولي دفعه دوم بعد از انزال ادرار كردن ايا ممكنه بارداري رخ داده باشه؟ و من بعد از ٢۵ روز از رابطه بيبي چك استفاده كردم منفي بود ايا امكان بارداري با پيش اب بعد از ادرار وحود دارد؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری با پیشاب بعد از انزال اول وجود دارد.
      آرامش خود را حفظ کنید و تا سیکل پریودی صبر کنید. اگر یک هفته تاخیر داشتید مجدد از بی بی چک استفاده کنید.

  7. زیبا گفت

    سلام،من باکره ام حدودا سه هفته پیش با پارتنرم رابطه بدون ‌دخول‌‌داشتم و مایع منی روی واژنم‌ اصلا نریخت ولی آلتشون با قسمتی ک ادرار‌ میکنم فقط تماس داشت ،الان حدود ۶ روز از پریودم گذشته و پریود نشدم،امکان حاملگی وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال کمی برای بارداری با برخورد پیشاب با واژن را باید درنظر بگیرید.
      آرامش خود را حفظ کنید و پس از یک هفته تاخیر از بی بی چک جهت اطمینان و بررسی بارداری استفاده نمائید.

  8. آرامش گفت

    سلام وقت بخیر
    من دو ماه و یک هفته ی پیش رابطه ی سطحی بدون دخول (مالشی)داشتم مایع منی جای دیگه تخلیه شد ترسم از پیشاب (پیشاب اولیه بوده و انزالی قبل از اون صورت نگرفته بود ) دو هفته بعد از رابطه پریود شدم خونریزی روان بود با درد بسیار شدید دیگه هیچ رابطه ای وجود نداشته ماه بعد هم سر موعد برای دومین بار پریود شدم اینبار درد کمتر و خونریزی بیشتر میخواستم بیینم با این توصیفات آیا احتمال بارداری وجود داره؟
    چون حس میکنم یه مقدار خیلی کمی شکمم ورم کرده و حالت نفخ و سرگیجه خفیف دارم
    آیا احتمال بارداری وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری پس از پریود شدن به صورت کامل وجود ندارد.

  9. Mobinaa گفت

    من و نامزدم از روی لباس رابطه داشتیم و دخول از روی لباس ایا امکان آسیب رسیدن ب بکارت هست ؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      هرگونه دخول به داحل واژن منجر به آسیب به پرده بکارت خواهد شد.
      ولی از روی لباس این امکان بسیار بعید است.

  10. Aaaa گفت

    سلام وقت بخیر من ۲۷ دی اخرین بار پریود شدم سه یا چهار روز بیشتر طول نمیکشه روزای پریودی بعد دو روز پیش رابطه ی مالیدنی داشتم بعد ایشون شلوارش خیس شده بود قبل از ارضا شدن بعد دستشو به شلوارش زد و به بالای ناحیه تناسلی من مالید ولی اصلا خیسی حس نکردم و با داخل واژن هم تماسی نداشت ولی استرس دارم دستش خیس بوده خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنید

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری در این شرایط وجود ندارد.
      نگران نباشید.

  11. یاسمن گفت

    سلام وقتتون بخیر من بعد از رابطه ی بدون دخول ۴ بار پریود شدم ولی این ماه دو روز از موعدم گذشته و هیچ خبری نیست شکمم سفت و بزرگ شده، یعنی احتمال بارداری هست؟؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر به هیچ وجه.
      ممکن است به سایر علل این تاخیر رخ داده باشد که در مقاله تاخیر پریود می‌توانید مطالعه کنید.

  12. مرجانه گفت

    سلام روزتون بخیر ❤️
    دیشب رابطه بدون دخولِ دهانی داشتم
    و شک کردم شاید از پارتنرم کمی منی بیرون ریخته باشه و دستشو آغشته به منی بوده باشه و وارد واژن من کرده باشن
    ۴ ساعت بعد از رابطه قرص اورژانسی تنسی ۱.۵ مصرف کردم
    احتمال بارداری به این شکل و با مصرف قرص وجود داره ؟!

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری در این شرایط وجود ندارد.
      نگران نباشید.
      احتمالا تا 10 روز آینده پریود خواهید شد و در 3 سیکل بعدی نیز نامنظمی را تجربه خواهید کرد که به علت مصرف قرص اورژانسی است.
      اگر تا زمان سیکل قاعدگی خود پریود نشدید، پس از 7 روز تاخیر از بی بی چک استفاده نمائید.

  13. رحمان گفت

    سلام بنده دو روز بعداز اتمام خونریزی پارتنرم رابطه بدون دخول داشتم من ایستاده بودم ارضا شدم ناخواسته یک قطره منی روی واژن ایشون ریخت قسمت بالای واژن ینی اون قسمت گوشت نزدیک سوراخ نبود بعد نیم ساعت قرص اورژانسی مصرف کردن لووژنسترول اگه اشتباه نگم اسمشو دوتا بود دوتاشو باهم خوردن حدودا یک هفته قبل از تایم خودشون خونریزی عجیب داشتن هی کمو زیاد میشد خونریزی دوروز بعد از خونریزی بیبی چک زد منفی شد یک هفته بعد دوباره بیبی چک زد منفی شد ولی هنوز توی فکرم هست نکنه باردار شده باشه لطفا راهنمایی کنید امکانش هست؟ اون یه قطره منی متوجه نشده بود یه ربع روش بوده بعد رفته توالت دیده روشه بعد شسته شده

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری در این شرایط وجود ندارد. اما اگر در سیکل بعدی 7 روز تاخیر داشتند از بی بی چک استفاده نمایند.
      پریود شدن زودتر از موعد یا نامنظمی قاعدگی بعد از مصرف قرص اورزانسی طبیعی است.

  14. M گفت

    سلام خسته نباشید من با پاتنرم رابطه بدون دخول داشتیم و با کره هستن حتی الت م به واژن برخورد نکرد اصلا حتی ارضا هم نشدم منتها احتمال میدم وقتی دستم کردم ت شلوارم به پیشاب خورده باشد و با همان دستم زدم ب واژن فقط مالیدم حتی انگشتم داخل نکردم. ایا احتمال بارداری هست؟ رابطه جمعه بود ایا نیاز هست قرص اورژانسی بخوره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در این شرایط بسیار بعید است.
      نگران نباشید و تا سیکل پریود بعدی ایشان صبر کنید.

  15. سارا ح گفت

    سلام وقتتون بخیر، من با نامزدم ۳ ماه پیش رابطه ی بدون دخول داشتم و فقط دست آغشته به پیشاب با واژن برخورد کرد بعد از اون چندبار هم پریود شدم و بار آخر پریودم با لخته بود، ولی چندمدته شکمم بزرگ شده و حس می کنم نبض داره و گاهی حرکت میکنه. آیا امکان بارداری هست؟؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      اگر پریودی شما کامل بوده به هیچ وجه احتمال بارداری وجود ندارد.

      1. سارا ح گفت

        ممنونم،یعنی بزرگ شدن و نبض و سنگینی شکم میتونه از توهم باشه؟؟😢

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        بله ممکنه از استرس باشه…
        نگران نباشید.

  16. ژیلا گفت

    سلام وقتتون بخیر
    من باکره هستم و روز هشتم سیکلم با نامزدم رابطه مقعدی داشتم. طول دورمم ۲۲ روزس. بعد از رابطه مایع منی کامل داخل مقعد خالی شد و بیرونم ریخت ولی مطمئن نیستم با واژن برخورد داشته یا نه.
    آلت اصلا با واژن برخورد نداشت ولی میترسم مایع به واژن رسیده باشه. حدود ربع ساعت بعداز رابطه هم رفتم شستم.
    ۴ روز مونده به زمان پریودیم ولی خیلی میترسم پریود نشم.
    خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید. زیر دلمم درد نقطه ای حس میکنم. امکان حاملگی وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      اگر مایع منی برخورد داشته باشه با واژن احتمالی را برای بارداری باید درنظر بگیرید.
      الان بهترین کار حفظ آرامش است، چراکه داشتن استرس خود یکی از عوامل تاخیر پریود شما و تجربه اضطراب بیشتر خواهد شد.
      با مدیتیشن و یوگا آرامش خود را حفظ کنید و تا سیکل پریودی صبر کنید. اگر یک هفته تاخیر داشتید از بی بی چک جهت بررسی استفاده نمائید.
      همچنین رابطه مقعدی عوارض جبران‌ناپذیری خواهد داشت که توصیه می‌شود از انجام آن خودداری نمائید.

      1. ژیلا گفت

        این احتمال چقدره؟
        راهی هست که بتونم پریود بشم؟
        قرص یا دارویی رو الان میتونم مصرف کنم؟

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        احتمال به برخورد یا عدم برخورد مایع منی با واژن بستگی دارد.
        خیر، الان نیازی نیست هیچکاری انجام دهید و با حفظ آرامش تا سیکل پریودی صبر کنید.

  17. رویا گفت

    سلام وقت بخیر . من ۶ روز پیش رابطه ی بدون دخول با پارتنرم داشتم که احتمالا پیشاب ایشون با واژنم تماس داشته. ۲۴ ساعت بعد ۴ عدد قرص ال دی مصرف کردم و هنوز پریود نشدم
    ایا احتمال بارداری هست؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      استفاده اورژانسی از قرص ال دی معمولا به این شکل است، 4 عدد در ساعات ابتدایی پس از رابطه و 4 عدد 12 ساعت بعد.
      درهرصورت احتمال بارداری در این شرایط نیز بسیار کم خواهد بود.
      نگران نباشید و تا سیکل پریودی صبر کنید. اگر 7 روز تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.

      1. رویا گفت

        بله ولی قرص ال دی حالم رو خیلی بد میکنه واسه همین نتونستم ۴ تای بعدی رو بخورم..😔خیلی استرس دارم

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        نگران نباشید
        عرض کردم که احتمال بارداری در این شرایط کم هست.
        استرس، خود عامل تاخیر در قاعدگی و اضطراب بیشتر شما می‌شود.
        با انجام مدیتیشن و یوگا آرامش خود را حفظ کنید.

      3. رویا گفت

        درضمن پریود های من نامنظمه و قبل از رابطه هم از وقت پریودم گذشته بود …

      4. علی شاملو (کارشناس) گفت

        اگر پریودی منظمی ندارید برای رفع نگرانی دو هفته بعد از رابطه تست بتا بارداری در آزمایشگاه انجام دهید.

      5. رویا گفت

        واقعا ممنونم از پاسخگوییتون🌹🌹

      6. Ava گفت

        با سلام ، من قبلا سوال پرسیده بودم ازتون…
        من دوماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم طوری که دست ایشون الوده به اسپرم بود جوریکه اسپرم جای دیگه ریخته شد و ایشون اونجارو تمیز کردن و احتمالا دستشون مرطوب شده…
        بعد با همون دست به صورت مالشی سطحی واژن من را لمس کردند ….
        من اون ماه پریود کامل و زیاد شدم و خونریزی زیاد داشتم
        این ماه ۴ روزه از موعدم گذشته ولی فقط لکه قهوه ای میبینم عادیه؟
        احساس میکنم هر لحظه پریود میشوم اما فقط لکه میاد اخرین رابطمم همون دست الوده بوده که بعدش پریود شدم…!

      7. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        اگر مطمئن پریود بعد از رابطه کامل بوده است احتمال بارداری وجود ندارد.
        آرامش خود را حفظ کنید و صبر کنید تا پریود شوید. اگر یک هفته تاخیر داشتید جهت اطمینان خاطر از بی بی چک نیز می‌توانید استفاده نمائید.

      8. رحمان گفت

        سلام بنده دو روز بعد از اتمام خونریزی با پارتنرم رابطه یدون دخول داشتیم من استاده بودم ایشون نشسته بودن که مایع منی ناخواسته روی قسمت بالایی واژن یک قطره ریخته بود که ده دقیقه بعد فهمیدن و برای اطمنیان قرص اورژانسی مصرف شد لووژنسترول دو عدد رو باهم خوردن یک هفته زودتر از موعد پریودی خونریزی داشتند که هی حجم پریود بالا پایین میشد مثل قبل نبود روز بعد اینکه پریودشون تموم شد بیبی چک زدیم منفی بود بعد از یک هفته از اینکه بیبی چک ژدیم منفی بود دوباره بیبی چک زدیم منفی بود .. احتمال بارداری تو این شرایط وجود داره ؟ بنده انتی بیوتیک مصرف میکنم برای پوستم راکوتان ریفامپین آزیترومایسین اسپرمم ضعیف هست برای بارداری ؟ در کنارش هم که قرص مصرف شده یک هفته زودتر هم خونریزی عجیب داشتن

      9. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر احتمال بارداری وجود ندارد.
        خونریزی غیرطبیعی قبل از پریود، نشان از کارکرد صحیح قرص اورژانسی و عدم بارداری است.
        تا دو سیکل آینده نیز با نامنظمی پریود مواجه خواهند بود به دلیل تغییرات شدید هورمونی قرص اورژانسی.

  18. Am گفت

    آیا احتمال بارداری در رابطه با شخصی که واریکوسل داره وجود داره البته رابطه بدون دخول بوده اما شاید منی به دهانه واژن برخورد کرده باشه از زمان پریود هم درحال حاضر دو روز گذشته و پریود اتفاق نیافتاده

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      این احتمال بسیار بعید است.
      استرس نداشته باشید و صبر کنید.
      اگر یک هفته تاخیر داشتید از بی بی چک جهت اطمینان استفاده کنید.

      1. Ava گفت

        سلام من سوالم پرسیدم که لکه بینی داشتم امروز پریود شدم و خونریزی زیاد، بعد دو دوره پریود کامل دیگه احتمال نداره بارداری؟

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام مجدد
        خیر اگر پریود کامل و مثل همیشه باشد احتمال بارداری وجود ندارد.

  19. . گفت

    سلام من ۱۵ دی رابطه بدون دخول با نامزدم داشتم
    الت هامون اصلا به هم برخورد نکردن. فقط دست من با الت نامزدم در تماس بود و هنوز ارضا نشده بودن
    تقریبا بعد از چنددقیقه با همون دست به الت خودم دست زدم ولی داخل نبردم و فقط از رو ماساژ دادم و فقط یکم خیلی سطحی انگشتمو رو لابیا بردم از پیشاب میترسم
    ایا بارداری به این صورت ممکنه؟؟
    ۲۳ دی باید پریود میشدم هنوزم نشدم خیلی استرس دارم تروخدا جواب بدین

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در این شرایط بسیار بعید است.
      ممکن است به علت استرس این تاخیر اتفاق افتاده باشد.
      با انجام مدیتیشن و یوگا آرامش خود را حفظ کنید و صبر کنید تا پریود شوید.
      جهت اطمینان می‌توانید از بی بی چک نیز استفاده نمائید.

      1. . گفت

        خیلی ممنون از پاسختون❤️
        فقط اینکه اصلا دستم خیس نبود ینی هیچ خیسی رو دستمو انگشتام حس نکردم و اون دستو به خودم زدم‌.

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        عرض کردم که بعیده احتمال بارداری و تقریبا صفر.
        برای اینکه خیالتون راحت بشه می‌تونید تست انجام بدید.

  20. طاهرررر گفت

    سلام خسته نباشید، احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب وجود داره؟
    آیا بعد از اینکه فرد پریود شد ممکنه باردار باشه؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیلی بعید است.
      خیر اگر پریودی کامل باشد احتمال بارداری وجود ندارد.

  21. سهیلا گفت

    سلام وقتتون بخیر
    من مهرماه رابطه ی بدون دخول داشتم و فقط دست آغشته به پیشاب با واژن برخورد کرد،بعد از اون ۴ بار پریود شدم و بار آخر پریودم همراه با لخته بود، ولی شکمم خیلی باد کرده میترسم چون میگن ممکنه بعضیا در بارداری پریود هم بشن،ممنون میشم پاسخ بدین
    و اینکه اگه از بیبی چک استفاده بشه جوابش درست میاد؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در در این شرایط که مایع منی با واژن برخورد نداشته و بعد از آن 4 بار! پریود شدید از نظر علمی به هیچ وجه وجود ندارد.
      پریودی که برخی افراد در زمان بارداری اعلام میکنند معمولا لکه بینی و خونریزی لانه گزینی است، پریود کامل هیچگاه در زمان بارداری رخ نخواهد داد. نگران نباشید.

  22. یار گفت

    سلام،خسته نباشید.🌷
    ببخشید ۳ ماه و نیم پیش رابطه بدون دخول بوده.و هر ۳ ماه هم پریود شده.
    یجا خونده بودم در بارداری خارج رحم پریود اتفاق میفته
    از بس دچار فکر و خیال هستیم هر فکری میاد ذهنم.
    ممکنه اینجوری باردار باشه؟
    اصلا اگه هم بارداری خارج رحم اتفاق بیفته ماه اول پریود میشه؟؟
    ممنون میشم کامل حواب بدین

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      در حاملگی خارج از رحم، لکه بینی واژینال که پس از تاخیر قاعدگی مشاهده می شود ممکن است با خونریزی قاعدگی اشتباه گرفته شود.
      نگران نباشید، بارداری خارج از رحم با علائمی همراه است که حتما متوجه آن خواهید شد.
      استرس نداشته باشید اگر علائمی ندارید و قاعدگی کاملی داشتید.

  23. F.sh گفت

    سلام
    در روز ۸ ام سیکل هستم.آیا در رابطه بدون دخول با پیشاب امکان بارداری هست؟
    قرص اورژانسی مصرف کنم؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بسیار کمی برای بارداری در این شرایط وجود دارد.
      اگر پیشاب خارج شده پس از ارضا شدن بود بهتر است جهت اطمینان قرص اورژانسی مصرف نمائید.
      اما بدانید قرص اورژانسی روش پیشگیری دائمی نیست.

  24. سحر گفت

    سلام
    من ماه پیش با نامزدم رابطه مقعدی داشتم
    ولی دو هفته بعد پریود شدم بعد از پریودم تا این ماه لکه بینی دارم
    امکان بارداری وجود دارد؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      اگر پریودی شما کامل و مانند ما‌ه‌های قبل بوده احتمال بارداری تقریبا صفر خواهد بود.
      درغیر این صورت یک هفته پس از تاخیر در پریود سیکل بعدی از بی بی چک استفاده نمائید.

      1. سحر گفت

        بله مثل سریای پیش بود دو هفته بعد پریودم بیبی چک زدم منفی بود
        اما لکه بینی دارم
        البته من تنبلی تخمدان دارم قرص سیبل مصرف میکردم که یک ماه قطع کردم دوباره خوردم امکان داره لکه بینیم برای مصرف قرص باشه

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        نگران نباشید، لکه بینی معمولا یکی از عوارضی است که پس از مصرف قرص سیبل تجربه خواهید کرد و با ادامه مصرف (طبق تجویز پزشک) برطرف خواهد شد.

  25. Anahita گفت

    سلام وقت بخیر من باکره هستم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و من شرت پام بود ولی ایشون نه.بعد حالت مالشی داشتن روی شرتم واصلا هم ارضا نشدن منم ارضا نشدم ولی میترسم شاید موقع مالش پیشاب ریخته باشه رو یا زیر شرت و بعدش هم رابطع دهانی داشتن با من و میترسم که اگه پیشابی ریخته باشع همراه با اون لزجی دهان ممکنه رفته باشه داخل واژن؟
    اینم بگم بعد یک ساعت قرص اورژانس اووسیز خوردم یدونه بعد دوازده ساعت هم یکی دیگشو خوردم…
    بنظرتون بازم احتمال بارداری هست؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر به طور کلی احتمال بارداری در این شرایط نزدیک صفر است و با مصرف قرص نیز دیگر احتمالی برای بارداری نیست.
      نگران نباشید و استرس نداشته باشید که خود عامل تاخیر پریود و افزایش استرس شما خواهد بود.
      با مصرف قرص اورژانسی نیز احتمالا تا دو سیکل آینده نامنظمی پریود خواهید داشت که طبیعی است.

  26. مهسا رونده گفت

    سلام
    منو و پارتنرم پریروز رابطه بدون دخول داشتیم
    و موقع ک ایشون ارضا شدن منی ایشون روی دست و شکم من ریخته شد و احتمال میدم مقداری از منی ایشون روی ناحیه تناسلی من ریخته شده باشه و بعد از اون تقریبا ۳ دقه با دستمال تمیز کردم خودمو
    و بشدت استرس دارم
    و نزدیک پریودمه دو سه روز دیگ پریود میشم و سابقه لکه بینی ماه قبل و سابقه تنبلی تخمدان هم داشتم
    احتمال بارداری چقدره ؟؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال کمی برای بارداری در این شرایط وجود دارد.
      استرس نداشته باشید که خود عامل تاخیر در پریود است.
      تا زمان مقرر پریودی صبر کنید و اگر یک هفته تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.

      1. MM گفت

        سلام خسته نباشید
        من هفته قبل با پارتنرم رابطه بدون دخول داشتم تقریبا12روز بعد از سیکلم
        ایشون اول از روی لباسش التشو مالش داد روی التم
        بعد در حد چند ثانیه بدون لباس طوری که حواسشون بود چیزی نیاد
        بعدش بلا فاصله از کاندوم استفاده کردن من بعد چند دقیقه اون قسمتو شستم سه روز بعدشم ی درد خفیف توی سینه هام بوجود اومد که همیشه یه هفته تا دو هفته قبل پریودیم شروع میشد اما الان قطع شده دردش خیلی استرس دارم میشه باردار شده باشم؟
        چرا علائم شروع شد اما دوباره قطع شد؟

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        احتمال بارداری در این شرایط بسیار بعید است.
        درهرصورت آرام باشید و تا سیکل بعدی پریود صبر کنیدف اگر 7 روز تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.
        ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی یا رسیدن به ارگاسم ابن علائم را تجربه کرده باشید.

  27. Nedad گفت

    سلام من سه روز بعد پریودم رابطه بدون دخول داشتم مطمئن نیستم منی به واژن برخورد کرده یا نه ولی سریع با دستمال خودمو پاک کردم و فردا قرص اورژانسی خوردم دوتا الان شیش روز گذشته دل درد و کمر درد دارم آیا جای نگرانی هست ؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      با مصرف قرص اورژانسی احتمال بارداری بسیار کم و تقریبا صفر خواهد شد.
      این عوارض هم به دلیل تغییرات شدید هورمونی قرص اورزانسی است.
      احتمالا تا 10 روز پس از مصرف قرص پریود خواهید شد و اگر نشدید تا سیکل بعدی پریود صبر کنید و پس از یک هفته تاخیر داشتید از بی بی چک استفاده نمائید.

  28. بهار گفت

    سلام من ده روز پیش یه رابطه بدون دخول داشتم نامزدم ک ارضا شد مایع منی رو ریخت رو کمرم بعد من الان پنج روز پریودم عقب افتاده ماه قبل هم 26آبان تا 2آدز پریود شدم سابقه پریود نامنظم هم دارم الان احتمال بارداری وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      درصورت برخورد پشاب یا مایع منی با وازن، احتمال کمی برای بارداری وجود دارد.
      آرامش خود را حفظ کنید و درصورتی که تاخیر یک هفته ادامه دار بود از بی بی چک جهت اطمینان استفاده نمائید.

  29. الهه گفت

    سلام وقتتون بخیر
    من با نامزدم ۳روز پیش رابطه بدون دخول داشتیم ایشون آب منی خودش رو بعد از اینکه ارضا شد کاملا بیرون ریخت ولی حین رابطه مقعدی حس کردم که پیشاب ایشون با پشتم تماس داشته
    الان لازم هست که از قرص اورژانسی استفاده کنم یا خیر ؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      درصورت عدم برخورد پیشاب و مایع منی با واژن، احتمال بارداری وجود ندارد.
      ضمنا مصرف قرص اورژانسی تا 72 ساعت ابتدایی پس از رابطه موثر خواهد بود.

  30. زینب گفت

    سلام
    تو رابطه بدون دخول
    بعد از چند ماه،بعد سروقت هم این چند ماه پریود بشی،ممکنه بارداری اتفاق بیفته؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر.

  31. تینا گفت

    سلام
    من یک رابطه بدون دخول داشتم که میشه گفت مطمعنم مایع منی و پیشاب بهم‌برخورد نکرد .. بعد از ۱۰ روز تاخیر پریود شدم چون خیلی استرس شدید داشتم ۶ روز طول کشید اما مقدارش کم بود ماه بعد باز پریود شدم با درد و لخته و ۴ الی ۵ روز طول کشید ،، بعد از تاخیریمم بیبی چک زدم منفی بود،، میخواستم بدونم با این شرایط احتمال بارداری وجود داره؟؟؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری صفر است.
      نگران نباشید.

      1. زینب گفت

        سلام،وقت بخیر
        حدودا ۲ ماه و نیم پیش شک داشته باشی که بدون دخول ممکنه منی به مقعد برخورد داشته باشه.و بعد سر موعود هر ماه پریود بشی،امکان بارداری وجود داره؟؟

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام
        خیر.

  32. Atene گفت

    سلام وقت‌بخیر
    من با پارتنرم روز نهم سیکل رابطه مقعدی داشتم و ایشون روی دستمال ارضا شدن و من تقریبا یک‌ساعت بعد با دستمال خودمو تمیز کردم و میدونم خیسی که وجود داشت برای واژنم بوده.
    تقریبا روز ۱۲ تا ۱۴ و روز ۲۰ سیکل لکه بینی داشتم هنوز زمان پریودم نرسیده.
    امکان بارداری وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      درصورتی که پیشاب و مایع منی با وازن شما برخورد نداشته باشد احتمال بارداری وجود ندارد، تا زمان قاعدگی صبر کنید. استرس نداشته باشید که خود عامل تاخیر در پریود شما خواهد شد.

  33. Sajjad گفت

    سلام پارتنر من قبل پریودی ماه قبلش چند دونه قرص ال دی مصرف کرده پریود شده ولی برا پریودی ماه جدیدش به تاخیر افتاده و الان نگرانه.نظرتون؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      به دلیل تغییرات هورمونی قرص‌های ضد بارداری ممکن است تاخیر پریود رخ داده باشد. اگر رابطه جنسی محافظت نشده نداشته‌اید، نگران نباشید و با حفظ ارامش صبر کنند تا پریود شوند.

  34. زهرا گفت

    سلام وقت بخیر
    من با پارتنرم رابطه بدون دخول داشتیم بطوریکه هر دو شورت تنمون بود و پارتنرمم ارضا نشد. ایا مایع پیشاب میتونه از روی شورت باعث بارداری بشه؟ ۱۵ ساعت بعد هم قرص اورژانسی خوردم.

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      خیر احتمال بارداری در این شرایط وجود ندارد. نیازی به مصرف قرص اورژانسی هم نبوده، با مصرف قرص احتمالا تا دو سیکل آینده نامنظمی پریود را تجربه خواهید کرد.

  35. راحیل گفت

    سلام من و پارتنرم شهریور ماه رابطه بدون دخول داشتیم واز کاندوم هم استفاده شد و من یه لحطه فکر کردم چیزی ریخت ولی بعد از آن دو ماه که یک ماه مرتب و ماه دوم با چند روز بی نظمی پریود شدم آیا احتمال بارداری هست؟
    الان از پریود آخرم ۴۱ روز گذشته ولی چند روز قبلش لک بینی داشتم و زیردلم هم بسیار درد می کند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در این شرایط و مخصوصا درصورتی که پریودی شما بعد از رابطه مانند ماه‌های قبل بوده وجود ندارد.
      آرامش خود را حفظ کنید و درصورتی که این تاخیر تا سیکل بعد ادامه دار بود به متخصص زنان مراجعه نمائید.

  36. فاطمه گفت

    سلام
    خسته نباشید
    ۱۴ رابطه بدون دخول مقعدی و واژنی داشتم
    منتهی شک دارم یکی دو قطره رو مقعد باقی مونده باشه.
    ۳۰ ام پریود شدم.امکان بارداری وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      اگر پریودی شما مانند ماه های قبل بوده خیر امکان بارداری وجود ندارد.

    2. Ava گفت

      سلام خسته نباشید
      ببخشید یه سوال داشتم
      من باکره ام
      و رابطه دهانی با نامزدم داشتم و نامزدم انزال داشت داخل دهان من
      بعد من دهانم تمیز کردم و نامزدم حس کرد موقع پوشیدن لباس زیرشون دستشون به بدنشون برخورد کرده و مرطوب شده و با همون دست به واژن من زدن ( تماس سطحی )
      احتمال بارداری این مدلی وجود داره؟
      من بعد رابطه پریود کامل شدم مثل همیشه
      احتمال بارداری دارم؟

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر احتمال بارداری در این شرایط وجود ندارد. نگران نباشید.

  37. ناشناس گفت

    من با نامزدم رابطه داشتم با کره هستم .رابطه بدون دخول بود پیشابش رو واژن بود البته قبل رابطه از قرص ال دی استفاده کردم آیا امکان بارداری وجود داره؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در این شرایط بسیار کم است.
      استرس نداشته باشید و تا سیکل بعدی پریود صبر کنید.
      ضمنا مصرف یک عدد ال دی قبل از رابطه روش پیشگیری مناسبی نیست.

  38. سام گفت

    سلام،وقت بخیر
    ایا بدون دخول واژنی و مقعدی،منتهی چند قطره منی بالا مقد ریخته باشه باعث حاملگی میشه؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      درصورتی که مایع منی یا پیشاب با واژن برخوردی نداشته باشد احتمال بارداری وجود ندارد.

  39. مریم گفت

    سلام
    من با نامزدم دخول نداشتم
    منتهی آب منی ایشون شاید به مدت یه ربع نزدیک واژن بوده
    امکان بارداری هست ؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      بله احتمال کمی را برای بارداری در این شرایط باید درنظر گرفت. از بی بی چک یک هفته پس از تاخیر پریود و از تست بتا دو هفته پس از رابطه می‌توانید استفاده نمائید‌.

  40. مهسا گفت

    سلام !
    من با پارتنرم هفته پیش رابطه بدون دخول داشتم البته ولی دستش آلوده به منی بود و بعدش با دستمال پاکش کرد بعد از پاک کردن با همون دستش واژنم رو مالید، آیا احتمال بارداری هست؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      احتمال بارداری در این شرایط بسیار کم و نزدیک به صفر است.

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.