انزال زنان چگونه رخ می‌دهد؟ آیا واقعی است؟

40 151,583
زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

انزال زنان یا به انگلیسی (squirt) موضوعی است که تاکنون تحقیقات و توجهات زیادی را به خود اختصاص داده است. در واقع انزال زنانه به زمانی گفته می‌شود که مجرای ادراری زن حین ارگاسم، مایعاتی را از خود خارج می‌کند. این اتفاق در درصد کمی از زنان رخ می‌دهد و هنوز نتیجه علمی دقیق و ثابت شده‌‌ای در این‌باره وجود ندارد. با این وجود رخدادی طبیعی تلقی می‌شود.

اما خیلی از افراد پرسش‌های بی‌شماری درخصوص انزال زن دارند. اینکه انزال زنان چیست؟ آیا انزال زنان واقعیت دارد یا خرافی و ساختگی است؟ انزال در زنان چطور اتفاق می‌افتد و آیا این اتفاق طبیعی است؟ آیا انزال زنانه فوایدی دارد؟ آیا انزال زنانه تاثیری در بارداری دارد؟

در این نوشته قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کرده و تمامی سوالات و کنجکاوی‌های مربوط به آن را پاسخ دهیم. اگر شما هم نیاز به اطلاعات و آگاهی در این زمینه دارید، تا پایان این مقاله از مجله سلامت کیوان با ما همراه باشید.

انزال زنان چیست؟

همانطور که اشاره کردیم لحظه ارگاسم زنان مایعی از مجرای ادرار بیرون می‌آید که به آن انزال زنانه گفته می‌شود و البته در همه بانوان نیز رخ نمی‌دهد. برخی از تحقیقات نشان داده‌اند که این مایع از غددی در بدن زنان ترشح می‌شود که به غده پروستات مردان شبیه است. البته این غده بسیار کوچک‌تر است و کارکردی مثل غده پروستات ندارد.

دانشمندان اعتقاد دارند که PSA و فروکتوز که در انزال زنان وجود دارند، از غددی به نام Skene ترشح می‌شوند. همان غددی که گفتیم شباهتی به غده پروستات مردان دارند. آمار تحقیقات حاکی از آن است که دو نوع انزال در زنان وجود دارد. یک نوع آن مایعی جهنده است که بدون رنگ و بو است و مقدار آن نسبتا زیاد است و با نام اسکویرت نیز معروف است. و نوع دوم، مایعی غلیظ و شیری رنگ که از لحاظ شکل به انزال مردان شباهت دارد و مقدارش کم است.

مشاوره و تست HPV
مشاوره و تست HPV

تفاوت انزال زنان با ارگاسم چیست؟

بسیاری این دو مفهوم را به اشتباه یکی می‌دانند و یا به جای هم به کار می‌برند. اما باید بدانید که انزال و ارگاسم کاملا متفاوت هستند. ارگاسم به لحظه اوج برانگیختگی و لذت جنسی می‌گویند. اما انزال مایعی است که در لحظه ارگاسم یا پس از آن از واژن خارج می‌شود. البته این ترشح در همه زنان رخ نمی‌دهد. در صد کمی از زنان انزال در لحظه ارگاسم را تجربه می‌کنند.

آیا انزال زنان طبیعی است؟

ابتدا تصور بر این بود که انزال زنان واقعی نیست و به مشکلات کنترل ادرار مربوط است، اما پس از مدتی و با انجام آزمایشات بیشتر خلاف این عقیده ثابت شد. این آزمایشات بر روی تعدادی از زنان انجام شد که در زمان ارگاسم، ترشحات واژن داشتند.

محققان پیش از ارگاسم آزمایش سونوگرافی بر روی زنان انجام داده و از خالی بودن مثانه آنها اطمینان حاصل کردند. سپس زنان با خودارضایی و یا با کمک شریک جنسی خود به ارگاسم رسیده و انزال کردند. آزمایش مجدد سونوگرافی نشان داد که مثانه زنان درست در هنگام برانگیختگی مجددا شروع به پر شدن کرده است. وقتی نمونه‌های ادرار پیش از انزال و پس از آن را مقایسه کردند متوجه شدند که در دومی PSA بیشتری وجود دارد.(1)

انزال زنان اتفاقی کاملا طبیعی است. تحقیقات نشان داده‌اند حدود ده درصد یا بیشتر از زنان انزال را تجربه می‌کنند. برخی نیز اعتقاد دارند همه زنان انزال دارند اما بر آن آگاه نیستند، چرا که مایع به جای خروج به سمت عقب برمی‌گردد. مشاهدات و بررسی‌ها نشان داده‌اند که تجربه انزال زنانه از نظر محرک‌ها، مقدار و احساسات، از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

آیا انزال زنان همان اسکویرت است؟

اگرچه بسیاری از مردم این اصطلاحات را به جای یکدیگر به کار می‌برند، اما انزال و اسکویرت چیزهای متفاوتی هستند.

اسکویرت ترشح مایعی است که فوران می‌کند. اغلب در فیلم‌های مثبت هیجده این اتفاق دیده می‌شود.

مایعی که در حین پاشیدن اسکویرت آزاد می‌شود، اساساً ادرار کم آب است و گاهی اوقات مقداری انزال هم در آن وجود دارد. از مثانه می‌آید و از طریق مجرای ادرار خارج می‌شود، درست مثل زمانی که ادرار می‌کنید فقط وجهه جنسی‌اش بیشتر است. (2)

آیا انزال زنان همان ادرار است؟

در انزال زنانه مقداری ادرار وجود دارد، اما فقط ادرار نیست بلکه ترکیبی از مایع انزال و همچنین مایع ادرار است. مایع انزال از غدد روی دیواره قدامی واژن به نام غدد اسکین می‌آید.

ادرار در مایع وجود دارد، زیرا این غدد در مجاورت مجرای ادرار قرار دارند. جای نگرانی وجود ندارد، زیرا قرار گرفتن در معرض انزال زنانه هیچ خطری برای سلامتی ندارد.

فواید انزال زنان چیست؟

از نظر علمی ثابت نشده که انزال زنان فایده‌ای برای سلامتی و یا هدف خاصی داشته باشد. اما رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم مزایای زیادی برای زنان دارد. ارضا شدن می‌تواند یک رابطه جنسی را برای زنان به شکل ایده‌آل و تمام و کمال دربیاورد. هورمون‌هایی که بعد از ارگاسم مرد و زن در بدن ترشح می‌شوند، می‌توانند میزان قابل توجهی از آرامش و رضایت را فراهم آورند و به تسکین دردها از جمله درد قاعدگی نیز کمک کنند.

کاهش استرس و اضطراب یکی از مزایای داشتن رابطه جنسی برای بانوان است. همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و فشار خون از فواید دیگر آن هستند.

جهت مطالعه بیشتر:

آیا انزال زنان تاثیری در بارداری دارد؟

تعدادی از محققان اعتقاد دارند که انزال زنان تاثیر مثبتی در بارداری دارد. این دانشمندان معتقدند همانطور که مایع پروستات می‌تواند اسپرم را در مسیر رسیدن به تخمک همراهی و کمک کند، مایع حاوی PSA در انزال زنان نیز می‌تواند به سفر اسپرم به سوی تخمک کمک برساند. گرچه این ادعا همچنان بدون اثبات مانده است.

عده‌ای دیگر نیز کاملا برعکس این اعتقاد را دارند و ادعا می‌کنند که مایع انزال زنان حاوی ادرار است و می‌تواند اسپرم را از بین ببرد، از این رو نقش آن در بارداری منفی است. هیچکدام از این فرضیه‌ها به اثبات نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

زنان موقع انزال چه حسی دارند؟

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، تجربه انزال برای زنان، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از زنان همان احساسات و تحریکات زمان ارگاسم را برای انزال نیز تعریف کرده‌اند مثل افزایش حرارت بدن و لرزش پاها. برخی دیگر احساسات و تجربیات متفاوتی را به آن نسبت داده‌اند. البته عوامل دیگری نیز می‌توانند بر شکل و کیفیت این تجربه تاثیر بگذارند، مثل شدت برانگیختگی و پوزیشن جنسی رابطه.

ارتباط بین انزال زنان و چرخه قاعدگی

مشخص نیست که آیا ارتباطی بین انزال زنانه و چرخه قاعدگی وجود دارد یا خیر. برخی از زنان می‌گویند که احتمال انزال آنها بعد از تخمک گذاری و قبل از قاعدگی بیشتر است، در حالی که برخی دیگر ارتباطی نمی‌بینند. تحقیقات بیشتری برای تایید یا رد این ارتباط ضروری است.

باورهای غلط درباره انزال زنان

در مورد انزال زنانه نیز مثل خیلی از مسائل دیگر باورهای غلطی وجود دارد. عدم مطالعه و تحقیق درباره این موضوعات می‌تواند حجم خرافه درباره آنها را افزایش دهد. در اینجا رایج‌ترین خرافه‌هایی که درباره انزال در زنان وجود دارد را نقل می‌کنیم.

  • انزال زنان ساختگی است

عده زیادی اعتقاد دارند که این امر، غیرواقعی و نتیجه کار سازندگان فیلم‌های پورن است. اما تحقیقات نشان دادند که این باور غلط است و درصدی از زنان انزال را به شکل‌های مختلف تجربه می‌کنند.

  • انزال زنان همگانی است

این باور نیز اشتباه است. بر اساس ساختار بدن و میزان و اندازه غدد Skene این موضوع متفاوت است. برخی از زنان هرگز انزال را تجربه نمی‌کنند.

  • میزان انزال زنان زیاد است

برون‌ریزش زنان همواره زیاد نیست، بلکه حجم و میزان متفاوتی دارد. گاهی ممکن است خیلی کم باشد و گاهی زیادتر.

  • انزال فقط لحظه ارگاسم رخ می‌دهد

اغلب اوقات انزال و ارگاسم همزمان اتفاق می‌افتد اما گاهی نیز انزال قبل یا بعد از ارگاسم و ارضا زن اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی

آشنایی با جزئیات و اصول مسائل جنسی به شناخت بیشتر و در نتیجه رابطه جنسی بهتر منجر می‌شود. به خصوص اگر مسئله‌ای که درباره‌اش صحبت می‌کنیم، کمتر شایع باشد. انزال زنان یکی از مسائلی است که با وجود شیوع کم اما واقعی است و کاملا طبیعی.

آگاهی در این باره می‌تواند به شما کمک کند که بدن خود یا شریک جنسی خود را بهتر بشناسید و بتوانید رابطه‌ای سالم و با کیفیت را تجربه کنید. امیدواریم که خواندن این مطلب به افزایش آگاهی شما کمک کرده باشد.

آیا مایع انزال با ادرار فرق می‌کند؟

بله، میزان PSA موجود در مایع انزال بیشتر از ادرار است.

آیا انزال زنان واقعی است؟

بله، بر اساس تحقیقات انجام‌شده، درصدی از زنان علاوه بر ارگاسم انزال را نیز تجربه می‌کنند.

انزال زنان چه فایده‌ای دارد؟

از لحاظ علمی ثابت نشده که انزال زنان فوایدی برای سلامتی داشته باشد. برخی از محققان اعتقاد دارند انزال می‌تواند با همراهی اسپرم در مسیر تخمک، کمک به بارداری کند اما این فرضیه نیز اثبات نشده است.

منبع newscientist healthline
40 نظر
  1. فرشته گفت

    سلام وقتبخیر
    من موقع رابطه وقتی ارضا میشم غیر ارادی،ادرار میکنم و مطمنم ادراره چون هم خیلی زیاده و پرفشار هم بو و رنگ ادرار داره
    ولی واقعا دست خودم نیست تا ارضا و منقبض میشم میریزه بعدم دیگه نمیتونم و نمیخوام تو اون وضعیت کنترل کنم بقیشو و یک حجم زیادی ادرار میریزه و این اصلا سکسمون رو دچار مشکل کرده،بنظرتون باید به اورولوژی مراجعه کنم؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      موارد مختلفی ممکن است منجر به ادرار کردن حین رابطه و هنگام ارگاسم شود که شامل:
      ضعف عضلات کف لگن، نوشیدن آب قبل از شروع رابطه جنسی ، خشکی واژن ، حساسیت به لوبریکانت یا کاندوم، تورم عضلات اطراف واژن در اثر تحریک جنسی ، فشار روی مثانه.
      جهت اطمینان می‌توانید به پزشک مراجعه کنید.

  2. ali گفت

    جالب بود. میشه گفت زن های که انزال دارن میل جنسی بیشتری دارن یا نه؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      لزوما خیر، هرشخصی با توجه به فیزیولوژی بدن خود رسیدن به ارگاسم رو تجربه می‌کنه که نمی‌توان میل جنسی یا لذت بیشتر رو به اون مرتبط دونست.

      1. سارا گفت

        سلام من وقتی حشری میشم و رابطه برقرار میکنم یه مایه ها ای از رحمم خارج میشه فک میکنم ارزا شدم ولی رحمم درد میگیره خیلی درد شدیدی هست عذاب آواره ایا طبیعیع ؟

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        نباید دردی هنگام ارگاسم داشته باشید.
        به متخصص زنان جهت معاینه مراجعه کنید.

  3. امیرحسین گفت

    سلام انزال خیلی خوبه

  4. امیرحسین گفت

    کم شعر بگو حاجی چی زدی الان دیگه بچه 5ساله هم میدونه چطوری به دنیا اومده درضمن همه میپرسن اطلاعاتشون بره بالا تو رابطه تا با پارتنرسون به اوج لذت جنسی که همون ارگاسمه برسن به نظرم آدم باید خیلی حقیر باشه که با دانستن اینا شهوتی بشه فکرتو عوض کن عوضی

  5. سارا گفت

    سلام من بعد از عمل کیست بارتلن دیگه تحریک نمیشم و مایع لیز ک از واژن بخواد بیاد نمیاد و هیچ نوازشی از طرف همسرم تاثییری نداره موقع رابطه هم ب ارگاسم نمیرسم چکار کنم مثل قبلا بشم

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      ممکن است مشکلی در عمل جراحی بوده باشد. توصیه می‌شود به پزشک جراح خود مراجعه کنید و این مورد را با ایشان درمیان بگذارید.

  6. بهار گفت

    سلام من وقتی ارضا میشم از م آب خارج میشه یعنی فکر میکنم ادرار کردم خودم نمیدونم طبیعی هست یا نه نمیدونم ادرار کردم یا ارضا شدم🤦‍♀️😐

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      وقتی بی اختیار و هنگام رسیدن به ارگاسم این اتفاق رخ می‌دهد طبیعی است و به آن اسکویرت می‌گویند.
      اسکویرت ترشح مایعی است که فوران می‌کند. مایعی که در حین پاشیدن اسکویرت آزاد می‌شود، اساساً ادرار کم آب است و گاهی اوقات مقداری انزال هم در آن وجود دارد. از مثانه می‌آید و از طریق مجرای ادرار خارج می‌شود، درست مثل زمانی که ادرار می‌کنید فقط وجهه جنسی‌اش بیشتر است.

  7. ساناز گفت

    خیلی دوست دارم موقع ارضا شدن آب از واژنم بپاشه خیلی صحنه قشنگیه هم برای خودم و هم برای آقایون فک میکنم دیدن این صحنه قشنگ باشه آیا با تمرین میشه این اتفاق بیفته؟
    یک بار موقع رابطه وقتی پاهام بالا بود ادرار کردم تا اون صحنه پاشیدن آب از واژنم برام تداعی بشه ولی خب ادرار بود و ارادی من دوست دارم غیر ارادی ازم آب بپاشه

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      این پدیده که اسکویرت نامیده می‌شود را ممکن است همه زنان تجربه نکنند.
      همیشه خروج مایع با مقدار زیاد و پاشش بالا هنگام رسیدن به ارگاسم رخ نخواهد داد؛ گاهی اوقات یک قطره خارج شدن مایع از واژن نشان دهنده اسکویرت است.
      درهرحال با پارتنر خود صحبت کنید و از روش‌هایی که منجر به تحریک بیشتر شما می‌شوند مانند تحریک نقطه G یا کلیتوریس استفاده کنند شاید ارگاسم بهتری را تجربه کنید.
      همانطور که اشاره کردیدف این یک مورد غیر ارادی است و شما نمی‌توانید نقشی در آن داشته باشید.
      ضمنا ذکر این نکته ضروری است که اتفاقات فبلم‌های پورن واقعی نیستند.

    2. سعید گفت

      با تمرین و تکنیک میشه بهش رسید بله واقعا صحنه لذت بخشیه

  8. فرشاد گفت

    سلام دوستان.
    بنده بعد ۱۸ سال زندگی مشترک خبر از انزال یا همون پاشش مردانه نداشتم.
    الان ۶ساله این اتفاق افتاده..
    باید شناخت کامل از همسرتان داشته باشید اهل مطالعه!!!!
    از طریق نقطه جی میتونید به سوالتان برسید!!!!
    (بدن انسان خیییلی پیچیده هستش)

  9. پری گفت

    سلام
    مایعات لزج که از واژن خارج میشن ، چی هستن؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      ترشحات واژن هستند که در شرایط مختلف خارج می‌شوند.
      در این مقاله به طور کامل توضیح داده‌ایم و می‌توانید مطالعه کنید: انواع ترشحات واژن

  10. پری گفت

    سلام انزال و ارگاسم چه فرقی باهم دارن؟

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      ارگاسم معمولا حالتی است روانی که رسیدن به اوج لذت جنسی است و ممکن است انزال یا خروج مایع لزج یا آبکی همراه آن نباشد.
      انزال هم به خارج شدن مایع لزج یا آبکی که هنگام تحریک از واژن خارج می‌شود گفته می‌شود.

  11. Shakiba گفت

    سلام خانمی هستم٣٨ساله
    موقع ارضا شدن بشدت آب فوران از من خارج میشد طوری ک زیر پاک خیس خیس میشد چند بار پشت سر هم این اتفاقا میوفتاد ک فکر میکردم ادرار اما وقتی بو رنگش دیدم انگار ی آب معمولی حدود ۶ماه رابطه جنسی داشتم با دو فرد مختلف اما بعد ازون دیگه هیچوقت این ارضا شدن واسم پیش نیومد بدنم الان خیلی کم خیس میشه اونم ی مایع شیری رنگ اما دیگه هیچوقت نتونستم ارضا بشم با اون شدت آب فوران میخواستم بدونم دلیلش چی می‌تونه باشه

    1. علی شاملو (کارشناس) گفت

      سلام وقت بخیر
      عوامل مختلفی ممکن است دخیل باشد، از جمله احساس و عوامل روانی هنگام ارتباط جنسی با اشخاص؛ ممکن است هنگام ارتباطات قبلی تحریک دیگری مانند مالش کلیتوریس یا مالش سینه‌ها رخ داده باشد و در آن شرایط انزال شما رخ می‌دهد.
      درهرحال خودتان بیشتر نسبت به بدنتان آگاهی دارید و از شرایطی که تحریک بیشتری برایتان صورت می‌گیرد با شریک جنسی خود صحبت کنید.
      ضمنا ارگاسم در حالت دوم هم هیچ اشکالی ندارد و در اکثر بانوان به همین شکل هست اگر از بابت وجود مشکل نگران هستید.

      1. احمد گفت

        سلام

      2. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر

    2. محمد گفت

      سلام شمارتو بفرست

  12. Unknown گفت

    نفهمیدیم بالاخره کسی که فقط اسکوئیرت داره به انزال رسیده یا ارگاسم؟!

  13. امید گفت

    عزیزان وقت بزارید برای شریک جنسیتون،ارزش قائل باشید،اول از همه احساس امنیت و آرامش بهش بدین خطاب به آقایون عرض میکنم،نقاط حساسش رو تحریک کنید کارای لذت بخش انجام بدین براش،اگر به انزال نرسید بعد اعتراض کنید،البته همیشگی نیس ممکنه از ۵بار رابطه یکبار بشه

  14. سیدامیر رحیمی گفت

    خیلی دوست دارم بدونم منی چجوری چقدر نیرو میخاد درست شه ایا میگن هزار لقمه و100قطره خون یه قطره اب منی میشه کسیکه علمشو میدونه مارو کمک کنه.اگه اینجو باشه که زود تلف میشه اب زن چی اونم اینجوریه.یه آقائی که مطلب وااقعی میدونه بگه.ممنونم که ایرانی چیزی ندونه ولی دراون قسمت هزارتا پروفسورقطره ای ازدریای اطلاعات ایران !؟؟

  15. سیدامیر رحیمی گفت

    به نظر من اصلا نباید به حریم خصوصی زنو شوهر باریک شد.بسیار کار زشتیه.الان بامثال حالیت میکنم یات نیره.شماگوشت بخاره باانگشت بخارونیش انگشتت لذت میبره یا گوشت مسلمه و روشنه گوشت لذت میبره نه انگشتت.متوجه شدی چی گفتم.این فکرم ازخودمه شنیده هانیست ولی زیاد نگین دست زیاد میشه بهرفیقات اشناهات بگو نه اینکه امارش کنی فعلا جدیده کم استفاده شده الان خوندم خانمی بود میگفت۴ 5بارارضاع میشم خیلیامون شنیدیدم 9برابر مرده شهوت زن فقط شوهرش میتونه جوابگوش باشه99درص طلق زن همین زناشوییه.اداب داره رسوم داره و بدترین کار مرد خیاته مطمئن باش تلافی میکنه پس نکن تا سرت نیاد40سالمه هنوز کمربندم برا غریبه بازنشدهاززنمم خیالم راحته راحته به شوهرش بزور اجازه میده زندگی منه سعی کنید سن کم ازدواج نکید بذار پخته بشی بدونی زن چه نعمتیه ازخودش بیشتردوسش دارم.

    1. مهدی تیموری گفت

      چرت و پرته همه حرفات. مشکل داری تو؟
      مثل آدم حرف بزن احمق.
      وقتی حرف زدن بلد نیستی اجباری نیست که بیای چرند بگی.

  16. سیدامیر رحیمی گفت

    به نظر من اصلا نباید به حریم خصوصی زنو شوهر باریک شد.وقتی تنها فکرمیکنی باخودت مثلا من ساعتها فکرم اونجابودصداشونو میشنیدم بخدا به مانمیرسه که خودمون تجربشو نداشته باشیم دربارش سوال کرد وحتی فضولی کرد.دقت کرده باشی متاهل دنبال این چیزا نیست اون مجرده که دوست دارره بدونه چی میشه و چیکارمیکنه حتی بتونه توتاریکی دیدبزنه خیلی هم گناه بزرگیه.تمام اونائی که کنجکاون به موقعش تجربه میکننن اون وقت دوست داری کسی تو حریم خصوصیت سرک بکشه از ناموس بالاتر وجود داره.حالا یه چیزایی واقعا نمیدونه سوال میکنه ولی چجوری بچه درست میشه و سایزو این چیزا فقط برای شهوتی شدنه 25ساله طلاق دادم پسرمم بجای جهیزییش برد.الان فکرمیکنم خدادوسم داشته اوضاع وحشتناک گرونی.

  17. محمد گفت

    من به شخصه خیلی دوست دارم موقع رابطه واژن یه دختر رو ساعت ها بخورم اونقدر که به ارگاسم برسه و اسکویرت کنه. از اون لذت‌ بخش تر هم واسه من اینه که آب واژن اونو با ولع بخورم. من اینکارو فقط واسه کسی انجام میدم که از ته دل دوستش داشته باشم شاید چندش آور باشه واسه من اینجوری نیست اما وقتی که میبینم طرف مقابلم ارضا میشه حاضرم هر فداکاری واسش انجام بدم. فقط اون لذت ببره واسه من کافیه. اصولا تو رابطه جنسی بیشترین وقت رو باید واسه زن گذاشت تا به ارگاسم برسه چونکه به ارگاسم رسیدن خانم ها خیلی طول میکشه اما مردا اینجوری نیستن و با کمی دخول به انزال و ارگاسم میرسن

  18. النا گفت

    من هم از اون دسته خانومایی هستم که انزال رو تجربه می کنم. معمولا در اوج لذت اتفاق میفته و گاها تا ۵ یا ۶ بار در طول یک رابطه ممکنه پیش بیاد. به هر حال کاملا غیرارادی هست و معمولا همسرم اینجوری متوجه لذت بردن من از رابطه میشه. هیچوقت به خاطرش معذب نبودم چون وقتی تجربه ش می کنم مطمئن هستم که اینترکورس بهتری داشتم…

    1. کوروش گفت

      سلام اون تجربه شما ارگاسم جنسی و ترشحات درونی واژن است ولی انزال فرق می کند و فقط 10 درصد زنان تجربه خواهند کرد یعنی به این صورت که عین مردان از راه خروج ادرار مایع منی خارج شود و جهشش هم بستگی به قدرت بدنی دارد مثل مردان که گاهی جهش پرتاب منی زیادی دارند و گاهی هم کم و گاهی فقط خارج می شود

    2. هانا گفت

      من اصلا انزال نمیشم یعنی مشگل دارم؟ارگاسم میرسم ولی انزال نع

      1. علی شاملو (کارشناس) گفت

        سلام وقت بخیر
        خیر بسیاری از زنان انزال را تجربه نخواهند کرد و امری طبیعی است.

  19. مبینا گفت

    انزال زنان واقعی است
    من خودم در رابطه جنسی با شوهرم تا انزال نشم دست از سرش برنمیدارم
    همراه با بی حسی بدن ،لرزش،و تپش در ناحیه واژنم همراه است.
    بهترین و قشنگترین لحظه رابطه جنسی هست
    و بعدش آرامش و راحتی اعصاب

    تجربه کنید خیلی لذت بخش هست

    1. احمد گفت

      چطوری ب انزال میرسی من خیلی سعی کردم همسرم ب انزال برسونم نشده حتی شده دوباراورگاسم شده

    2. کوروش گفت

      سلام این طور نیست که شما انزال می شوید بلکه به ارگاسم می رسید انزال یعنی خارج شدن منی از خروجی ادرار شما با مقداری کمی یا بیشتری جهش یعنی عین مردان

      1. فرشته گفت

        سلام
        منی خانومها فرقش با ادرار چیه؟
        من مطمئنم موقعی که ارضا و منقبض میشم ادرار با حجم زیاد و جهشی ازم دفع میشه و همون چند ثانیه اولش غیر ارادی برام

نظر بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود.